Hur man trollar med hjälp av en Xbox One

Robot
Hur man trollar med hjälp av en Xbox One
Medlem
Hur man trollar med hjälp av en Xbox One

min första tanke var efter jag kollade videon var att majoriteten inte lät äldre än 13. ahh just de ja han spelar cod!

Annars kul grej att göra

Medlem
Inaktiv

Hahaha... Jag garvade gött:)

Taligenkänningen verkar ju funka bra iallafall.

Alla cod spelare på denna video hade en medel ålder på 14 skulle man minst tro

Medlem

Vänta nu... "lyssnar" xbox-en hela tiden på vad man säger?!

Medlem
Skrivet av totte1015:

Vänta nu... "lyssnar" xbox-en hela tiden på vad man säger?!

hur tror du annars det funkar? Du behöver ju inte trycka på någon knapp precis.

säger man "Xbox" så lyssnar den efter ett kommando


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Inaktiv

Hade jag varit KGB hade jag utnyttjat det. Kan NSA göra det ena kan de göra det här också om de vill.

Det är lätt att säga att man har rent mjöl i påsen så länge man inte tycker eller tänker något om något. Den växande skara som opponerar sig, inte mot regeringen, utan mot systemet har större anledning att vara orolig.


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem
Skrivet av Jakobinklubben:

Hade jag varit KGB hade jag utnyttjat det. Kan NSA göra det ena kan de göra det här också om de vill.

Det är lätt att säga att man har rent mjöl i påsen så länge man inte tycker eller tänker något om något. Den växande skara som opponerar sig, inte mot regeringen, utan mot systemet har större anledning att vara orolig.

In Soviet Russia, car drives you!

Medlem
Skrivet av Jakobinklubben:

Det är lätt att säga att man har rent mjöl i påsen så länge man inte tycker eller tänker något om något.

Även om du har rent mjöl i påsen så bör du vara orolig. Du har nämnligen inte en aning om var din data hamnar eller hur de använder den. Det är problemet. Inte att några kolalangare lyckas försäga sig i all sin dumhet.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Kul ide. Men det låter väldigt fake när de pratar

Medlem

Mmm jo jag läste nog fel, trodde man trollade bort en xbox Zero!, hade varit nått

Men det var kul trolling iaf, practical joke på folk som inte fattade ett smack!

Medlem

Hmmm. Undrar om "FRA sign out" funkar med...

Medlem
Medlem
Skrivet av Jakobinklubben:

Hade jag varit KGB hade jag utnyttjat det. Kan NSA göra det ena kan de göra det här också om de vill.

Det är lätt att säga att man har rent mjöl i påsen så länge man inte tycker eller tänker något om något. Den växande skara som opponerar sig, inte mot regeringen, utan mot systemet har större anledning att vara orolig.

Till skillnad från din telefon där ingen kan höra vad du säger... Får hoppas att alla badguys skaffar Xbox One för det är nog enda sättet att tjuvlyssna på folk..

Inaktiv
Skrivet av Jakobinklubben:

Hade jag varit KGB hade jag utnyttjat det. Kan NSA göra det ena kan de göra det här också om de vill.

Det är lätt att säga att man har rent mjöl i påsen så länge man inte tycker eller tänker något om något. Den växande skara som opponerar sig, inte mot regeringen, utan mot systemet har större anledning att vara orolig.

Det är det falska kriget mot terror du ska oroa dig över, inte Kinect.

Inaktiv

Haha fan vad kul!

Skrivet av totte1015:

Vänta nu... "lyssnar" xbox-en hela tiden på vad man säger?!

Rolig video men man kan ställa in så den inte lyssnar.

Nej räcker man nämner xbox så startar den lyssnandet. Man kan snabbt säga xbox record that om den ska spela in så det är meningen.

I menyn så ska man säga xbox select så blir allt grönt som man ska säga namnet på för att öppna. Fungerar riktigt bra. Kinect sport imponerar också trots det bara är jet ski

Inaktiv

Om den väl avlyssnar och är uppkopplad mot internet lär det inte vara något större problem för resursstarka organisationer att få ut data därifrån. Skype och vanlig telefon avlyssnas såklart också, men tror knappast att de lämnar en lucka i något medium.

Sen att den startar lyssnandet efter att xbox nämnts stämmer ju inte. Den måste hela tiden vara igång för att tolka/lyssna att xbox sagts.


