Kommer Skyrim till Xbox One och Playstation 4?

Robot
Medlem
Kommer Skyrim till Xbox One och Playstation 4?

Hade hellre sett ett nysläpp av Oblivion med nya feta HD texturer


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Hade hellre sett ett nysläpp av Oblivion med nya feta HD texturer

såfall till pc

Medlem

Varför lägga ner tid på att konvertera ett drygt 2 år gammalt spel till nya konsoler? Nej, förhoppningsvis är det ett rykte som visar sig felaktigt.

Medlem

förstår inte riktigt poängen då spelet ser ut som skräp på PC utan moddar, antagligen kör de väl ultra på ps4 och bone.. men åter igen, förstår inte poängen, men visst man får 60fps och 1080p troligtvis, det kan glädja många! om de lägger möjligheten att installera moddar så skulle det vara mer intressant.

Medlem
Skrivet av mantis87:
Skrivet av SunShine:

Hade hellre sett ett nysläpp av Oblivion med nya feta HD texturer

såfall till pc

Finns ju redan texture packs till PC. Bara att ladda hem..

Medlem

Måste finnas moddar om det ska vara intressant, vanilla skyrim är så oerhört stelt. Själv använder jag ungefär 100 moddar på PC.

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av mantis87:
Skrivet av SunShine:

Hade hellre sett ett nysläpp av Oblivion med nya feta HD texturer

såfall till pc

Finns ju redan texture packs till PC. Bara att ladda hem..

sant men om dom skulle själva släppa en hd version behövers det fortfarnade moddar för att fixa till att dom inte fixade

Medlem
Skrivet av Ztreek:

förstår inte riktigt poängen då spelet ser ut som skräp på PC utan moddar, antagligen kör de väl ultra på ps4 och bone.. men åter igen, förstår inte poängen, men visst man får 60fps och 1080p troligtvis, det kan glädja många! om de lägger möjligheten att installera moddar så skulle det vara mer intressant.

Finns ju inget som hindrar dem från att använda de mods som redan existerar förutom stolthet.

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Ztreek:

förstår inte riktigt poängen då spelet ser ut som skräp på PC utan moddar, antagligen kör de väl ultra på ps4 och bone.. men åter igen, förstår inte poängen, men visst man får 60fps och 1080p troligtvis, det kan glädja många! om de lägger möjligheten att installera moddar så skulle det vara mer intressant.

Finns ju inget som hindrar dem från att använda de mods som redan existerar förutom stolthet.

De stal ju Build Your Own Home modden å släppte det som en egen DLC så

Medlem
Skrivet av WaXsMoKe:

Måste finnas moddar om det ska vara intressant, vanilla skyrim är så oerhört stelt. Själv använder jag ungefär 100 moddar på PC.

Behövs bara killable children.

Medlem
Skrivet av mantis87:
Skrivet av SunShine:

Hade hellre sett ett nysläpp av Oblivion med nya feta HD texturer

såfall till pc

Det går redan och spela Oblivion med fina HD texturer på PC, sådana här fina moddar som folk sitter och gör ?!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Varför lägga ner tid på att konvertera ett drygt 2 år gammalt spel till nya konsoler? Nej, förhoppningsvis är det ett rykte som visar sig felaktigt.

Går snabbare att porta ett spel än göra ett helt nytt spel och det är ju lite brist på spel så här ibörjan till nya konsoller...

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Bennii:

Varför lägga ner tid på att konvertera ett drygt 2 år gammalt spel till nya konsoler? Nej, förhoppningsvis är det ett rykte som visar sig felaktigt.

Går snabbare att porta ett spel än göra ett helt nytt spel och det är ju lite brist på spel så här ibörjan till nya konsoller...

Förvånar mig inte om det kommer vara konsolskadat till nya konsolerna :popPPppPppp

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Bennii:

Varför lägga ner tid på att konvertera ett drygt 2 år gammalt spel till nya konsoler? Nej, förhoppningsvis är det ett rykte som visar sig felaktigt.

