DayZ dominerade på Steam under julen

Medlem

Jag köpte dayz men det var väl aldrig reducerat pris på? 23€ ända sen det släpptes. Så köpte jag commados pack, riktig klassiker till spel

Medlem
Skrivet av bavver:

imponerande att skyrim säljs som smör varje gång den går på rea på steam

Hade det inte gått att modda, så hade det nog sett annorlunda ut

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av trashlight:

Fast han riktade frågan mot en avgränsad grupp människor angående en populär produkt. Inte världsbefolkningen.....

Jaha? Menar du att folk som registrerar sig på FZ skulle sluta vara intresserade av Dayz?

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Ankh:

Så vad har alla köpt på rean?

Dessa köpte jag. (sen minns jag inte vad jag köpt till sambon och min son..en jävla massa)
Strike Suit Zero, Trine, Godus, Rise of the Triad, Outlast, Solar 2, Shadowrun Returns, Shadow Warrior, Deponia, Legend of Dungeon, Hammerwatch, Slender The Arrival, Castle Story, Earth 2160, Doorways chapter 1 & 2

För min del blev det Age of Empires II HD, Assassin's Creed III och Black Flag, Batman: Arkham Asylum och Arkham City, Bioshock 1, 2 och Infinite, Castle Crashers, Company of Heroes 2, CSGO, Dead Island, Deus Ex: Human Revolution, alla Skyrim-DLC, F1 2013, Far Cry 3, GTA IV och Episodes from Liberty City, Hotline Miami, kompletterande DLC till Civilization V, Sleeping Dogs och sist men inte minst The Witcher 1 och 2.

Herregud, jag borde besöka någon stödgrupp. Ska vi grunda en?

Fan lika bra!!!

http://steamcommunity.com/id/ankhman/


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av trashlight:

Fast han riktade frågan mot en avgränsad grupp människor angående en populär produkt. Inte världsbefolkningen.....

Jaha? Menar du att folk som registrerar sig på FZ skulle sluta vara intresserade av Dayz?

Du missuppfattade det hela en tredje gång. Avgränsningen är mindre än så. Tänk efter.

Medlem

Köpte ingenting och det kändes jävligt skönt!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:

Jag ser inte ens fram emot det nu

Nähä? Vad tråkigt...

Det är faktiskt riktigt roligt igen. Känns som vanilla DayZ på steroider och jag får vibbar från de första rundorna med modden varje gång jag spelar.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Ska inte sticka under stolen med att jag är väldigt sugen på DayZ, men just nu finns det inte riktigt tid till det. Eller jo det finns tid, men jag spelar mest BF4


signatur

Welcome to the Manglerdome

Avstängd
Skrivet av azynkron:
Skrivet av olafpawbelt:

Jag ser inte ens fram emot det nu

Nähä? Vad tråkigt...

Det är faktiskt riktigt roligt igen. Känns som vanilla DayZ på steroider och jag får vibbar från de första rundorna med modden varje gång jag spelar.

Jag måste väl få påpeka att jag inte ser fram emot det utan att du ska bli en otrevlig stackare som inte tål att man slutade se fram emot liret

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av trashlight:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av trashlight:

Fast han riktade frågan mot en avgränsad grupp människor angående en populär produkt. Inte världsbefolkningen.....

Jaha? Menar du att folk som registrerar sig på FZ skulle sluta vara intresserade av Dayz?

Du missuppfattade det hela en tredje gång. Avgränsningen är mindre än så. Tänk efter.

Tänk efter själv. Den enda andra vettiga åsyftningen han kan ha gjort är de andra som skrivit vad de köpt ovanför honom. Med tanke på att de, som han själv påpekat, redan har skrivit att de inte köpt DayZ är det en bra jävla dum fråga.

Här missuppfattas inget, men tänk gärna efter själv.

Medlem

Kan tipsa om att amazon punkt com även har julrea, många spel är billigare där än på steamrean, speciellt paket med många spel. Civilization V + alla expansioner t.ex är runt 30% billigare på amazon. Det är steam-spel man köper där också, många av dem åtminstone.

Medlem

Jag köpte Dayz men jag spelar Rust har mycket roligare där.

Medlem
Skrivet av lazzer:

Jag köpte Dayz men jag spelar Rust har mycket roligare där.

Håller med, där slipper man ju iaf combat-loggande as, och server hoppande loot horor.

12
Skriv svar