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem
Skrivet av Jakobinklubben:

Om den väl avlyssnar och är uppkopplad mot internet lär det inte vara något större problem för resursstarka organisationer att få ut data därifrån. Skype och vanlig telefon avlyssnas såklart också, men tror knappast att de lämnar en lucka i något medium.

Sen att den startar lyssnandet efter att xbox nämnts stämmer ju inte. Den måste hela tiden vara igång för att tolka/lyssna att xbox sagts.

Foliehatt, ON.

Inaktiv

Säg det till Merkel, Rousseff och alla andra som drabbats, också många vanliga människor. Folk av din kaliber må vara ointressanta mål idag, men samhället förändras. En dag kanske också du måste stå upp för dina rättigheter, men då befinner du dig mycket närmare schack matt.

Det går inte lita på Microsoft, Apple, Google, Facebook m.m. . Krypteringen är inte tillförlitlig heller eftersom hårdvara och mjukvara komprometterats av NSA till att generera för dem lättknäckta skydd.

http://rt.com/usa/snowden-leak-rng-randomness-019/

http://allthingsd.com/20131223/talk-of-an-rsa-boycott-grows-a...


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem
Medlem

Hände när jag spela på pcn med :/

Avstängd

Får nog sluta kolla på reddit tror jag :(, reposts hamnar alltid hår 5-6 timmar efteråt

Medlem
Skrivet av pubisboy:
Skrivet av Jakobinklubben:

Om den väl avlyssnar och är uppkopplad mot internet lär det inte vara något större problem för resursstarka organisationer att få ut data därifrån. Skype och vanlig telefon avlyssnas såklart också, men tror knappast att de lämnar en lucka i något medium.

Sen att den startar lyssnandet efter att xbox nämnts stämmer ju inte. Den måste hela tiden vara igång för att tolka/lyssna att xbox sagts.

Foliehatt, ON.

Skrivet av pubisboy:
Skrivet av Jakobinklubben:

Om den väl avlyssnar och är uppkopplad mot internet lär det inte vara något större problem för resursstarka organisationer att få ut data därifrån. Skype och vanlig telefon avlyssnas såklart också, men tror knappast att de lämnar en lucka i något medium.

Sen att den startar lyssnandet efter att xbox nämnts stämmer ju inte. Den måste hela tiden vara igång för att tolka/lyssna att xbox sagts.

Foliehatt, ON.

Det sa alla när man röstade fram FRA. Dom skulle jaga terrorister och stoppa personer som Breivik och inte syssla med industrispionage, kartlägga svenska befolkningen, spionera på andra regeringar och sälja informationen till USA.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Fyfan...9-åriga ungar som spelar COD...Finns det nåt värre? Detta är anledningen tillv arför jag är en Playstationfanboy. I dom flesta fall så slipper man ungar som har 8 år kvar innan dom får spela spelet.

Medlem

efter att ha ägt min ps4 ett tag nu och den e kass samt skickad till världens sämsta support , börjar man grubbla över om man ska fixa sig en vhsbox one istället ...... jag får suga på karamellen ett tag till , vad tycker ni ?

Medlem
Skrivet av Tompa8989:

Fyfan...9-åriga ungar som spelar COD...Finns det nåt värre? Detta är anledningen tillv arför jag är en Playstationfanboy. I dom flesta fall så slipper man ungar som har 8 år kvar innan dom får spela spelet.

Är väl bara att ställa in så man inte hör andra. Vem fan orkar sitta och lyssna på folk som fiser, skriker och spelar rapp-musik på full volym rakt in i micen när man spelar alls? Lär vara lika bedrövligt pack i lurarna vilket format man än lirar på...

Medlem
Skrivet av totte1015:

Vänta nu... "lyssnar" xbox-en hela tiden på vad man säger?!

Japp. Om du har Kinect, åtminstone.

Inaktiv
Skrivet av Jakobinklubben:

Om den väl avlyssnar och är uppkopplad mot internet lär det inte vara något större problem för resursstarka organisationer att få ut data därifrån. Skype och vanlig telefon avlyssnas såklart också, men tror knappast att de lämnar en lucka i något medium.

Sen att den startar lyssnandet efter att xbox nämnts stämmer ju inte. Den måste hela tiden vara igång för att tolka/lyssna att xbox sagts.

Jag antar att du ringer på telefonen och smsar? Det är ju helt säkert det ! Eller?

12
Skriv svar