Outlast är bekräftat för Playstation Plus

Robot
Outlast är bekräftat för Playstation Plus
Medlem
Outlast är bekräftat för Playstation Plus

Har fan inte vågat återuppta mitt spelande :\ Slår ju Amnesia med hästlängder när det kommer till att skita på sig.

Herr rygg

Spännande! Jag har ingen större erfarenhet av skräckspel så nu skall jag ge det en chans.


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem

Äntligen ett bra spel till PS4 från PS+!


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Härligt


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Jag blev livrädd av det, men avvaktar nu från att spela vidare tills jag har en ordentlig Oculus Rift. Jag vet, självdestruktiv som bara fan.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Har fan inte vågat återuppta mitt spelande :\ Slår ju Amnesia med hästlängder när det kommer till att skita på sig.

Tycker själv Amnesia är mycket mer skräckinjagande Outlast är mer tjackigt, mer adrenalinfyllt. Amnesia är mer ångestframkallande.

Två utmärkta skräckspel, iallafall. Men det tog mig mycket längre att spela ut Amnesia än det tog mig Outlast. Inte längre i playtime, utan längre i pauserna jag måste ta under mitt spelande.

Medlem

precis installerat.... >_<


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Blir instabuy på detta i Feb

Medlem
Skrivet av wibbe44:

Blir instabuy på detta i Feb

Gratis ju


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av wibbe44:

Blir instabuy på detta i Feb

Gratis ju

Om man inte vill ha kvar det utan PS+ ja. Finns ju självklara fördelar med att köpa det också. Tycker det är helt sjukt att Sony lyckats snärja åt sig hypade titlar till PS4 redan. o.O


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Inaktiv
Skrivet av Bojkott:

Har fan inte vågat återuppta mitt spelande :\ Slår ju Amnesia med hästlängder när det kommer till att skita på sig.

Spelet är läskigt ja, men jag kan inte hålla med om att det slår amnesia. Men men alla tycker ju olika som tur är

Medlem
Skrivet av Proximately:
Skrivet av WarpGuN:
Skrivet av wibbe44:

Blir instabuy på detta i Feb

Gratis ju

Om man inte vill ha kvar det utan PS+ ja. Finns ju självklara fördelar med att köpa det också. Tycker det är helt sjukt att Sony lyckats snärja åt sig hypade titlar till PS4 redan. o.O

Helt klart värt. Ps+ i några år och du får en hel del snuskigt bra spel. Och mest troligt efter du spelat igenom det några gånger kommer du aldrig mer spela det igen. Köpt över 100 spel på steamrea och totala kostnaden är mycket högre än 15 år med ps+ och de flesta av spelen kommer jag aldrig spela igen.
Ps+ i 15 är närmare 900 olika spel till ps3, vita och ps4 och säkert två kommande generationer.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Meh. Körde detta på PC såg verkligen fram emot det. Men tyckte det inte var särskilt läskigt alls. Blev ganska tråkigt efter ett tag

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Jag blev livrädd av det, men avvaktar nu från att spela vidare tills jag har en ordentlig Oculus Rift. Jag vet, självdestruktiv som bara fan.

Om du blev livrädd utan oculus rift, lär du ju dö om du spelar det med det


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Kanon! Ska bli fint att köra ensam i källaren


signatur

Den som har flest prylar när han dör vinner!

jkw
Medlem

Börjar bli lagom less på att det bara kommer indiedynga till PS4s PSN+. Visst, Resogun var skitskoj, men resterande? Lol! Tur de satt krav på PSN+ för att spela online och gör att grabben får grymma titlar till PS3, annars ser jag ingen mening med PSN+ i dagsläget.

1
Skriv svar