Vann du i FZ:s julkalendertävlingar?

Medlem

och jag tackar såklart :3

Medlem

Yay! Har fått mail om att jag får en ficklampa om jag beställer nya dammsugarpåsar närmsta tiden. Snacka om tröstpris

Medlem

Senast man vann på FZ var 2007

Ändå har man 83% i snitt rätt svar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Grattis till vinnarna!

Medlem

Nu är det bara att vänta på att AOC-skärmen ska hitta över Östersjön då... Tack än en gång, FZ!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Grattis till alla som vann=)

Medlem

Sååååå.. inte för att verka oförskämd eller så. Men jag vann Diablo 3 till konsol den 3:e december. Fick mail o.s.v. i första vinnarmeddelandet I december. Men har fortfarande inte fått spelet i brevlådan eller en avi från posten.
Med denna artikel tänkte jag ok, ger det ett litet tag till.. Men nu har det gått ytterligare 12 dagar sedan ni skrev denna.

Ska jag helt enkelt se det som att paketet försvunnit i posten eller vad?

Redaktör
Skrivet av Winzi:

Sååååå.. inte för att verka oförskämd eller så. Men jag vann Diablo 3 till konsol den 3:e december. Fick mail o.s.v. i första vinnarmeddelandet I december. Men har fortfarande inte fått spelet i brevlådan eller en avi från posten.
Med denna artikel tänkte jag ok, ger det ett litet tag till.. Men nu har det gått ytterligare 12 dagar sedan ni skrev denna.

Ska jag helt enkelt se det som att paketet försvunnit i posten eller vad?

Det ska ha gått iväg från svenska Blizzard i slutet av förra veckan. Ge det någon dag till. Om det inte kommit på, säg onsdag, skicka mig då ett pm.


signatur
12
Skriv svar