Awesome Games Done Quick blev en succé

Robot
Awesome Games Done Quick blev en succé
Medlem
Awesome Games Done Quick blev en succé

Hörde det igår. Inte kollat så mycket på agdq denna gång men kul att det går bra.

Medlem

Följt eventet hela veckan. De är sjukt bra på de spel de spelar 0.o Blev nog mest imponerad av de som spelade sonic spelen, eller trihex som spelade Yoshis island

Medlem

56 dollar per person eller 2 dayz.

Medlem

Alla VODs, http://www.reddit.com/r/speedrun/comments/1ui4dn/agdq_vods_th...

EDIT: Grymt bra grej förresten, AGDQ, härligt att även gamers kan slå sig ihop på detta sätt ibland.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

MrX
Medlem

Jag donerade inte men jag satt i deras kanal hela tiden när det var igång så att dom fick in pengar ifrån mig via reklam och jag köpte en subscription. Riktigt jävla nice var det <3

Inaktiv

Var sjukt roligt att se på. Hade igång streamen på min andra monitor konstant hela veckan!

Medlem

Trihex's Yoshi's Island är alltid en höjdare. Det är alltid skoj att få se spelen man själv har spelat också, så man har något att relatera till och inse att man verkligen är sämst jämfört med dessa killarna.

2013s Super meat boy är ett bra exempel. Har aldrig sett något liknande. Herrejävlar.


signatur

Tokyo, Japan reporting in!

Medlem
Skrivet av MrX:

Jag donerade inte men jag satt i deras kanal hela tiden när det var igång så att dom fick in pengar ifrån mig via reklam och jag köpte en subscription. Riktigt jävla nice var det &lt;3

Varför betala $5 för sub istället för att donera $5? Such a waste.

Medlem

Varför betala $5 för sub istället för att donera $5? Such a waste.[/quote]

Skrivet av sarg:
Skrivet av MrX:

Jag donerade inte men jag satt i deras kanal hela tiden när det var igång så att dom fick in pengar ifrån mig via reklam och jag köpte en subscription. Riktigt jävla nice var det &amp;lt;3

Varför betala $5 för sub istället för att donera $5? Such a waste.

hur är det en waste? dom får hälften av pengarna vilket är hur nice som helst, twitch får pengar vilket också är bra, för vi vill väll att företagen ska tjäna pengar och fortsätta erbjuda oss sånt här eller?`

Medlem

Har t.o.m följt detta evenemang via sin lilla skärm på telefonen då jag inte har haft tillgång till större skärm. AGDQ har också vaggat en till sömns ett flertal tillfällen. Man behöver inte sträckstirra, räcker att det är på i bakgrunden. En mysig och behaglig stämning och så vaknar man till när det blir applåder :D! Ser fram emot nästa år och det lilla evenemanget i sommar. AGDQ kommer växa och bli riktigt stort. För några år sen var det litet, för nåt år sen var det folk som öppnade upp ögonen för det och i år exploderade det. Tummen upp!

Medlem

I år fick de ju låna ordentlig utrustning också, kameror, datorer osv. Grymt bra verkligen.
I sommar lär det väl bli Summer Games Done Quick!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem
Skrivet av lomlom:

Varför betala $5 för sub istället för att donera $5? Such a waste.

Skrivet av sarg:
Skrivet av MrX:

Jag donerade inte men jag satt i deras kanal hela tiden när det var igång så att dom fick in pengar ifrån mig via reklam och jag köpte en subscription. Riktigt jävla nice var det &amp;amp;lt;3

Varför betala $5 för sub istället för att donera $5? Such a waste.

hur är det en waste? dom får hälften av pengarna vilket är hur nice som helst, twitch får pengar vilket också är bra, för vi vill väll att företagen ska tjäna pengar och fortsätta erbjuda oss sånt här eller?`[/quote]

Jag har för mig att dom sa att pengarna som skulle ha gått till Twitch också donerades.

Inaktiv

Klappa!

Kappa //

Medlem

Brorsan var där och körde Duck Tales, Batman och Ninja Gaiden. http://sv.twitch.tv/dxtrslab

Medlem

Alltid en av årets stora höjdpunkter och man slutar aldrig förvåndas/imponeras av spelarnas skills och folks givmildhet.
Super Metriod-racet var sanslöst grymt!

Medlem

Det var askul att titta på. Första gången för mig men kommer kolla i fortsättningen också och hittade ett antal spelare som man bara måste följa på twitch nu.

Höjdpunkterna av det jag sett var:

F-Zero GX
Wind Waker HD
Yoshis Island.
Punch out
Super Punch out
Sonic R
Metroid Prime
Zelda OOT
Super Metroid

Har en del jag ska titta på nu i veckan också.

Medlem
Skrivet av Zappa:

Det var askul att titta på. Första gången för mig men kommer kolla i fortsättningen också och hittade ett antal spelare som man bara måste följa på twitch nu.

Höjdpunkterna av det jag sett var:

F-Zero GX
Wind Waker HD
Yoshis Island.
Punch out
Super Punch out
Sonic R
Metroid Prime
Zelda OOT
Super Metroid

Har en del jag ska titta på nu i veckan också.

Ninja Gaiden-körningarna måste du kolla

Medlem

De har jag sett. De var också bra.

1
Skriv svar