Within Deep Sorrows

Robot
Within Deep Sorrows

Det sägs att man kan förvisa hemsökande andar genom att i drömmen förstöra ett personligt föremål. Något som Jonston Baker behöver göra för att bli kvitt den demon som plågat honom i åratal. Men för att lyckas måste han stirra sina rädslor i vitögat och rota djupt inne i sin värsta mardröm. Som också blir din.


Medlem
Within Deep Sorrows

Passande titel åtminstone

Medlem

Sjukt skrikig människa i tub-klippet ni länkat. Orkade bara med 2 minuter med honom


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem
Skrivet av Milky_81:

Sjukt skrikig människa i tub-klippet ni länkat. Orkade bara med 2 minuter med honom

Jag pallade 3
Han borde göra reklam i tv eller nåt, absolut inte kommentera spel


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Ja, det är dags att vi ställer lite krav på Indie/Early access e t c. Bara för att det är billigt (Wasteland 2 undantaget..) och små utvecklare så måste man inte ge det toppbetyg. Skräp är skräp och även 50 spänn är för mycket för en produkt som inte är färdig. Om man tittar på ex STEAM så har det gått inflation i Early access spelen och risken är stor att den här "flugan" försämrar hela indiescenen.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Hmm, nått tilltalar mig ändå.
Hur får man tag på det?

Medlem
Skrivet av Norrin:

Hmm, nått tilltalar mig ändå.
Hur får man tag på det?

Här får du länk:

http://gamejolt.com/games/other/within-deep-sorrows/16216/


signatur

The irony of being a zombie is that everything is funny, but you can't smile, because your lips have rotted off.

Medlem

Tack.
Aha, så det är gratis? Är det inte lite väl hårt sågat då?

Medlem
Skrivet av Norrin:

Tack.
Aha, så det är gratis? Är det inte lite väl hårt sågat då?

Mer för att Youtube-gamers hyllar det bra mycket mer än det förtjänar. Bra med lite olika åsikter.


signatur

The irony of being a zombie is that everything is funny, but you can't smile, because your lips have rotted off.

1
Skriv svar