Någon har handlat Steam Badges för 19 000 kr

Robot
Någon har handlat Steam Badges för 19 000 kr
ZF
Medlem
Någon har handlat Steam Badges för 19 000 kr
Inaktiv

Han har 2195 spel på steam

Medlem
Skrivet av eatem:

Han har 2195 spel på steam

Lol jag har 45, har inte ens spelat hälften av dem:P

Medlem

Han måste vara hälften människa/hälften katt eller något, så att han får tillräckligt med liv att hinna spela genom allt. Eller det kanske inte behövs, räcker med att ha?...


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Jag älskar japaner.

Medlem

Älskar de där människorna, de fyller min Steam Wallet varje vecka <3

Medlem

Undra om det var han som köpte mitt foil kort för 1.60 euro.

Medlem

Han har ingen spelad tid på typ 85% på dem


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

wow lvl 100 julglob, själv fick jag den bara till 3. Men över 2k spel och inte spelat ca 90% av dom, kunde han ju ha skaffat alla dessa badges via spela spelen

Medlem

Jag är helt ointresserad av att samla på badges eller gå upp i steam level så jag brukar lägga ut allt jag kan på market så fort jag får något och så tar jag gärna ut några extra euro jämfört med andra! Man brukar tjäna på det ev. och jag har köpt många små spel och delar av DLCs för mina "hårt" tjänade pengar

Medlem

Det blir ju lätt så att många procent förblir ospelade länge. Speciellt om man snittar några spel om dagen eller så. Min egna statistik är ju inte jättesmickrande heller:

Games owned: 609
Games not played: 348 (57%)
Hours spent: 1,717.8h
Account worth: $7750.88

Medlem

nice, vart kan man få fram sån informartion, spamb0t?

Medlem
Skrivet av moberg:

nice, vart kan man få fram sån informartion, spamb0t?

www.steamdb.info - Fantastisk sajt som listar allt i Steams databas och inte bara sånt som syns i affären.

Edit: Fast du borde räkna i Euro Tier 1, inte i dollar som jag råkat göra här. Räknar jag i dollar (vilket jag inte betalat i) är kontot värt ca 50.000 SEK. Räknar jag med Euro Tier 1 (som vi använder när vi i Sverige handlar) så är det värt ca 60.000 SEK. Så det senare är alltså det korrekta.

Avstängd

Själv har man Games owned: 901
Games not played: 805 (90%)
Hours spent: 203.6h
Account worth: $9478.63

Medlem
Skrivet av p1mm3:

Själv har man Games owned: 901
Games not played: 805 (90%)
Hours spent: 203.6h
Account worth: $9478.63

Haha 90% == Valuta för pengarna! Jag räknar min samling som en investering i framtiden. För jag tror inte jag skulle hinna spela ut alla spel man äger i och utanför Steam på en livstid haha.

Medlem

Själv har jag sålt varenda kort, föremål och snöglob jag har fått. Det har blivit flera gratisspel sen i höstas. så jag gillar det här nya kortsamlingssystemet.

Det är klart att man tjänar mer av att bara jobba en timme extra, men det är roligare på något sätt att få saker gratis.

Som att vinna på lotto, även om det bara är småpengar

Avstängd
Skrivet av spamb0t:
Skrivet av p1mm3:

Själv har man Games owned: 901
Games not played: 805 (90%)
Hours spent: 203.6h
Account worth: $9478.63

Haha 90% == Valuta för pengarna! Jag räknar min samling som en investering i framtiden. För jag tror inte jag skulle hinna spela ut alla spel man äger i och utanför Steam på en livstid haha.

Det är som ett missbruk tyvärr, ungefär i stil med tjejer som har garderober med kläder som de aldrig använder

Medlem

Någon som vet om ens efterlevande får ärva ens spel i steam eller tar man med sig sitt konto in i efterlivet?

Medlem

Dear anthirs,

An item you listed in the Community Market has been sold to PalmDesert. Your Steam Wallet has been credited 0.10 EUR.

This email message will serve as your receipt. You can also access your Purchase History online at any time.

Snow Globe #4
0.10 EUR

Total
0.10 EUR

Transaction Info:

Confirmation Number
2940022424407888037-2940022424407888038
Date Confirmed
Wed Jan 01 10:46:07 2014


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Har Steam men måste börja bli gammal, vet inte ens vad fan ni pratar om...

MEG
Medlem

Phhu blev lite orolig att man gjort en fyllegrej blev dock lugna av att det stod i artikeln att det var en japan som varit framme...


signatur

Death is only the beginning

Medlem

sedan 2004:

Games owned: 139
Games not played: 28 (20%)
Hours spent: 2,063.1h
Account worth: 2056,29€

Skulle vara intressant om man kunde få se vad man faktiskt betalat för spelen, och inte bara kontots värde. det mesta har man ju ändå köpt på rea.

Medlem
Skrivet av moberg:

sedan 2004:

Games owned: 139
Games not played: 28 (20%)
Hours spent: 2,063.1h
Account worth: 2056,29€

Skulle vara intressant om man kunde få se vad man faktiskt betalat för spelen, och inte bara kontots värde. det mesta har man ju ändå köpt på rea.

Nej för guds skull det vill man inte. Jag har köpt kanske 200-250 spel på rea..resten ligger nog på fullpris eller så


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Sedan 2003:

  • Worth: 1086,35€

  • Games owned: 107

  • Games not played: 38

  • Percentage: 36%

  • Hours spent: 797.7h


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

annars ser ni i Community -> Market -> My market history

Medlem
Skrivet av Intuiz:

annars ser ni i Community -&gt; Market -&gt; My market history

Ser man dock inte vad man betalt för nycklar man inte köpt direkt från steam.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Intuiz:

annars ser ni i Community -&amp;gt; Market -&amp;gt; My market history

Ser man dock inte vad man betalt för nycklar man inte köpt direkt från steam.

Nej, för detta är ju steams market. När du tradear ngn med dina egna nycklar så är det en helt annan grej. Dock kan du se ditt Trade history.

Medlem
Skrivet av Intuiz:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Intuiz:

annars ser ni i Community -&amp;amp;gt; Market -&amp;amp;gt; My market history

Ser man dock inte vad man betalt för nycklar man inte köpt direkt från steam.

Nej, för detta är ju steams market. När du tradear ngn med dina egna nycklar så är det en helt annan grej. Dock kan du se ditt Trade history.

Det är ju det jag säger


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

ELF
Medlem
Skrivet av sanctier:

Jag är helt ointresserad av att samla på badges eller gå upp i steam level så jag brukar lägga ut allt jag kan på market så fort jag får något och så tar jag gärna ut några extra euro jämfört med andra! Man brukar tjäna på det ev. och jag har köpt många små spel och delar av DLCs för mina "hårt" tjänade pengar

Jo. Kändes gutt att kunna få tillbaka 4 euro under julrean. om jag nu även kunde sälja extrakopian av Magica som jag fick från något.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

123
Skriv svar