Arma 3-spelare på FZ!

Medlem
Arma 3-spelare på FZ!

Är det någon mer FZ:are förutom jag som spelar arma 3 (och wasteland-"modden")? Om det är många kan vi kanske slå våra påsar ihop.


signatur

Burn in the light.

Medlem

Ja men inte wasteland dock. :/

Medlem

Spelar endast med taskforce radio och ace liknande mods.

Medlem

arma 3 kartorna var en besvikelse, och arma 2 har man tröttnat på

Skönt att DayZ iaf har kommit ut.

Medlem

Spelar med ett gäng på =(dp)= wasteland nästan varje dag. Men den är för tillfället nere för att flytta till en dedikerad server.
Tänkte väl testa börja spela i någon "seriös" community i framtiden när det kommit ut fler moddar och de flesta har bytt över från A2.

Medlem

Jupp spelar lite granna, men endast SP än sålänge.
Testat lite MP men får så fruktansvärt dålig fps så det är nästan inte spelbart.
Tråkigt då det flyter bra i SP.

Men lirar inte för tillfället, väntar med spänning på nästa del i kampanjen samt lite prestandaförbättringar i MPn innan jag ger mig in i det.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:

Jupp spelar lite granna, men endast SP än sålänge.
Testat lite MP men får så fruktansvärt dålig fps så det är nästan inte spelbart.
Tråkigt då det flyter bra i SP.

Men lirar inte för tillfället, väntar med spänning på nästa del i kampanjen samt lite prestandaförbättringar i MPn innan jag ger mig in i det.

Det handlar om server prestanda, vissa funkar klockrent, vissa har fruktansvärd fps.

Medlem

Lite beroende på A.I mängd också om man lirar såna uppdrag.

Medlem

Rekommenderar att ni kollar in anrop.se om ni vill spela lite organiserad multiplayer.

Medlem

Någon som spelar Patrol Ops?

Medlem

kan man bygga baser i arma 3 wasteland?

1
Skriv svar