Catlateral Damage – upplev en katts vardag

Robot
Catlateral Damage – upplev en katts vardag
Medlem
Catlateral Damage – upplev en katts vardag

Ointressant


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Kränkande? Som (före detta) kattägare vill jag snarare mena att detta är det bästa karaktärsporträttet jag någonsin sett av en katt. Det fångar alla motivationer, nyanser och drömmar som en katt kan tänkas ha. Jag tycker att Chris Chung, med knivskarp skärpa, mejslar fram en bild av kattpsyket som överträffar allt som jag sett i annan media.

Spelet förtjänar stående ovationer och högsta betyg.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Ointressant

Akta så du inte blir smittad av munterhet.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Förhoppningsvis kan man låsa upp extra långa klor via någon dubbel XP-helg.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Förhoppningsvis kan man låsa upp extra långa klor via någon dubbel XP-helg.

Kanske kommer det en dlc med Cat versus Cat mode?


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Eller öronskabb, eller brutet ben, eller urinstens DLC..
Med en gråtande ägare som ser alla pengar försvinna till veterinären..

Skribent
Skrivet av Ercarret:

Kränkande? Som (före detta) kattägare vill jag snarare mena att detta är det bästa karaktärsporträttet jag någonsin sett av en katt. Det fångar alla motivationer, nyanser och drömmar som en katt kan tänkas ha. Jag tycker att Chris Chung, med knivskarp skärpa, mejslar fram en bild av kattpsyket som överträffar allt som jag sett i annan media.

Spelet förtjänar stående ovationer och högsta betyg.

Sanningen gör ont Briljant spel och jag känner igen mina katter i det.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Kommentarerna gör spelet intressant

Medlem
Inaktiv

Spelet blir nog en katastrof.

Skrivet av Apministern:
Skrivet av walter_iego:

Förhoppningsvis kan man låsa upp extra långa klor via någon dubbel XP-helg.

Kanske kommer det en dlc med Cat versus Cat mode?

Du menar väl Paw Vs. Paw?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Harry Coma:

Eller öronskabb, eller brutet ben, eller urinstens DLC..
Med en gråtande ägare som ser alla pengar försvinna till veterinären..

DLC - Bathtub

Hur mycket skada kan du åsamka din ägare när han/hon försöker få ner dig i badkaret? (oh, yes! Har haft katt(er) så jag vet hur ont det kan göra!)

Medlem
Skrivet av Harry Coma:

Eller öronskabb, eller brutet ben, eller urinstens DLC..
Med en gråtande ägare som ser alla pengar försvinna till veterinären..

Därför skaffar man en kattförsäkring på www.agria.se för 200kr per år, det tar 5 minuter.

Skribent
Skrivet av SaraLivblad:
Skrivet av Harry Coma:

Eller öronskabb, eller brutet ben, eller urinstens DLC..
Med en gråtande ägare som ser alla pengar försvinna till veterinären..

Därför skaffar man en kattförsäkring på www.agria.se för 200kr per år, det tar 5 minuter.

Hjälper föga mot exempelvis tandproblem. Fick glatt punga ut 5000 på min katt, som dessutom vält min ena JAMO-högtalare, låter som fan på nätterna, alltid lyckas träffa testiklarna med baktassarna när han ska ligga i knäet och som hårar ner allt. Rätt go katt iofs.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av SaraLivblad:
Skrivet av Harry Coma:

Eller öronskabb, eller brutet ben, eller urinstens DLC..
Med en gråtande ägare som ser alla pengar försvinna till veterinären..

Därför skaffar man en kattförsäkring på www.agria.se för 200kr per år, det tar 5 minuter.

Hjälper föga mot exempelvis tandproblem. Fick glatt punga ut 5000 på min katt, som dessutom vält min ena JAMO-högtalare, låter som fan på nätterna, alltid lyckas träffa testiklarna med baktassarna när han ska ligga i knäet och som hårar ner allt. Rätt go katt iofs.

Katter är köttätare, de ska äta kött. Sluta ge den torrfoder som inte kattens tänder är designade att äta med. Så slipper katten tandproblem. Men du kan inte endast ge katten rått kött, de måste ha hjärta också, annars blir katten blind. Läs på om "BARF" mat til katter. Kycklinghjärta, ägg, köttfärs, etc. Men undvik fisk, för det innehåller för mycket mineraler och salter, vilket kan ge urinsten. Katter är skapade till köttätare, inte fiskätare.

Medlem
Skrivet av SaraLivblad:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av SaraLivblad:
Skrivet av Harry Coma:

Eller öronskabb, eller brutet ben, eller urinstens DLC..
Med en gråtande ägare som ser alla pengar försvinna till veterinären..

Därför skaffar man en kattförsäkring på www.agria.se för 200kr per år, det tar 5 minuter.

Hjälper föga mot exempelvis tandproblem. Fick glatt punga ut 5000 på min katt, som dessutom vält min ena JAMO-högtalare, låter som fan på nätterna, alltid lyckas träffa testiklarna med baktassarna när han ska ligga i knäet och som hårar ner allt. Rätt go katt iofs.

Katter är köttätare, de ska äta kött. Sluta ge den torrfoder som inte kattens tänder är designade att äta med. Så slipper katten tandproblem. Men du kan inte endast ge katten rått kött, de måste ha hjärta också, annars blir katten blind. Läs på om "BARF" mat til katter. Kycklinghjärta, ägg, köttfärs, etc. Men undvik fisk, för det innehåller för mycket mineraler och salter, vilket kan ge urinsten. Katter är skapade till köttätare, inte fiskätare.

http://www.youtube.com/watch?v=GkMvKeX7erI

1
Skriv svar