Går snabbare att porta ett spel än göra ett helt nytt spel och det är ju lite brist på spel så här ibörjan till nya konsoller...

Ja, självklart går det snabbare att ta något redan existerande och porta till PS4 eller Xbone. Jag ifrågasätter inte det. Men det kostar tid och resurser oavsett. Lägg dom pengarna och den tiden på något annat istället. Vi har sett Skyrim redan, vi såg det för drygt två år sen. Kommer det att se annorlunda ut på PS4?

Medlem

Pete Hines ‏@DCDeacon 1h
We have been working on the CMS that runs our sites. A bug caused platforms that don't exist to show up for some games Sorry for confusion.

Inget Skyrim till nextgen.

Medlem

vill jag ha ett fint äventyr utan massa lullull sitter jag med 360 å skyrim i soffan å spelar, vill jag springa runt med en halvnaken vampyrkvinna med ett svärd stort som skåne och en string där solen inte skiner ja då blir det skyrim på pc xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

När kommer det nya spel till dom nya konsollerna ?


signatur
Inaktiv

Skyrim har åldrats väldigt fort. När det kom var det grymt men nu känns det väldigt daterat. Ffa AI:n får ju riddarna i Monty Python and the holy grail att framstå som seriösa.

Inaktiv

Skyrim har åldrats väldigt fort. När det kom var det grymt men nu känns det väldigt daterat. Ffa AI:n får ju riddarna i Monty Python and the holy grail att framstå som seriösa.

Medlem

Att Skyrim fått full poäng förstår jag verkligen inte. Visst har spelet en viss charm med sin öppna värld, men den har djupet av en vattenpöl.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Hade hellre sett ett nysläpp av Oblivion med nya feta HD texturer

Dom borde börja med HP versioner istället. High Poly

Medlem

tycker det är dumt att moddare ska behöva lägga till morrowind i skyrim, fatta jag skulle lätt pröjsa 500 spänn för ett expansionspack till skyrim med morrowind å kanske oblivion tillagt ^^


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Detta har visat sig vara falskt. Skyrim kommer inte till next-gen.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Skrivet av Atlas Tasume:

Att Skyrim fått full poäng förstår jag verkligen inte. Visst har spelet en viss charm med sin öppna värld, men den har djupet av en vattenpöl.

En vattenpöl som hållit mig under ytan i 666 timmar...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:
Skrivet av Atlas Tasume:

Att Skyrim fått full poäng förstår jag verkligen inte. Visst har spelet en viss charm med sin öppna värld, men den har djupet av en vattenpöl.

En vattenpöl som hållit mig under ytan i 666 timmar...

I call satanist on that one

Medlem
Skrivet av Genera:
Skrivet av SID 6.7:
Skrivet av Atlas Tasume:

Att Skyrim fått full poäng förstår jag verkligen inte. Visst har spelet en viss charm med sin öppna värld, men den har djupet av en vattenpöl.

En vattenpöl som hållit mig under ytan i 666 timmar...

I call satanist on that one

Spelet är helt enkelt djävulskt bra.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av kebbe:
Skrivet av WaXsMoKe:

Måste finnas moddar om det ska vara intressant, vanilla skyrim är så oerhört stelt. Själv använder jag ungefär 100 moddar på PC.

Behövs bara killable children.

Om det är killable children eller någon annan mod jag har installerat (kanske rentav vanilla) så behandlas barn som vuxna av spelet. Det gör att när de interagerar med objekt (sätter sig på en stol, lutar sig över ett bord, etc) så växer de till vuxen storlek. Ganska obehagligt men också rätt underhållande.

Medlem

Det här kanske någon redan har skrivit (skummade inte ens igenom kommentarerna) men de har tydligen gått ut med att det var ett fel och att Skyrim inte släpps till några nya konsoler.

Inaktiv

Läser på Gamereactor att Bethesda säger att det blir inget Skyrim till ps4 och Xbone.

12
Skriv svar