Guinness Rekordbok för spel ute nu

Robot
Inaktiv
Guinness Rekordbok för spel ute nu

Om det är någon som funderar på att importera den så skicka ett PM för skulle vara intresserad av en också då.

Medlem
Skrivet av ThreeZool:

Om det är någon som funderar på att importera den så skicka ett PM för skulle vara intresserad av en också då.

Jag överväger det

...men den finns på amazon.co.uk och där borde du lätt kunna köpa den billigt själv också!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

KoP
Medlem
Skrivet av ThreeZool:

Om det är någon som funderar på att importera den så skicka ett PM för skulle vara intresserad av en också då.

Varför importera när den finns att köpa på CDon, Adlibris m.m?

Inaktiv
Skrivet av ThreeZool:

Om det är någon som funderar på att importera den så skicka ett PM för skulle vara intresserad av en också då.

Skrivet av Ankh:
Skrivet av ThreeZool:

Om det är någon som funderar på att importera den så skicka ett PM för skulle vara intresserad av en också då.

Jag överväger det

...men den finns på amazon.co.uk och där borde du lätt kunna köpa den billigt själv också!

http://cdon.se/b%C3%B6cker/guinness_world_records/guinness_wo...

Medlem

Ännu bättre! Well done Showerguy!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Coolt!


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv
Skrivet av showerguy:
Skrivet av ThreeZool:

Om det är någon som funderar på att importera den så skicka ett PM för skulle vara intresserad av en också då.

Skrivet av Ankh:
Skrivet av ThreeZool:

Om det är någon som funderar på att importera den så skicka ett PM för skulle vara intresserad av en också då.

Jag överväger det

...men den finns på amazon.co.uk och där borde du lätt kunna köpa den billigt själv också!

http://cdon.se/b%C3%B6cker/guinness_world_records/guinness_wo...

Perfekt, tack!

Medlem

Pocket? :<???

Skrivet av hastapan:

Pocket? :&lt;???

skäms! så här tung fakta ska inte läsas i någon liten pocket för gammla tanter!

den ska vara stor fet tung massiv och lukta manlig trycksvärta!


signatur

New life, New hope

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:
Skrivet av hastapan:

Pocket? :&amp;lt;???

skäms! så här tung fakta ska inte läsas i någon liten pocket för gammla tanter!

den ska vara stor fet tung massiv och lukta manlig trycksvärta!

Jupp, jag såg först nu att den var pocket


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jag fick den i julklapp så borde finnas i vanliga affärer eller iallafall bokaffärer?

Medlem

Är den läsvärd?

1
Skriv svar