Saker jag inte växer ifrån

Medlem
Saker jag inte växer ifrån

Det tycks finnas vissa saker jag aldrig kommer "växa ur".

Ett bra exempel är godisnappar.

Ett annat är detta.

#blogg


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem
Saker jag inte växer ifrån

Man behöver inte växa från Pokemon heller, X/Y har så mycket myskänsla att det är svårt att inte älska.


signatur

Videomupp

Medlem

håller med , jag e 34 år och gör inget annat än spelar , det har jag gjort sen jag var 4 år , i de gamla tiderna kommer jag ihåg att jag och en polare satt och ritade kartor samtidigt som vi lirade shining in the darkness till sega mega drive , vilket underbart spel liv man haft genom åren <3

Medlem

Spelandet kommer jag aldrig växa ifrån. Det är däremot många som anser att pokemon är för småbarn ungefär. Screw that noise I say.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Inaktiv

Pokemon är bäst! Följer TV-serien än idag!

Medlem

Det har alltid funnits en attityd i Sverige att gulliga figurer är barnsliga. Dock tycker jag faktiskt att detta har förändrats på sistone i och med att många av de som började spela Pokémon då det kom 1999 idag själva är vuxna och har barn.

Jag tror det är, som så mycket annat, en generationsfråga. Det är väl mest bland de CoD-törstande tonårspojkarna som Pokémon idag anses vara barnsligt. Fast även där tycker jag attityden har förändrats jämfört med 15 år sedan.

Medlem

Det är nog sant som du säger en generationsfråga.

Jag rekommenderar iallafall Pokemon X/Y till alla er som gillat de tidigare, och då såklart på 3DS XL. Vad annars liksom.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

1
Skriv svar