Skägg.
10 Chambers
Ah yea!

#blogg


signatur
Medlem
Ah yea!

Känns som att den här säsongen blir den bästa hittills

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av von_lidl:

Känns som att den här säsongen blir den bästa hittills

Inte omöjligt! Ska också bli intressant att se hur de gör med bok 4 och 5, som utspelar sig parallellt fast med utvalda karaktärer i varje. Kan ju omöjligt funka att göra tv så.


signatur

Jag kommer skippa TV-serien faktiskt och läsa böckerna först.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Har kollat till och med säsong 2, och väntar tills säsong 5 kommer, ser de här avsnitten lika snabbt som smör smälter i solsken.

Medlem

Kan knappt bärga mig. Det är fan i mig nästan veckans höjdpunkt att vakna upp på måndagen, stressa igenom hela dagen och sen veta att man har ett färskt avsnitt av GoT som väntar på att avnjutas i den inte fullt lika njutningsbara HBO-appen


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Skribent

MITT LIV ÄR NU KOMPLETT!


signatur

I am the black wizards.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Johan Olander:

MITT LIV ÄR NU KOMPLETT!

Inte nu, i april.


signatur
Skribent
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Johan Olander:

MITT LIV ÄR NU KOMPLETT!

Inte nu, i april.

Avskedad.


signatur

I am the black wizards.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Johan Olander:

MITT LIV ÄR NU KOMPLETT!

Inte nu, i april.

Avskedad.

You can't fire the fire!


signatur
Skribent

signatur

I am the black wizards.

Inaktiv

Så jävla taggad!

Medlem
Medlem

Har faktiskt inte vågat se TV-serien av rädsla att de ska förminska min läsupplevelse av böckerna, har dock bara läst de första fyra böckerna fyra gånger och den senaste ligger i "att läsa högen"...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av skogsvilden:

Har faktiskt inte vågat se TV-serien av rädsla att de ska förminska min läsupplevelse av böckerna, har dock bara läst de första fyra böckerna fyra gånger och den senaste ligger i "att läsa högen"...

Jag hade läst halva första boken när jag såg första säsongen. Efter den började jag plöja böckerna och kan inte säga att det har förstört något. Visst hade jag lite ågren när jag kom till punkten där mitt tittande och läsande var vid samma punkt i historien, men valde att läsa vidare. Böckerna innehåller så mycket mer än serien.


signatur
1
Skriv svar