Säljes/ Bytes The Elder Scrolls Online Beta Key

Medlem
Säljes/ Bytes The Elder Scrolls Online Beta Key

Som rubriken lyder så vill jag Byta/Sälja min Beta key till The Elder Scrolls Online, allt är av intresse

Medlem
Skrivet av Papput:

Som rubriken lyder så vill jag Byta/Sälja min Beta key till The Elder Scrolls Online, allt är av intresse

kanske bör skriva med att nyckeln redeemas efter att konto skapats som matchar mailadressen som nyckeln skickats till, att användaravtalet förbjuder alla typer av transfers av nyckel/konto/info samt att den gäller för helgens stress-test?

Medlem

Du kan inte sälja, ge bort den här nyckeln.

Medlem

Vet ej om de bara är jag som tycker de är fel att skriva upp sig för en beta invite för att ha som syfte att tjäna pengar/saker på den. Beta nyckeln kunde istället gått till en person som verkligen vill prova spelet.

Medlem

Hade ingen aning om att det inte var aktuellt med någon sorts byte på nyckeln! Då tar jag tillbaka det jag postat här, mina vänner!

Har inte riktigt haft det som syfte, utan har fullt upp med andra spel för tillfället och känner inte att jag vill kasta mig in i en till värld. Hoppas du förstår.
Om jag ska försvara mig lite så kan du kolla på alla som försöker göra sig av med sina Heartstone Nycklar här på FZ's forum. Jag är iallafall inte ensam!

Tack till er som svarat så fel i byteshandeln inte kan inträffa!

Medlem

Jag gjorde helt enkelt så att jag skänkte bort min nyckel. Så ändra rubrikem bara

Att sälja en beta nyckel känns fundamentalt fel. Nyckeln har ju inte kostat dig något och bättre går till mer behövande. Finns ju nog av folk som vill tjäna på andras vilja att köpa sig före i kön så att säga.

Min tjej verkar har skrivit upp sig försent på beta sidan. Är det någon som har en nyckel över så skicka ett pm till mig så blir både jag och tjejen mer än glad!!

Medlem

det är ett Stress test så servern kommer säkert gå ner massor utav ggr...

Medlem
Skrivet av Papput:

Om jag ska försvara mig lite så kan du kolla på alla som försöker göra sig av med sina Heartstone Nycklar här på FZ's forum. Jag är iallafall inte ensam!

Hearthstone är en dåligt hanterad Beta då majoriteten inklusive mig själv tog emot fler än 1 nyckel under testandets gång. Det är därför du ser så många som ger bort nycklar.

1
Skriv svar