Undead Labs sluter avtal med Microsoft

Robot
Medlem
Undead Labs sluter avtal med Microsoft

"inget har sagts om vad dom jobbar på nu"? Det har ju varit officiellt lika länge som State of Decay att dom håller på med ett zombie MMO med arbetsnamn "Class4". Tanken med State of Decay var att etablera teknik osv som en sorts prolog för MMO't som är på gång. State of Decay = "Class3" och MMO't = "Class4". Dessa två spel utannonserades samtidigt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

*raderat*


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Synd för oss Playstationägare, men samtidigt tycker jag att i alla fall State of Decay funkar rätt bra på PC. Konsolporten är väl inte brilljant, kanske, men duglig.
För övrigt har man ju fördelen att modda på PC. För er som ej kollat upp Brimstone-modden till State of Decay - Gör det!

Medlem

Tyckte State of Decay inte var något vidare, så har inget emot avtalet mellan dem Tycker det är lite synd dock att företag som Microsoft börjar göra spel "exklusiva" till deras konsoll (Exempelvis Dead Rising 3).

Medlem

State of Decay? Bah! Mer ledsen över att jag inte kan spela Peggle 2!

Inaktiv

.. the Devil's representative, Microsoft, appears. He makes a bargain with Faust: Microsoft will serve Faust with his magic powers for a set number of years, but at the end of the term, the Devil will claim Faust's soul and Faust will be eternally damned..

Medlem

Har inte så mycket hopp för den utvecklaren, tyckte state of decay var riktigt dåligt.

Medlem

Hoppas på ett nytt State of Decay inom en snar framtid med ett mustigt multiplayer-läge!


signatur

Specs: PS5

Inaktiv
Skrivet av Loltron:

Har inte så mycket hopp för den utvecklaren, tyckte state of decay var riktigt dåligt.

haha alla har olika smak .. jag tyckte det va ett av dom bästa spelen från förra året.

Medlem
Skrivet av doom:
Skrivet av Loltron:

Har inte så mycket hopp för den utvecklaren, tyckte state of decay var riktigt dåligt.

haha alla har olika smak .. jag tyckte det va ett av dom bästa spelen från förra året.

Japp, det har alla. Tyckte spelet hade många tuffa saker, men föll pladask på sin klunkiga gameplay. Närstriden var helt horribel tex.

Medlem

Var helt beroende av SoD i flera veckor, men tröttnade efter ett tag efter Breakdown

Medlem
Skrivet av Ziljun:

Var helt beroende av SoD i flera veckor, men tröttnade efter ett tag efter Breakdown

fortfarande beroende av det

Medlem
Skrivet av Dunne775:

Tyckte State of Decay inte var något vidare, så har inget emot avtalet mellan dem Tycker det är lite synd dock att företag som Microsoft börjar göra spel "exklusiva" till deras konsoll (Exempelvis Dead Rising 3).

Börjar? Halo?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Dunne775:

Tyckte State of Decay inte var något vidare, så har inget emot avtalet mellan dem Tycker det är lite synd dock att företag som Microsoft börjar göra spel "exklusiva" till deras konsoll (Exempelvis Dead Rising 3).

Börjar? Halo?

The last of us? Uncharted? Gran Turismo? Forza? osv osv.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Dunne775:

Tyckte State of Decay inte var något vidare, så har inget emot avtalet mellan dem Tycker det är lite synd dock att företag som Microsoft börjar göra spel "exklusiva" till deras konsoll (Exempelvis Dead Rising 3).

Börjar? Halo?

The last of us? Uncharted? Gran Turismo? Forza? osv osv.

Mario

Medlem

Tyckte state of decay var ett riktigt toppenspel faktiskt. Visst, tekniskt sett var det lite sådär men själva tanken att bygga sin bas och allt sånt var ett rent genidrag i mina ögon.

Breakdown köpte jag men det var inte riktigt lika kul. Jag gillar att ta det lugnt.

Mer sånt!


signatur

The Emperor protects.

Medlem

jag gillade faktiskt SoD! dock vart man rätt sur då Undead Labs hade planer att införa ett co-op läge vilket MS satte stopp för!

Sen dess har jag inte alls haft nått sug att spela det

Aja får se vad dom drar till MS! Denna generation är det Sony för min del

Medlem
Skrivet av Harry Coma:
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Dunne775:

Tyckte State of Decay inte var något vidare, så har inget emot avtalet mellan dem Tycker det är lite synd dock att företag som Microsoft börjar göra spel "exklusiva" till deras konsoll (Exempelvis Dead Rising 3).

Börjar? Halo?

The last of us? Uncharted? Gran Turismo? Forza? osv osv.

Mario

*skrattar* Jo, för folk bryr sig om Nintendo!


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Gmodderable:

Hoppas på ett nytt State of Decay inom en snar framtid med ett mustigt multiplayer-läge!

DayZ...


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Gmodderable:

Hoppas på ett nytt State of Decay inom en snar framtid med ett mustigt multiplayer-läge!

DayZ...

...vilket suger getpung i jämförelse


signatur

Specs: PS5

1
Skriv svar