Double XP-evenemang till Battlefield 4 i helgen

Robot
Double XP-evenemang till Battlefield 4 i helgen
Medlem
Double XP-evenemang till Battlefield 4 i helgen

Då blir det att panga i helgen då!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

jkw
Medlem

Blir Premium i slutet på Månaden. Nöjer mig med de banor som finns nu. Mer intresserad av om man kommer kunna hyra servrar eller sätta upp egna för PS4?

Medlem

Visar handen.
Läs mellan raderna dice.

Medlem
Skrivet av flopper:

Visar handen.
Läs mellan raderna dice.

Där lät du exakt som min 10 åriga son


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Blir lite pangelipang pang pang nu då!


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv
Skrivet av Ankh:

Då blir det att panga i helgen då!

Där lät du exakt som min 10 åriga son

Medlem

Premium kan gå och dö.

Medlem
Skrivet av Uttern_:
Skrivet av Ankh:

Då blir det att panga i helgen då!

Där lät du exakt som min 10 åriga son

Badabom tshhh!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

synd att det hela tiden krashar :/

Medlem
Skrivet av jamorro:

synd att det hela tiden krashar :/

Jag har inte haft mycket krashar den tid jag spelat, dock har jag hört många andra har det. Lite synd att ett sådant superbt spel lider av så många barnsjukdomar

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=J8Lhne...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Köpte spelet för 1 vecka sen för 240kr, o måste säga att jag är nöjd har inte haft något problem med det alls. Så känns som jag gjorde rätt med att avvakta o köpa det lite senare

Medlem

Öl och bf4 ikväll med andra ord

Är det bara jag som läst något i stil med "new different premium event every month" under premium fliken? Jag vill inte ha xp boostar. Blev rank 110 på två veckor. Fattar snart inte varför jag köpte premium :(:(

Medlem

Man får lite coola items, som olika knivar, dogtags och dekaler mm. Fick väl någon XP boost i Battlepacksen som medföljde Premium. Blev du lvl 110 på två veckor tror jag din kropp skulle må bra av att gå ut och röra lite på sig.

Skrivet av Ender:

Man får lite coola items, som olika knivar, dogtags och dekaler mm. Fick väl någon XP boost i Battlepacksen som medföljde Premium. Blev du lvl 110 på två veckor tror jag din kropp skulle må bra av att gå ut och röra lite på sig.

Ja det är rätt Nice att få. Men det är detta jag menar.
Http://postimg.org/image/9oxecicbx/

Angående att jag behöver gå ut och röra mig så borde jag inte försvara mig för ett såpass löjligt inlägg
. Men jag gör det endå. Jag jobbar skift, hårt och fysiskt inom oljeindustrin. Långa arbetspass vilket ger mig veckovis av ledighet (ja jag tränar dessutom när jag är ledig). Försök uppföra dig lite nästa gång.

Medlem

Finns ingen direkt mening med Double Exp ifall du redan är maxlevel såvida du inte vill fina på dina stats.

Jag skulle gärna sitta på premium-edition men jag tänker inte betala ännu mer pengar till EA för något som är ofärdigt och girigt.

Medlem

Premium events och extra prylar är bara grädde på moset, det är väl knappast så att det är anledningen till varför folk köper Premium. Snarare att det är ett ok pris för alla expansioner.

Medlem
Skrivet av ChriL:

Öl och bf4 ikväll med andra ord

Är det du som kör planet rattfull och rammar in i mig?


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

Fniss

Så snart man har kommit upp i level 45, och alla vapen har fått max XP, får man bara poäng för nedlagt byte, och det skiftar ju, vilket innebär att dubbel XP inte är så mycket ändå.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Freddan:
Skrivet av ChriL:

Öl och bf4 ikväll med andra ord

Är det du som kör planet rattfull och rammar in i mig?

Det där lät lite...äckligt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag köpte spelet utan P. Fick ett sånt bra pris. Men vill jag ha P nu måste man väll hosta upp med 500kr lr så till... det känns som ett njaääee


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

Jag köpte spelet utan P. Fick ett sånt bra pris. Men vill jag ha P nu måste man väll hosta upp med 500kr lr så till... det känns som ett njaääee

http://codesnstuff.se/product/Battlefield--4

Medlem
Skrivet av IceMan:

Jag köpte spelet utan P. Fick ett sånt bra pris. Men vill jag ha P nu måste man väll hosta upp med 500kr lr så till... det känns som ett njaääee

cdkeyhouse för strax över 300 riksdaler.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

278kr hos g2p och går stadigt ner.
Väntar dock med köp tills den "första" betal DLC'n kommer, villket kan ta ett tag när dom sagt att dom ska fixa alla buggar innan de återupptar arbetet med DLC.
Ju längre tid det tar desto bättre, kommer bara falla i pris mer.

Medlem
Skrivet av IceMan:

Jag köpte spelet utan P. Fick ett sånt bra pris. Men vill jag ha P nu måste man väll hosta upp med 500kr lr så till... det känns som ett njaääee

Mexikansk proxy, Premium för 150 spänn.

Medlem

Åhh faan vad najs tack folket!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Köpte mitt BF4 + Premium där. Snabbt(fick koden direkt), billigt och säkert för alla som undrar

Medlem
Skrivet av SeaMonkeyFresh:
Skrivet av Ender:

Man får lite coola items, som olika knivar, dogtags och dekaler mm. Fick väl någon XP boost i Battlepacksen som medföljde Premium. Blev du lvl 110 på två veckor tror jag din kropp skulle må bra av att gå ut och röra lite på sig.

Ja det är rätt Nice att få. Men det är detta jag menar.
Http://postimg.org/image/9oxecicbx/

Angående att jag behöver gå ut och röra mig så borde jag inte försvara mig för ett såpass löjligt inlägg
. Men jag gör det endå. Jag jobbar skift, hårt och fysiskt inom oljeindustrin. Långa arbetspass vilket ger mig veckovis av ledighet (ja jag tränar dessutom när jag är ledig). Försök uppföra dig lite nästa gång.

Så så, det var inte så allvarligt menat Låter bara bizzart i mina öron att nå 110 på 2 veckor...är bara +50 själv, fast jag har varken haft mycket tid eller problemfritt BF, så det kan ju vara en förklaring. Målar upp en bild av att sitta vid datorn 27 timmar om dygnet för att nå max så snabbt.

12
Skriv svar