Molyneux visar Milo

Robot
Medlem
Molyneux visar Milo

Kommentarer uppe! Äntligen!


signatur

The King is Back

Medlem

Jag måste säga att det ser väldigt patetiskt ut... Ingenstans får man se något som faktiskt är revolutionerande...

Medlem

kvadrupelpost

Medlem

kvadrupelpost

Medlem

kvadrupelpost

Medlem
Skrivet av MrMadMan:

Jag måste säga att det ser väldigt patetiskt ut... Ingenstans får man se något som faktiskt är revolutionerande...

Och du måste säga det fyra gånger också

Medlem
Skrivet av high:
Skrivet av MrMadMan:

Jag måste säga att det ser väldigt patetiskt ut... Ingenstans får man se något som faktiskt är revolutionerande...

Och du måste säga det fyra gånger också

Medlem

Jag tyckte det såg intressant ut. Säga vad man vill om Molyneux, han vet hur man snackar.

Medlem

FZ var snabba, såg det nu på morgonen när jag tittade på ted sändningar och den hade väl inte varit upp länge.
det är klart att dom tagit ett par steg tillbaka och sen gjort demot så att man fokuserar på varje del, men som sagt, ner dummat sen förra demot som antagligen var mer fake än demo.

Vad som är imponerande är att Peter faktiskt säger att dom fått fejka det mesta för att få AIn att spela med.
som konversationerna när han ska peppa honom vilket är tragiskt gameplay överlag så spelar det nog inte så stor roll vad man säger. jag undrar hur han skulle reagera om man sa att han suger eller är skäller ut honom.

Medlem

Jag hade för mig att dom sa förut att Milo skulle skrotas?

Medlem

Var väl MS som sa det, men det var väl snarare så att dom inte längre är utgivare, men att Peter och hans företag fortsätter att utveckla iden kring milo, det kanske inte leder till nåt direkt spel som milo utan snarare en teknik dom använder senare.

Medlem

Kändes ju bara som en serie minispel. Som black & white fast med en pojk och ett snäpp mer utvecklat. Men som sagt svarade han ju inte direkt på vad han sa ens..

1
Skriv svar