Hearthstone – ny beta och nya nycklar

Robot
Hearthstone – ny beta och nya nycklar

En ny betaversion av Blizzards samlarkortspel är släppt, och massor av betanycklar är på väg.

#blizzard, #hearthstone-heroes-of-warcraft


Medlem
Hearthstone – ny beta och nya nycklar

Var väl bara reset på rank inget nytt, hur som helst så är det ett kul spel.

Moderator | Testpilot

Kan bara varit för att jag inte kommit in i det men tyckte gameplayet i säg var för simpelt än vad jag är van med från andra kortspel. Inget för mig.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Spannat in på TB:s videos, har vart sugen ett tag nu.


signatur

"De kallar sig Brown och menar det"

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Kan bara varit för att jag inte kommit in i det men tyckte gameplayet i säg var för simpelt än vad jag är van med från andra kortspel. Inget för mig.

Håller med om att det definitivt är simplare än andra kortspel, fortfarande rätt skoj dock även om roligare alternativ finns.

Medlem

Löjligt att fortfarande kalla det "beta" då de sagt att de inte kommer resetta allas kort något mer. Och när kommer mobil/tablet-versionen? Kanske när de dimper ner som de kan kalla det 1.0...


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Inaktiv

Kommer detta till IOS? Borde ju funka bra på ipad?

Medlem
Skrivet av eatem:

Kommer detta till IOS? Borde ju funka bra på ipad?

Har för mig (99% säker) på att dom sa på blizzcon att det skulle komma till både ipad och android, dock lite senare.
Detta jag väntar på, är inte så överförtjust i sånna här kort spel (har iofs aldrig gett nån någon ärlig chans ), men att köra ett par runder på tabben när man krupit ner i sängen verkar ju för nice för att missa, speciellt om nu spelet är gratis

phi
Medlem

Gillar det starkt utifrån det jag har haft möjlighet att testa. Det är snabbt, enkelt men samtidigt finns det ett djup i det. Självklart inte samma djup som i t.ex Magic men det behövs samtidigt inte för min del.

Medlem

Tycker mer om Magic, men gillar hur enkelt det är att bara sätta sig och spela.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Tycker det är rätt dålig stil att inte reseta allt.

erfarna spelare får inte bara erfarenhet i övertag, de får även kort som är rent utsagt bättre. blir rejäla noobstomps första månaderna på releasen.

Medlem

Jättekul spel att slå ihjäl några timmar i veckan på. Nu vill jag bara ha iPad-versionen också!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Blizzard har sagt att allt detta kommer ske inom "a couple of weeks"

Medlem
Skrivet av muSPK:

Blizzard har sagt att allt detta kommer ske inom "a couple of weeks"

Troligtvis mellan 27-31 med andra ord.

Medlem

Jag älskar Magic så har ju tittat lite på detta, men det verkar betydligt simplare än Magic så jag får se. :/

Medlem
Skrivet av Wintermist:

Jag älskar Magic så har ju tittat lite på detta, men det verkar betydligt simplare än Magic så jag får se. :/

Det är lite mer fart i skiten.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Wintermist:

Jag älskar Magic så har ju tittat lite på detta, men det verkar betydligt simplare än Magic så jag får se. :/

Det är simplare men samtidigt behöver det inte vara sämre för det. Jag är en av de som inte gillar Heartstone efter att ha suttit med betan ett tag, men det är av min egna smak.

Heartstone är snabbt och enkelt att komma in i, skulle kunna jämföras med League of Legends till Dota för vissa människor och många av oss vet förhoppningsvis vilken succé LoL har varit.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Tycker det är rätt dålig stil att inte reseta allt.

erfarna spelare får inte bara erfarenhet i övertag, de får även kort som är rent utsagt bättre. blir rejäla noobstomps första månaderna på releasen.

Erfarna spelare hade nog inte behövt alla de bästa korten för att roflstompa nya spelare ändå

Medlem

Spelat mycket Magic och nu även mycket Heartstone. HS är snabbt och jag gillar att den som attackerar väljer vad som ska attackeras, motståndaren har inget att säga till om under min runda

Medlem

Va lite för seg i huvet för att lyckas tänka till att man bör signa upp för beta före första releasen... så sitter fortfarande och väntar på en nyckel...
Hoppas man får chansen att testa snart


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem
Skrivet av Kuci:
Skrivet av Ztreek:

Tycker det är rätt dålig stil att inte reseta allt.

erfarna spelare får inte bara erfarenhet i övertag, de får även kort som är rent utsagt bättre. blir rejäla noobstomps första månaderna på releasen.

Erfarna spelare hade nog inte behövt alla de bästa korten för att roflstompa nya spelare ändå

Självklart inte, men det finns kort som är rent utsagt bättre än andra kort för samma kostnad.

Medlem
Skrivet av Ztreek:
Skrivet av Kuci:
Skrivet av Ztreek:

Tycker det är rätt dålig stil att inte reseta allt.

erfarna spelare får inte bara erfarenhet i övertag, de får även kort som är rent utsagt bättre. blir rejäla noobstomps första månaderna på releasen.

Erfarna spelare hade nog inte behövt alla de bästa korten för att roflstompa nya spelare ändå

Självklart inte, men det finns kort som är rent utsagt bättre än andra kort för samma kostnad.

Mja, hur tänker du nu? Ge mig några exempel

Medlem

Någon som har fått sin nyckel ännu?

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Någon som har fått sin nyckel ännu?

Nope, men de sa "nån gång under veckan", så förmodligen runt helgen...


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Medlem

Tänkte bara säga det för er som inte vet:

Blizzard har gett (de flesta iallafall) alla som signat upp Hearthstone nu! Finns att ladda ner på era battle.net konton!

See you on the battlefield!


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

1
Skriv svar