PC Gamer ONLINE: Spela och vinn!

Grafikfejs
Paradox Interactive
PC Gamer ONLINE: Spela och vinn!

Som ni säkert läst i senaste numret av er favoritblaska PC Gamer så kommer våra spelservrar ta en liten välbehövlig paus efter den sista januari. Tre år har de envetet låtit er skjuta varandra i småbitar, och för att göra den sista tiden så festlig som möjligt tänkte vi låta er VINNA grejer, bara genom att spela! Tokigt va?

Gör så här:

SPELA på någon av våra servrar
SKRIV UPP era spelarnamn i den här tråden på PC Gamer.se (+ länk till Steam-profil)
HÅLL TUMMARNA så kanske ni vinner något

Vi kommer gräva bland lådor och flyttkartonger för att hitta så många vinster som möjligt. Vinsterna kan bestå av allt från navelludd till datorspel. Slumpen avgör.

Följande servrar är tillgängliga:
1. Team Fortress 2 (tf2.onlinegamer.se)
2. Counter-strike: Global offensive (cs.onlinegamer.se)
3. Minecraft (mc.onlinegamer.se) (obs, whitelist krävs, se separat tråd)
4. Natural Selection 2 (ns2.onlinegamer.se)
5. DayZ ( 46.253.198.230:2802 )
Här är våra spelservrar

Observera:
Det spelar ingen roll hur bra eller dålig du är. Alla har samma chans att vinna något. Bara ni som skrivit upp era ingame-nick i den här tråden deltar i utlottningen. Använder du olika nick i olika spel? Skriv upp dem alla i samma inlägg. Glöm inte att länka till er Steam-profil. Det är via Steam vi kontaktar vinnarna.

Specialpris!
De två av er som placerar sig högst på statistiken (på TF2 och CS:GO-servrarna) vinner ett extra fint pris)


signatur

När jag blir stor ska jag också ha dubbelskägg!

Grafikfejs
Paradox Interactive

UPPDATERING:

OBS! DAYZ-server inlagd i tävlingen. Skriv in era DayZ-nicknames i kommentarerna.

Mer info om DayZ-servern här


signatur

När jag blir stor ska jag också ha dubbelskägg!

1
Skriv svar