Blood Force Trauma

Medlem
Blood Force Trauma

Tjo!

Började nyss spela trummor för BFT från Halmstad.

Lyssna och njut!

www.myspace.com/bloodforcetrauma

Medlem

Limp Bizkit v2

Eran sångare är hemsk, han låter som limp bizkit en sekund och nästa så låter han som generic svensk hiphopare.

Jävligt tunga trummor och bas dock, det måste jag dock erkänna
(Jag kollade förvisso bara på videon, eller jag startade den och sen fortsatte jag surfa vidare på andra sidor).


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Håller med Gregah, Limp Bizikit (alternativt Linkin Park) v2. Kicka sångaren och byt namn så kanske det kan bli något.

Trots hårda ord, lycka till!

Inaktiv

Be pojkfan som sjunger att hålla sig till nödrim på svenska som 99% av alla svenska rappare gör. Han kan varken sjunga och någon svensk vinnie paz är han inte heller.


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Enligt mig så är låten i videon den sämsta dom har gjort

Hade faktiskt precis samma tanke om bandet som ni när jag först hörde det, Men lyssna på låtarna på myspace! Typ, Im gone och Lost!

Keep em coming

Medlem

Tunga riff och bra trumspel! Sen tyckte jag att attityden gjorde mest i sången, den var helt okej! Dock lyssnade jag inte så noga på texterna, är rätt så dålig på det.

Lyssnade på I'm Gone, Lost och Run och diggade alla tre faktiskt. Spelar sån musik själv ibland, så jag är väl lite partisk:)

Ska göra vad jag kan för att se er på Sticky Fingers i maj!

Medlem

Måste bara fråga om det är du som är med i videon, baserat på ditt svar där antar jag att det inte är det, men fasen vad ointresserad trummisen ser ut. De andra i bandet verkar gilla musiken, men han tycks snarare fundera på vad han ska laga för middag nästa onsdag. Kanske är en image-grej, men jag tycker nog att när det är video och hur det låter när man spelar ändå inte spelar nån roll kan man lika gärna visa lite energi och showmanship.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem

Klfh: Håller med dig Det är den gamla trummisen!

73mpl4R: Tack! Se till att dra med en massa folk, du vill inte missa oss live ^^

Medlem

Inte min typ av musik direkt, men det lät ändå jävligt bra.

Besöker Halmstad ungefär varje helg under sommaren och någon gång i månaden annars, så då kanske man träffar på er någon gång

Medlem

Fyfan vad dåligt.

Medlem

Usch.
Det är sån där musik som jag absolut inte tål. Amerikansk skit-rock. Naj naj naj.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

"Rapmetal/Numetal" är inget annat än en ren jävla styggelse.

USCH och FY!


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Helt okej om man bortser från sången.

1
Skriv svar