Ge mig feedback på mitt senaste spel

Medlem
Ge mig feedback på mitt senaste spel

Efter tre års arbete är jag nu klar att släppa mitt hobbyprojekt, "Scorched".

Det är en remake på det gamla Amiga-spelet "Scorched Tanks" (som i sin tur var en variant av det mer kända "Scorched Earth").

Jag skulle mycket uppskatta om ni tog er tid att testa det och sen säga vad ni tycker om det.

Mitt mål med spelet är att vara originalet så troget som möjligt i övergången till 3D.

Det finns att ladda ner från min hemsida [http://www.homebrewed.se/Scorched]. Eller från Download.com [http://download.cnet.com/Scorched/3000-2095_4-76075143.html]

#blogg

Skägg.
10 Chambers
Ge mig feedback på mitt senaste spel

Lirade detta tvärmycket, får testa imorgon!


signatur
Medlem

Ja. Själv spenderades det timmar framför amiga 600:n med Scorched Tanks. Jag och kompisarna brukade köra turneringar i det när vi var små

Medlem

Testar mer än gärna! Scorched Earth gick hett på polarns 486 back in the days


signatur

no remorse

Quake-konnässsör

De här tycker jag om! Kände inte igen titeln på själva spelet, men när jag såg bilderna så kommer minnena tillbaka från förr. En mörk källare någonstans bland början av barndomen, sitter det ett barn och dödar sin fars pansarvagn. Detta ska jag visa farsan och fråga om han vill ha en "rematch" haha.

Ska bli intressant och test inte minst sagt.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Lirade detta tvärmycket, får testa imorgon!

Blir det någon recension?


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Lirade detta tvärmycket, får testa imorgon!

Blir det någon recension?

I'm ready with my nice cup of tea-care!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

1
Skriv svar