Teaser för nytt dlc till Call of Duty: Ghosts

Robot
Medlem
Teaser för nytt dlc till Call of Duty: Ghosts

Nej tack, inte ens om jag så fick betalt.

Medlem

har dom börjat med aliens i COD nu också? the fuck..(syftar på bilden)

Medlem
Skrivet av lysmasken:

har dom börjat med aliens i COD nu också? the fuck..(syftar på bilden)

Japp, tyvärr, och det är riktigt dåligt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av Garm3n:

Nej tack, inte ens om jag så fick betalt.

men du spelar gärna andra spel som är minst lika uttjatade?

Medlem

eh.. Finns det någon som spelar denna skiten idag.??

Inaktiv
Skrivet av onliner72:

eh.. Finns det någon som spelar denna skiten idag.??

Det var väl en jävligt dum fråga eller hur? En hel del spelar cod ännu och jag är en av dessa då jag inte orkar sitta 24/7 och vara "cool" med "häftiga" battlefield 3 eller bf4 som är minst lika uttjatat, eller sims eller vilka spel det än gäller från olika skapare.

Folk som spelar cod spelar det för dom gillar spelstilen, har ni något emot det så gå till närmaste psykolog om det ni känner er plågad.

Respektera vad folk gillar, för ni är duktiga här på att döma människor efter spelsmak, många som blivit kallad efterbliven här för dom gillar cod tyvärr och det är rätt klantigt sagt av er.

Medlem

Tycker också Ghosts var sådära jämfört med Black Ops 2 men jag spelar det då och då. Faktum är att jag också spelar BF4 lite då och då, shockande eller hur? Att man kan spela två olika shooters?


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

KoP
Medlem

Halloween (filmen) dlc? Av musiken att döma då.

Medlem

Jaa hellre detta än battlefield 4 sitter fortfarande och nötar mitt bc2!


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Inaktiv
Skrivet av 92_slayer:

Jaa hellre detta än battlefield 4 sitter fortfarande och nötar mitt bc2!

samma här, bf4 kommer inte ens komma i närheten av mig. Åtminstone inte det når reahyllan på någon hundring och kommer då hamna till 360 inte till pcn. Fast då går alla och förpestar sitt liv med bf5 som blir ett bf 3.6

Medlem

4 nya banor, ny alienbana, chansen att spela som Myers, 1½ nytt vapen(Ett och samma, kan vara antingen AR eller sniper).

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Garm3n:

Nej tack, inte ens om jag så fick betalt.

men du spelar gärna andra spel som är minst lika uttjatade?

Finns det sådana? Hur som haver, nej.

Medlem

Detta året känns rätt mörkt ut rent FPS:mässigt. iallafall för egen del. Cod har jag faktiskt aldrig nånsin rört för det jag sett/hört så passar det inte mig helt enkelt. battlefield gillar jag. Spelade en hel del 1942 och modden Desert Combat och en sväng i tvåan med. Va sugen på 4:an till PS4an men efter allt som vart så vågar jag bannemig inte ta upp det. Cod slentrian proggas och BF försöker men misslyckas. Nästan så man saknar 90-talet

Inaktiv
Skrivet av Garm3n:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Garm3n:

Nej tack, inte ens om jag så fick betalt.

men du spelar gärna andra spel som är minst lika uttjatade?

Finns det sådana? Hur som haver, nej.

Ja, tror du verkligen att cod är det enda spel som är uttjatat?

Inaktiv
Skrivet av Dalthor-san:

Detta året känns rätt mörkt ut rent FPS:mässigt. iallafall för egen del. Cod har jag faktiskt aldrig nånsin rört för det jag sett/hört så passar det inte mig helt enkelt. battlefield gillar jag. Spelade en hel del 1942 och modden Desert Combat och en sväng i tvåan med. Va sugen på 4:an till PS4an men efter allt som vart så vågar jag bannemig inte ta upp det. Cod slentrian proggas och BF försöker men misslyckas. Nästan så man saknar 90-talet

90 talet var ju bäst

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Garm3n:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Garm3n:

Nej tack, inte ens om jag så fick betalt.

men du spelar gärna andra spel som är minst lika uttjatade?

Finns det sådana? Hur som haver, nej.

Ja, tror du verkligen att cod är det enda spel som är uttjatat?

Jag tror ingenting, därav min fråga.

Medlem

att spelet är et uttjatat koncept skiter jag heligt i men att det är fullkomligt förstört av fuskare är en riktig dealbreaker.. dessutom har dom NOLL kontakt med communityt...


signatur

spriten räddade mig från sporten

1
Skriv svar