Ny trailer för Wii U-exklusiva Dr. Luigi

Robot
Ny trailer för Wii U-exklusiva Dr. Luigi
Medlem
Ny trailer för Wii U-exklusiva Dr. Luigi

Åh, den fantastika musiken! Dr Mario var ett av mina älsklingsspel när jag var liten, och även om jag inte har en Wii U eller tänker köpa en inom den närmsta tiden så gör trailern mig glad bara genom nostalgi

Skribent
Skrivet av Erenthal:

Åh, den fantastika musiken! Dr Mario var ett av mina älsklingsspel när jag var liten, och även om jag inte har en Wii U eller tänker köpa en inom den närmsta tiden så gör trailern mig glad bara genom nostalgi

Riktigt roligt tillsammans med en kompis


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Erenthal:

Åh, den fantastika musiken! Dr Mario var ett av mina älsklingsspel när jag var liten, och även om jag inte har en Wii U eller tänker köpa en inom den närmsta tiden så gör trailern mig glad bara genom nostalgi

Riktigt roligt tillsammans med en kompis

Spelet eller WiiU?

Medlem

Fick en Wii U idag utav polarn i födelsedags pressent sitter å nöter New Super Mario Bros och har skit skoj.
Riktigt rolig spel maskin.

Skribent
Skrivet av DAoG:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Erenthal:

Åh, den fantastika musiken! Dr Mario var ett av mina älsklingsspel när jag var liten, och även om jag inte har en Wii U eller tänker köpa en inom den närmsta tiden så gör trailern mig glad bara genom nostalgi

Riktigt roligt tillsammans med en kompis

Spelet eller WiiU?

Dr. Mario, tänkte i alla fall jag på.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Så fort Nintendo fixar att alla köp man gör inte är låsta till konsolen utan till ens account likt till Steam (man vill ju veta att man har spelen om ens konsol går sönder osv) så blir det att shoppa loss på Nintendos e-shop!


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

1
Skriv svar