Obsidian Entertainment söker folk till ett next-gen-lir

Robot
Medlem
Obsidian Entertainment söker folk till ett next-gen-lir

South Park: The Stick of Truth? Aldrig hört talas om.

EDIT: Och var det ironi så borde ni veta att det inte fungerar i text

Medlem
Skrivet av Loxus:

South Park: The Stick of Truth? Aldrig hört talas om.

EDIT: Och var det ironi så borde ni veta att det inte fungerar i text

Gillar du south park så verkar det vara något att hålla utkik efter. Eller möjligtvis om du gillar rpg med turbaserade strider.
OBS! Ej ironi
South Park: The Stick of truth gameplay

Medlem

fallout eller ett kotor snälla tomten

Medlem
Skrivet av ifeelnothing:
Skrivet av Loxus:

South Park: The Stick of Truth? Aldrig hört talas om.

EDIT: Och var det ironi så borde ni veta att det inte fungerar i text

Gillar du south park så verkar det vara något att hålla utkik efter. Eller möjligtvis om du gillar rpg med turbaserade strider.
OBS! Ej ironi
South Park: The Stick of truth gameplay

Hehe...är inte särskilt förtjust i varken South Park eller turbaserade spel... (utom Fallout 2 då )

Skrivet av alecla904:

fallout eller ett kotor snälla tomten

Hoppas nog på ett KOTOR då faktiskt. Bethesda kan göra Fallout istället

Medlem

Tycker dom borde lägga all sin energi på på Pillars of Eternity!

Medlem

Kotor komer det knappast vara då ea har tänderna i det IPt, Fallout är en möjlighet men tror inte det då bethesta inte vill bli överkörda i sit egna varumärke numera ... (Fallout NV riktiga fallout 3 om du frågar mig)

Nytt ip alltid en möjlighet men obsidian jobbar bäst utan tids press dock.

Avstängd

Please, God, please! Let us have Fallout 4!

Inaktiv

skulle det vara så att det är fallout 4 och endast kommer till konsoll och framförallt xbox one så måste jag säga att obsidian är dumma i huvudet, fallout vill jag avnjuta på dator och för det andra känner inte jag för att köpa xbox one för att kunna spela det.

ELF
Medlem
Skrivet av Dvärgen:

skulle det vara så att det är fallout 4 och endast kommer till konsoll och framförallt xbox one så måste jag säga att obsidian är dumma i huvudet, fallout vill jag avnjuta på dator och för det andra känner inte jag för att köpa xbox one för att kunna spela det.

Nextgen snacket bådar inte gott.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av ifeelnothing:
Skrivet av Loxus:

South Park: The Stick of Truth? Aldrig hört talas om.

EDIT: Och var det ironi så borde ni veta att det inte fungerar i text

Gillar du south park så verkar det vara något att hålla utkik efter. Eller möjligtvis om du gillar rpg med turbaserade strider.
OBS! Ej ironi
South Park: The Stick of truth gameplay

Hehe...är inte särskilt förtjust i varken South Park eller turbaserade spel... (utom Fallout 2 då )

Om du verkligen avskyr south parks typ av humor och satir så tippar jag nog på att du ej kommer uppskatta spelet. Men den som lever får se. Faktum är dock att mycket av folket som jobbade på Black Isle Studios (som bl.a. skapade Fallout 2) jobbar nu på Obsidian och har alltså säkerligen satt sin prägel på South Park: The stick of truth

Medlem
Skrivet av Exim:

Kotor komer det knappast vara då ea har tänderna i det IPt, Fallout är en möjlighet men tror inte det då bethesta inte vill bli överkörda i sit egna varumärke numera ... (Fallout NV riktiga fallout 3 om du frågar mig)

Nytt ip alltid en möjlighet men obsidian jobbar bäst utan tids press dock.

Tekniskt sett så kan Disney ge Star Wars Ipt till vem som helst utan att bry sig om vad andra tycker.

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av Exim:

Kotor komer det knappast vara då ea har tänderna i det IPt, Fallout är en möjlighet men tror inte det då bethesta inte vill bli överkörda i sit egna varumärke numera ... (Fallout NV riktiga fallout 3 om du frågar mig)

Nytt ip alltid en möjlighet men obsidian jobbar bäst utan tids press dock.

Tekniskt sett så kan Disney ge Star Wars Ipt till vem som helst utan att bry sig om vad andra tycker.

sant men tror dom slöt ett avtal med EA om att alla starwars spel skulle vara via dom.

Inaktiv

Blir det ett nytt Fallout så hoppas jag det blir Obsidian som gör det, tyckte Fallout New Vegas var betydligt bättre än Fallout 3.

Medlem

Ser hellre ett NWN 3. Det jag sett från MMO't suger rätt hårt.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Next gen?.. :c

Om det ska utvecklas till konsol kan dom skita i Pc versionen helt. (Självklart inte på riktigt för jag vet att det finns folk som vill ha det på pc även om det är en port) Men jag skruvar ned mina förväntningar avsevärt om det är konsol som ligger i fokus. Så otroligt trött på konsol/controller anpassningen och de dåliga portningarna.

Inaktiv
Skrivet av ELF:
Skrivet av Dvärgen:

skulle det vara så att det är fallout 4 och endast kommer till konsoll och framförallt xbox one så måste jag säga att obsidian är dumma i huvudet, fallout vill jag avnjuta på dator och för det andra känner inte jag för att köpa xbox one för att kunna spela det.

Nextgen snacket bådar inte gott.

Var det inte det här bekymret vi hade en stund då ps3 och 360 kom också? Tyckte dom har var riktigt sega på att göra till pc ett tag där sedan började dom göra till pc spelare igen.

Inget emot konsoller över huvudtaget, men man ska fan inte gå över till bar nextgen då pc ändå den större av dom som spelar.

1
Skriv svar