Här är första trailern för Alien: Isolation

Robot
Medlem
Här är första trailern för Alien: Isolation

Snälla, sabba inte ännu ett Alien spel!

Medlem

Ser jävligt fett ut, synd bara jag aldrig kommer våga spela det

Medlem

Som sandra sagt, klanta er inte nu för guds skull! (och gör min dag genom att annonsera O.R stöd till spelet!)


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skribent

Jag håller tummarna.

Skrivet av Ankh:

Som sandra sagt, klanta er inte nu för guds skull! (och gör min dag genom att annonsera O.R stöd till spelet!)

Det kommer en nyhet tillägnad dig strax


signatur

I am the black wizards.

Medlem

"A alien game NOT based on action, but on horror n' survival"
Äntligen!

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

Jag håller tummarna.

Skrivet av Ankh:

Som sandra sagt, klanta er inte nu för guds skull! (och gör min dag genom att annonsera O.R stöd till spelet!)

Det kommer en nyhet tillägnad dig strax

HAHAHA fan vad skumt!!!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

nädu, är det något jag har lärt mig under åren som dator/tv spelare, så är det att aldrig, ALDRIG gå efter en trailer/in game fotage eller vad folk sitter och säger om trailern/spelet och inte heller tänka "det där ser bra ut, givet köp", trailers kan ljuga så förbannat mycket och folk som sitter och pratar om det kan antingen vara över hypade eller vara de som gjort spelet och vill få det att låta så bra som möjligt.

det absolut enda jag tror på och går efter, är när man väl sitter där själv med spelet framför sig och spelar, då, och enbart då, ser man om spelet är bra eller inte.

Medlem
Skrivet av Ankh:

Som sandra sagt, klanta er inte nu för guds skull! (och gör min dag genom att annonsera O.R stöd till spelet!)

O.R stöd? Om det ingår ett läkarteam som kan återuppliva mig (utifall spelet nu blir BRA!), så visst. För det där, om jag ens kommer våga mig in på det, kommer ge mig hjärtattack efter hjärtattack. o.0


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Fick vibbar av ett långsammare Mirror's Edge, ballt!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem

Nu får de inte fucka upp de här för de här är skit bra för Alien va! nu hoppas jag bara att detta inte är konsol exklusivt utan att det kommer till PC med!!!

Medlem
Skrivet av AkirA:
Skrivet av Ankh:

Som sandra sagt, klanta er inte nu för guds skull! (och gör min dag genom att annonsera O.R stöd till spelet!)

O.R stöd? Om det ingår ett läkarteam som kan återuppliva mig (utifall spelet nu blir BRA!), så visst. För det där, om jag ens kommer våga mig in på det, kommer ge mig hjärtattack efter hjärtattack. o.0

Oculus Rift.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Tror många kommer vänta med köp efter vad som skedde med A;CM men det ser lovande ut (det gjorde dock A:CM med och det som visades upp verkar inte vara i närheten av det som sedan blev det färdiga spelet). Förtroende är något som tar lång tid att bygga upp men det tar bara ett ögonblick att mista det, Sega har en rejäl uppförsbacke att tampas med för att återfå mitt förtroende.

Sveriges första artikel om Isolation läses, kanske till en kopp kaffe eller o´boy, vad vet jag, i februarinumret av succémagasinet Svenska PC Gamer, i varje butik med självaktning om några veckor.


signatur
Medlem

Jag ÄLSKAR den här trailern men blir orolig när jag ser Sega i vinjetten. :/ Men äntligen ett spel som försöker fånga det som jag gillar med Alien!

ELF
Medlem
Skrivet av Flugsaft:

Nu får de inte fucka upp de här för de här är skit bra för Alien va! nu hoppas jag bara att detta inte är konsol exklusivt utan att det kommer till PC med!!!

Läs vad som står i slutet av trailern


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Steg 1: Vänta och se om spelet blir bra.

Steg 2: Om spelet verkar ok, köp spelet.

Steg 3: Undvik att ta av plasten från spelet och ställ det i hyllan.

Steg 4: Leta upp en bra let's play på youtube och se på när någon annan spelar/bajsar på sig.

Steg 5: Njut av spelets handling samt härligt torra och rena kalsonger.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

LÄNGTAR!!!

Skrivet av SID 6.7:

Steg 1: Vänta och se om spelet blir bra.

Steg 2: Om spelet verkar ok, köp spelet.

Steg 3: Undvik att ta av plasten från spelet och ställ det i hyllan.

Steg 4: Leta upp en bra let&#039;s play på youtube och se på när någon annan spelar/bajsar på sig.

Steg 5: Njut av spelets handling samt härligt torra och rena kalsonger.

Vad är meningen med att köpa ett spel om man ändå bara ska se andra spela det? Nej, nej, nej, nej.

Medlem

Ser jäkligt "trevligt" ut

Medlem
Medlem

Det ser fantastiskt ut..dock så kommer jag förmodligen inte våga spela det x)

Medlem

Bara inte Aliens:ena i spelet kommer se så torra ut som den i slutet av videon gör. De ska vara sliskiga, rent av äckliga.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Well they found Spock @ 0:38 i klippet.

Samt, "The trailer footage shown uses the in-game engine, and represents a work in progress" fick mig att skratta till lite.

Har jag hört detta förut? Det kan väl inte bli sämre i slutresultatet? :>

Jag vågar inte hoppas efter Colonial Marines egentligen, men jag älskar Alien så jag känner att jag måste hålla tummarna. Ser ju rätt stämmningsfullt ut iaf.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av AkirA:
Skrivet av Ankh:

Som sandra sagt, klanta er inte nu för guds skull! (och gör min dag genom att annonsera O.R stöd till spelet!)

O.R stöd? Om det ingår ett läkarteam som kan återuppliva mig (utifall spelet nu blir BRA!), så visst. För det där, om jag ens kommer våga mig in på det, kommer ge mig hjärtattack efter hjärtattack. o.0

Oculus Rift.

Jag förstod det. Du missade mitt inlägg med några mil.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

Stort plus för att spelet har kvinnlig protagonist och vågar inspireras av något annat än Aliens (filmen med marinsoldaterna).

Stort minus för att de måste välja just Ripleys dotter, fy fan så krystat. En studio med mer kreativa utvecklare hade hittat på en egen intressant huvudkaraktär med egen backstory.

Medlem

Sugen, hoppas nu bara att det blir så bra som det har potential att bli och att de följer den vision de har för spelet. Visserligen är Aliens favoriten bland filmerna men få slår Alien som skräck film än idag.

Medlem

Bara o vänta på Pewdiepie När spel är för läskiga så förlitar jag min på honom istället

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Bara o vänta på Pewdiepie När spel är för läskiga så förlitar jag min på honom istället

Skulle vilja se honom spela AvP, fortfarande ett spel som skrämmer mig som få andra spel lyckas med.

Medlem

Jävlar vad fett!
Hoppas dem addar co-op i samma form som "The hidden" modden till HL2, fast med 5 spelare, 1 spelar som Alien och 4 som crewmembers. Ficklampa, eldkastare och melee vapen är allt dem har att försvara sig med.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Snygga och intressanta trailers.

Slutresultatet


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

12
Skriv svar