Castlevania: Lords of Shadow 2 – intervju med Dave Cox

Robot
Medlem
Castlevania: Lords of Shadow 2 – intervju med Dave Cox

Tyckte bra om 1:an, så ser fram emot detta.

Ser ut att höja sig ett snäpp


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Är så trött på den här anime-stilen, långa supersnabba rörelser med svepande sken osv...

Medlem

1:an är ett av 2012s mest underskattade spel, sjukt bra faktiskt, bästa castlevania på 2000talet (inte så svårt iofs men det är bra trust me!)

Medlem

Jag spelade igenom Castlevania: Lords of Shadow på PC för bara några dagar sedan och jag gillade det mycket mer än vad jag trodde att jag skulle göra när jag började spela det
Älskar den gotiska stilen och det oförlåtande stridssystemet med fokus på timing men som samtidigt är väldigt belönande när man gör bra ifrån sig.
Det dåliga är väl alla pusselmoment, jobbiga kameravinklar och ibland är det väldigt otydligt hur man tar sig vidare. Inte mycket till tips som hjälper en.

Men det påminde mig om en spelgenre som jag glömt av men som jag gillar så nu spelar jag Devil May Cry, som är ganska annorlunda. Och så kom ju nyss Metal Gear Rising: Revengeance som jag har hört bra om och ska prova här näst.

Sammanfattning av min kommentar: Ser fram emot 2:an

Medlem

Ettan var riktigt bra, efter en något seg inledning. Ser fram emot tvåan, särskilt när det är ännu mera exploring/RPG-element inblandat.

Inaktiv

Ser framemot 2an, behövdes mer utforskande.

Medlem

Ser fram emot det

1
Skriv svar