Första filmen från H-Hour: World's Elite är här

Robot
Första filmen från H-Hour: World's Elite är här
Medlem
Första filmen från H-Hour: World's Elite är här

Nej tack.. en utvecklare som under alpha känner det nödvändigt att koda in en taunt i form av Psy dansen vinner inga plus poäng hos mig. Will not buy..

Medlem

Så fort jag ser något som har med Gangnam Style att göra så vill jag strypa mig själv med mina egna tarmar.

OnT: Spelet ser ut som vilket CoD eller BF som helst, fast spelat ifrån tredje person och med enormt stela animationer.

90-talet ringde och ville ha tillbaka sin köttfärs.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av painOplenty:

Nej tack.. en utvecklare som under alpha känner det nödvändigt att koda in en taunt i form av Psy dansen vinner inga plus poäng hos mig. Will not buy..

Spelet såg ganska seriöst ut tills slutet...

Medlem

Men vad ni där uppe är tråkiga då....
Skoj när utvecklarna bjuder lite på sig själva

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Men vad ni där uppe är tråkiga då....
Skoj när utvecklarna bjuder lite på sig själva

Bjuder? Det är tacky propagandasmörja.

Dessutom, jag är innerligt trött på alla "US Army haz best zoldiers EVER!". De är varken bäst eller mest intressanta.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Verkar som om det inte finns några gamla Socom spelare här alls.
Det var ju ett naturligt steg att lägga in en dans, eftersom det var mer eller mindre ett skämtsamt krav från alla (oss) som backade projektet, att en gammal god dans var ett måste (Eftersom det var en "signature move" från Socom).

Stela animationer? Detta är pre-alpha, det är ett halvår kvar till beta, och ett år till [planerad] release.

Årets (eller nästa års) mest efterlängtade spel, alla kategorier och en av anledningarn till att det står en PS4 i vardagsrummet!!!

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av vuze2143:

Men vad ni där uppe är tråkiga då....
Skoj när utvecklarna bjuder lite på sig själva

Bjuder? Det är tacky propagandasmörja.

Dessutom, jag är innerligt trött på alla "US Army haz best zoldiers EVER!". De är varken bäst eller mest intressanta.

Var det inte ryssar man spelade som? Endast ryska vapen och det såg visuellt ut som ryssar också

Medlem

Det gamla spelet hette ju Socom: Us Navy Seals, så i enspelarläget var man ju såklart Navy Seals. Men i flerspelare läget så var man allt från Seals, till Spetsnaz och SAS på ena sidan och Thailändska, Brasilianska, Arabiska och Polska terrorister på den andra.
I videon ovan ser jag inget som säger att "USA är bäst".

1
Skriv svar