Häftiga filmer från betan av Rambo-spelet

Robot
Häftiga filmer från betan av Rambo-spelet
Häftiga filmer från betan av Rambo-spelet

Samma ai som i CoD:Ghosts? Autoaim FTW!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Förhandsbokat och klart!!!1


signatur

"There's a major difference between knowing you're shit, and knowing your shit."

MFZ
Medlem

jag tror fortfarande att detta är nått långt utdraget aprilskämt dom kör mot spelvärlden.

vägrar fan tro att det är ett seriöst spel.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Är det Amigatime eller vadå, trodde aprilskämt skulle avlossas 1a april!

Medlem

guh så hemskt. Deleta artikeln jag mår illa.

FM-guru
F.d. Sisyr

Mer lockande än BF4 och Ghosts, i alla fall.

Medlem

Glad att spelet inte fejkar att det är nåt annat än "on rail shooting" med lite QTE. Det är i alla fall vad det ser ut att vara.

Medlem

Skiter i om det blir världens sämsta spel, det här ska köpas. Rambo är lätt en av världens tuffaste hjältar!

Avstängd
Skrivet av Satheus:

Glad att spelet inte fejkar att det är nåt annat än "on rail shooting" med lite QTE. Det är i alla fall vad det ser ut att vara.

Det är en rälspangare, det sades det redan 2012 när man först fick läsa om detta.

Medlem

Är det en railshooter? Ser bara skumt ut

Medlem

Vad i helvete!? Tänkte aa men det här måste ju typ vara till Wii, NOPE! Ser ju fantastiskt kul ut... Ser ut som ett "house of the dead liknande spel" men ja... I don't know man.

MFZ
Medlem

lirar ju hellre detta iaf:


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Hmmm nja.... Det är iallafall tufft att första filmen finns med då han kämpar mot poliser. Den bästa av Rambo filmerna

Avstängd
Skrivet av Nercis:

Är det en railshooter? Ser bara skumt ut

ja det är det

Medlem

Har inte följt detta spel. Jag trodde det skulle vara ett "open world" liknande Tomb Raider, vilken besvikelse


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Skribent

Någonstans hos Reef Entertainment ligger just nu någon i fosterställning och gråter.


signatur

I am the black wizards.

Inaktiv

Det ser ut att vara ett riktigt skönt söndagslir, eller när man vill avreagera sig ^^

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Satheus:

Glad att spelet inte fejkar att det är nåt annat än "on rail shooting" med lite QTE. Det är i alla fall vad det ser ut att vara.

Det är en rälspangare, det sades det redan 2012 när man först fick läsa om detta.

Aha, det visste inte jag. Oh well, nu vet jag.

Avstängd
Skrivet av Satheus:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Satheus:

Glad att spelet inte fejkar att det är nåt annat än "on rail shooting" med lite QTE. Det är i alla fall vad det ser ut att vara.

Det är en rälspangare, det sades det redan 2012 när man först fick läsa om detta.

Aha, det visste inte jag. Oh well, nu vet jag.

ingen fara, ville bara förmedla dig om hur det låg till

Medlem

Om man är fett jävla bakfull och bara vill fördriva tiden så är det säkert ett bra spel.

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Har inte följt detta spel. Jag trodde det skulle vara ett "open world" liknande Tomb Raider, vilken besvikelse

Trodde samma iallafall att de skulle vara som far cry 3 lite, nu har dom fan failat detta totalt.

Medlem

Hade spelet haft nån form av light gun support hade det varit ett givet köp.

Medlem

Blir väl bajs.. stallone gör väl inte ens rösten?

Medlem

Va? Är det här på riktigt?

Medlem

Ser verkligen skräp ut!

Medlem

Ser verkligen riktigt kasst ut

Medlem

Försökte komma på något vitsigt att säga om hur det här spelet ser ut men jag är mållös...

Medlem

Hahahahahahahahaha snacka om att de driver med gamers


signatur

The King is Back

Medlem

Bara jag som reagerar på att Rambo i polygonform är enormt ful?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

12
Skriv svar