Carmageddon: Reincarnation – film för bilnörden

Robot
Carmageddon: Reincarnation – film för bilnörden
Medlem
Carmageddon: Reincarnation – film för bilnörden

Gött!

Längtar som fan efter detta.

Medlem

Backare här, och man kan kanske argumentera att det inte är nåt "exceptionellt", men i samband med helheten så känns det väldigt lovande! Hur stor del av teamet som gjorde originalet som är med nu vet jag inte riktigt, men på den tiden var ju fysiken banbrytande! Tog lång tid innan andra bilspel ens kom i närheten av Carmageddons deformationer. Värt att notera är ju att originalet som finns på iOS/Android fungerar förvånansvärt bra!

Inaktiv

Dat suspension *gasp*

Medlem

Fina detaljer, alltid trevligt, men det var inte mycket klippet bjöd på :D. Men det kommer säkert bli kanon! 2:an är faktiskt ett jätte bra spel om man bortser från att grafiken är utdaterat idag då, det kommer bli svårt att slå 2an!

Medlem

Carmageddon: Reincarnation och Road Redemption (Road Rash) - två kommande uppföljare/remakes på några av de mest minnesvärda spelen från min uppväxt.

*Tindrar med ögonen*


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Sååå skönt att den kommer till ps4

Medlem

Håller med föregående talare. Inte så mycket att se på. Kul att det utvecklas.
Men ärligt detta var ett rätt tråkigt klipp åtminstone för mig som inte är en speldesigner av någotslag.

Medlem

Är ju Screwie Lewie's "The Twister" som de kör med i videon
Najs.

Medlem
Skrivet av nils45:

Fina detaljer, alltid trevligt, men det var inte mycket klippet bjöd på :D. Men det kommer säkert bli kanon! 2:an är faktiskt ett jätte bra spel om man bortser från att grafiken är utdaterat idag då, det kommer bli svårt att slå 2an!

Satt och lirade 2:an idag multiplayer networkgame, kan inte minnas senast jag haft så roligt med ett bilspel :D. Dock är det ju inte utan sina problem, utöver grafiken skulle jag snarare säga att körkänslan är väl det som har åldrats sämst och kamera vinklen för dem större fordona kan vara rätt störd ibland x). Är lite det som gör det roligt visserligen, med lustig mekanik och (för idag) urgalen fysik, specellt med pinballmode xD. Finns på gog.com, rekommendaras starkt att köra på ett lan

Så nu kanske man äntligen kan få ett Carmageddon med vettig styrning


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Så nu kanske man äntligen kan få ett Carmageddon med vettig styrning

Vad menar du? Har inte din bil också samma väghållning som ett piano? xD

Medlem
Medlem
Medlem

Kände igen banan Carmageddon gav mig många skratt, ska bli kul att köra på PS4 när det är färdigt

Medlem

De visade lite VÄL mycket tyvärr


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av MorbidFetus:

Bra musik verkar det vara
http://www.youtube.com/watch?v=lRci3qWeFCA

Jo gjorde man ett bra spel förr så var det ju nästan en självklarhet att ha ett grymt soundtrack också, tycker fortfarande bäst om den instrumentella versionen dock

Medlem

Trist att dom väljer att inte släppa till Wii U.

Medlem

Var med på Kickstarter för den här, spelade originalet väldigt mycket.
I väntan på denna release så kör jag Carmageddon på min iPad, fett roligt

https://itunes.apple.com/en/app/carmageddon/id498240451
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.stainlessga...


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Carmageddon: Reincarnation och Road Redemption (Road Rash) - två kommande uppföljare/remakes på några av de mest minnesvärda spelen från min uppväxt.

*Tindrar med ögonen*

Jag ser fram emot att någon tar tag i Interstate '76.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Puscifer:

Carmageddon: Reincarnation och Road Redemption (Road Rash) - två kommande uppföljare/remakes på några av de mest minnesvärda spelen från min uppväxt.

*Tindrar med ögonen*

Jag ser fram emot att någon tar tag i Interstate &#039;76.

Verkligen! Interstate '76, holy smokes!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Skööj! C2 var hur kul som helst.mera av detta och alla andra roliga bil-pang spel från förr


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar