Oculus Rift-stöd i Alien: Isolation är inte uteslutet

Robot
Medlem
Oculus Rift-stöd i Alien: Isolation är inte uteslutet

speechless!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skribent
Skrivet av Ankh:

speechless!

Bara att köpa vuxenblöja nu då!


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Ankh:

speechless!

Bara att köpa vuxenblöja nu då!

Nej fan, jag har sambo..hon får torka efter mig!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Haha först nu såg jag att jag nämndes i texten haha


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Orelaterad fråga, men varför hamnade denna artikeln under den föregående artikeln i listan över artiklar? Sluta bråka med min hjärna. :evil:

http://i.imgur.com/ZzRpMHv.png


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Skribent
Skrivet av Puscifer:

Orelaterad fråga, men varför hamnade denna artikeln under den föregående artikeln i listan över artiklar? Sluta bråka med min hjärna. :evil:

http://i.imgur.com/ZzRpMHv.png:evil:

Det blev lite knas där. Skulle organisera lite så att inte denna kom precis ovanför föregående nyhet om spelet. Nu ska det vara rätt igen, och har du klagomål ringer du Calle sent på natten. Det var alldeles för längesedan han var arg på mig nu.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Offtopic, visste skulle oculus rift komma i en bättre hårdvara i år?

Medlem

Ja, när kommer oculus till retail egentligen?

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Puscifer:

Orelaterad fråga, men varför hamnade denna artikeln under den föregående artikeln i listan över artiklar? Sluta bråka med min hjärna. :evil:

http://i.imgur.com/ZzRpMHv.png:evil:

Det blev lite knas där. Skulle organisera lite så att inte denna kom precis ovanför föregående nyhet om spelet. Nu ska det vara rätt igen, och har du klagomål ringer du Calle sent på natten. Det var alldeles för längesedan han var arg på mig nu.

Tack! Jag var faktiskt på väg att knåpa ihop ett långt och argt brev till redaktionen. Skönt att det inte behövdes.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av raxogox:

Ja, när kommer oculus till retail egentligen?

Inget datum sagt och Yes Naida.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Aldrig! Never in my life! Helt uteslutet! huffa...

Skulle hellre hålla ett illa föreberett föredrag i Live-TV. Med spindlar på hela kroppen. Nära ett stup. Vid havet. Med Vithajar och Carola Häggkvist nedanför, än att spela det där spelet med occulus :S

Fick ju lite smårysningar bara av trailern

Medlem

Kan ju bli hur läskigt som helst detta

Medlem

har inte killarna bakom rift konstant uttalat sig om att rift stöd som läggs på efter inte blir ens i närheten lika bra?

Då det så mycket nya saker som man måste tänka på, som korrekta skalor/hastigheter. Och vinklar som man aldrig normalt sätt ser ifrån.

Hur som +1 för fler spel med möjligt rift stöd.

Inaktiv

jag tvivlar. Dom har tappat förmågan att göra spel med spelkänsla ..dessutom har dom ingen tidigare erfarenhet av fps... och det här är bara ett beställningsjobb från sega.

Medlem

Första AvP med OR, make it happen=).

Medlem
Skrivet av Ankh:

Haha först nu såg jag att jag nämndes i texten haha

Oooooo. Ankh är kändis!


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Jag kommer aldrig våga spela detta spel, ser skit läbbigt ut. Lite taskiga animationer på händerna och sånt bara, men stämningsfullt.

Jag skulle definitivt aldrig testa det med OR, inte för läbbighetens skull utom för risken att bli utskrattad av att sitta med ett par alldeles för stora 3D glasögon som dessutom laggar så hjärnan får inbyggt stöd för kroniskt epilepsi anfall

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Puscifer:

Orelaterad fråga, men varför hamnade denna artikeln under den föregående artikeln i listan över artiklar? Sluta bråka med min hjärna. :evil:

http://i.imgur.com/ZzRpMHv.png:evil:

Det blev lite knas där. Skulle organisera lite så att inte denna kom precis ovanför föregående nyhet om spelet. Nu ska det vara rätt igen, och har du klagomål ringer du Calle sent på natten. Det var alldeles för längesedan han var arg på mig nu.

Ha tror du kan lura mig va?! Uppenbart bevis för en omfattande konspiration att ta över världen med hjälp av Oculus Rift! Jag vet allt sanningen!

Det hela började med att för 300triljoner år och 26dagar sedan på planeten Gorbazov bodde de elaka och hemska ödlefolket...

...transportstyrelsen byggde dock en måndimensionsreflektor där robotarna kunde transformera sina bananbåtar....

...tre droppar kakao,1kg mjöl, en skopa salsa....

...och då telepoterades schinpanserna till månen och det är därför artikeln kom i fel ordning!

Aw yeah!

.
.
.

Sen vet jag inte riktigt om jag man vågar hoppas på något här, var ett bra tag sedan något riktigt bra Alien franchise relaterat spel släpptes, typ senaste var ju Avp2 från 2001. Men, men, en kan ju alltid hopplöst hoppas ändå... om nu inte dem underjordiska krabb-människorna nu tar över Twenty Century Fox igen.

Medlem

Här finns lite gameplay för den nyfikne. Det ser riktigt bra ut!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av xermalk:

har inte killarna bakom rift konstant uttalat sig om att rift stöd som läggs på efter inte blir ens i närheten lika bra?

Då det så mycket nya saker som man måste tänka på, som korrekta skalor/hastigheter. Och vinklar som man aldrig normalt sätt ser ifrån.

Hur som +1 för fler spel med möjligt rift stöd.

Det är ju inte färdigt förrens om ett år så det finns nog tid att implementera stöd för riften utan att det blir efteråt

Medlem

det är bara till att vara ärlig: om jagblir skraj bara genom att se denna gameplayvideon så skall man nog inte köpa detta spelet...

1
Skriv svar