Simcity får offlineläge

Robot
Simcity får offlineläge

Klipp internetkabeln, det är vår!

#nyhetstips, #simcity


Medlem
Simcity får offlineläge

Bättre sent än aldrig

Medlem
Citat:

kunde inte ge ett exakt datum

Så... Om ett år?

Citat:

a collection of volunteer "hardcore players", who will be making sure it works before the general release.

Och den har man ju inte hört förut.

Medlem

Tänka sig att dom faktiskt lyssnade och ändrade det… Känns som om konsumenten har fått mer makt att säga vad de tycker och faktiskt få det ändrat det här året/förra året.


signatur

Submission is for the weak

Medlem

om det bara hade gjort det här för ett år sedan... ack ack ack.

Medlem

Ännu en anledning till att bojkotta EA, bullshitting their customers.

""The game was designed for MP, we sim the entire region on the server so this is just not possible," Bradshaw said, in response to a question about offline modes."

http://www.joystiq.com/2013/03/10/maxis-simcity-offline-mode-...


signatur

Nämen!

Medlem

Ja men vad bra då..... Synd att spelet fortfarande är fullt med buggar och det inte finns ett skit att göra när man fyllt sin lilla ruta med en massa crap som ändå inte funkar som det ska.

Medlem
Medlem

Sådär, bara prislappen sjunker lite till också så är det dags att köpa.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Kanske bara jag... men hade hellre sett större kartor än offlineläge. Om man nu måste välja. Men det var ju tydligen inte tal om.

Medlem

Varför ljuger man öppet för sina kunder för?
Maxis har gjort jättebra spel förr, men nu börjar jag känna att deras tid är förbi.

Medlem

Nu fattas det bara större städer och korrekt simulering ?

Medlem
Skrivet av Regaz:

Bättre sent än aldrig

För lite, för sent.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

FM-guru
F.d. Sisyr

Hahaha, det var ju helt OMÖJLIGT att göra ett offlineläge, enligt såväl Maxis som EA! Skönt att de erkänner att man ljugit konsumenterna rakt upp i ansiktet, i alla fall.

Medlem

Läste de börjar stödja moddar officiellt nu med http://www.simcity.com/en_US/blog/article/modding-and-simcity får hoppas något bra kan komma ut från detta.

Medlem

Kommer med nästa DLC för 14.99euro...

Medlem

De vet väl inte vad de sysslar med, alt. är de lögnare.

Inget köp för min del oavsett pris.
Kommer säkert en nyhet snart att kartorna bli större i en, håll i er nu, GRATIS uppdatering.

Medlem

Om jag skjuter från höften så gissar jag på att spelet sålde som förväntat, men att alla fadäser (skakiga servrar, ej fungerande trafikmotor, små kartor m.m.) gjorde att många spelare slutade spela vilket i slutändan gav en dålig försäljning av DLC. Det här är nog ett tilltag att få tillbaka oss och få oss att köpa fler tillägg.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

Om de fixar problemen med ain köper jag expansionen asap. Tills dess får de klara sig utan mina pengar.

Medlem

Större kartor näst?


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av Struggle:

Ännu en anledning till att bojkotta EA, bullshitting their customers.

""The game was designed for MP, we sim the entire region on the server so this is just not possible," Bradshaw said, in response to a question about offline modes."

http://www.joystiq.com/2013/03/10/maxis-simcity-offline-mode-...

Fast det kanske stämde också... Och utvecklarna gjorde om den delen.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

ELF
Medlem
Skrivet av karlsan:

Kanske bara jag... men hade hellre sett större kartor än offlineläge. Om man nu måste välja. Men det var ju tydligen inte tal om.

Du vet väl att det är omöjligt med större städer? Våra datorer är för dåliga för det....................


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av ELF:
Skrivet av karlsan:

Kanske bara jag... men hade hellre sett större kartor än offlineläge. Om man nu måste välja. Men det var ju tydligen inte tal om.

Du vet väl att det är omöjligt med större städer? Våra datorer är för dåliga för det....................

Jo, det är tydligen mycket som är omöjligt och för svårt helt plötsligt i spelbranschen. Det var ju omöjligt med offline läge också.... så ja... hihi.

Inaktiv

dom ögonen .. ser ut som han har rökt crack

Medlem

Nej men det är ju fan omöjligt! SimCity funkar inte offline, det sa dom ju själv!!

Medlem
Skrivet av karlsan:
Skrivet av ELF:
Skrivet av karlsan:

Kanske bara jag... men hade hellre sett större kartor än offlineläge. Om man nu måste välja. Men det var ju tydligen inte tal om.

Du vet väl att det är omöjligt med större städer? Våra datorer är för dåliga för det....................

Jo, det är tydligen mycket som är omöjligt och för svårt helt plötsligt i spelbranschen. Det var ju omöjligt med offline läge också.... så ja... hihi.

"köper du dessa 20 dlc paketen så kanske vi kan se om vi kan göra det omöjliga möjligt!"

skämtåsido, nu kanske man kan spela singeplayer på RIKTIGT och att städerna synkar med varann, var ett helvete förut.

Medlem
Skrivet av Kleptomaniac:

Tänka sig att dom faktiskt lyssnade och ändrade det… Känns som om konsumenten har fått mer makt att säga vad de tycker och faktiskt få det ändrat det här året/förra året.

Eller är det tvärtom? Skulle det inte kunna vara så att de inte lyssnade från början och när försäljningssiffrorna svek bestämde de sig för att tillåta offline-spelande?

Det går tyvärr inte att dra en slutsats, det kan vara vilket som.

Medlem

Jag är en besviken ägare till SimCity =/
Förhoppningsvist betyder offline-läget att det är möjligt att ladda ner alla DLC utan att behöva stå för några jävla kostnader. Giriga jävla nötter är vad Maxis är. Suck.
Känns bra att ha pratat av sig lite. Men FAN vad man skall införsskaffa alla DLC utan extra kostnad när det väl är möjligt.

Medlem

Större kartor, fungerande Ai och icke finite resources
-Ja, jag vet, det är overkligt, men det e skitsurt att oljan eller vattnet tar slut så man måste spela flera städer för att kunna hålla igång dom.

Då kan jag börja fundera på att återvända.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

För er som betalar för spel som dessa, skäms!

123
Skriv svar