Läskig genomgång av Alien: Isolation

Robot
Medlem
Läskig genomgång av Alien: Isolation

Ser väldigt intressant ut

Medlem

Såhär ska ett alien spel se ut! Hoppas bara att slut produkten visar sig vara densamma!

Medlem

Ser ut att blir skoj för dom som gillar den typen av spel. Själv ville jag hellre ha något mitt i mellan så man inte kan köra rambo stuken, men endå få skjuta något ifall det går åt helvete

Medlem

This can be really good...


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Hörde jag Game of the YEAR?!

Medlem

Det du hör är "vi behöver mer funding så därför lägger vi ut varenda klipp vi kan så fort vi hunnit koda det".
De har gott om tid på sig att förstöra detta också ska ni se...

Medlem

Såg väldigt intressant ut, ljudet, grafiken, inlevelsen.

Men något jag stör mig på i skräckspel är att FoV'n kan vara lite knagglig. i ett spel där du måste se mycket och vara försiktig ska man kunna dra upp skiten rätt högt på imo.

Medlem

ah men gör alla spel på trailers nu för tiden ser skit nice ut men sen när man spelar de så äre det sämsta som finns

Medlem

"Genomgången" lät mer som ett sales pitch, undrar hur mycket ign fick för att släppa den här videon?

Medlem
Skrivet av SnelHest:

"Genomgången" lät mer som ett sales pitch, undrar hur mycket ign fick för att släppa den här videon?

alla spelsidor har fått denna video. och dom flesta har även lagt ut den med kommenatorer till.


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

no guns no fun

Medlem

Hur många gånger ska de försöka göra en hit av Alien i spelform?

Aliens: Crucible (Cancellation date: 2009)
Aliens vs. Predator (2010)
Aliens: Colonial Marines (2013)
Alien: Isolation (2014)

Fjärde gången gillt?

Tycker dock att detta ser ut att kunna bli bra!

Medlem

Allt ser lovande ut. Inga fåniga prylar man ska samla på och inga QTE's. Win win. Härlig grafik. Ensam i kalla mörka rymden. Men efter tidigare debacle och då det är skitsidan IGN som står för det hela är jag EXTREMT skeptisk.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Sviskon:

Hur många gånger ska de försöka göra en hit av Alien i spelform?

Aliens: Crucible (Cancellation date: 2009)
Aliens vs. Predator (2010)
Aliens: Colonial Marines (2013)
Alien: Isolation (2014)

Fjärde gången gillt?

Tycker dock att detta ser ut att kunna bli bra!

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Alien,_Predator_and_Alie...

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Allt ser lovande ut. Inga fåniga prylar man ska samla på och inga QTE's. Win win. Härlig grafik. Ensam i kalla mörka rymden. Men efter tidigare debacle och då det är skitsidan IGN som står för det hela är jag EXTREMT skeptisk.

Medlem
Skrivet av Eisenhart73:

Allt ser lovande ut. Inga fåniga prylar man ska samla på och inga QTE's. Win win. Härlig grafik. Ensam i kalla mörka rymden. Men efter tidigare debacle och då det är skitsidan IGN som står för det hela är jag EXTREMT skeptisk.

till viss del kan man ha smygmoment, men hela spelet? och bara 1 stor xenomorph och du är utrustad med en motion tracker och torch bara? oj va kul... ska man springa ifrån den dom få momenten man stöter på den... är väl inget vidare kul...

Som det ser ut nu så liknar spelet Routine bara som är som Dead space fast utan vapen, också mycket smygande, hackande osv men ett Alien spel vill man ju ha feta vapen att panga med och inte smyga bara..

Medlem
Skrivet av PcGamer:
Skrivet av Eisenhart73:

Allt ser lovande ut. Inga fåniga prylar man ska samla på och inga QTE's. Win win. Härlig grafik. Ensam i kalla mörka rymden. Men efter tidigare debacle och då det är skitsidan IGN som står för det hela är jag EXTREMT skeptisk.

https://www.youtube.com/embed/VXFBsvg61f0

https://www.youtube.com/embed/9lkh0-jPfxs

Det där såg jäkligt intressant ut!

Medlem
Skrivet av Sviskon:

Hur många gånger ska de försöka göra en hit av Alien i spelform?

Aliens: Crucible (Cancellation date: 2009)
Aliens vs. Predator (2010)
Aliens: Colonial Marines (2013)
Alien: Isolation (2014)

Fjärde gången gillt?

Tycker dock att detta ser ut att kunna bli bra!

AvP från 1999 och dess uppföljare var väl ändå ratt så bra?
Personligen så gillade jag Rebellions remake från 2010, det var det första AvP-spel som jag hade nerver nog att spela igenom från början till slut^^

Medlem
Skrivet av Lavrentivs:
Skrivet av Sviskon:

Hur många gånger ska de försöka göra en hit av Alien i spelform?

Aliens: Crucible (Cancellation date: 2009)
Aliens vs. Predator (2010)
Aliens: Colonial Marines (2013)
Alien: Isolation (2014)

Fjärde gången gillt?

Tycker dock att detta ser ut att kunna bli bra!

AvP från 1999 och dess uppföljare var väl ändå ratt så bra?
Personligen så gillade jag Rebellions remake från 2010, det var det första AvP-spel som jag hade nerver nog att spela igenom från början till slut^^

Ja de gamla AVP spelen är bra, jag menade mest att de redan floppat med 3st spel på kort tid och under samma konsol-generation, men ändå försöker en fjärde gång... beundransvärt

Medlem
Skrivet av Lavrentivs:
Skrivet av Sviskon:

Hur många gånger ska de försöka göra en hit av Alien i spelform?

Aliens: Crucible (Cancellation date: 2009)
Aliens vs. Predator (2010)
Aliens: Colonial Marines (2013)
Alien: Isolation (2014)

Fjärde gången gillt?

Tycker dock att detta ser ut att kunna bli bra!

AvP från 1999 och dess uppföljare var väl ändå ratt så bra?
Personligen så gillade jag Rebellions remake från 2010, det var det första AvP-spel som jag hade nerver nog att spela igenom från början till slut^^

Alien vs Predator, Alien vs Predator 2 och Alien vs Predator 2 - Primal Hunt var riktigt bra. Framförallt då ettan. Trean från 2010 provade jag aldrig då det fick rätt dåligt betyg. Kanske skall ge det ett försök. Colonial Marines spelade jag 20 min innan jag avinstallerade det.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av xScaryKidx:

Hörde jag Game of the YEAR?!

Knappast, inte utsett än juh


signatur

Nothing is power without Control

Medlem

Aningen skumt att det redan släppts så mkt material, blir inte bättre av att de flesta spelsidor redan hyllar spelet. Kom bara ihåg hur snuskigt mycket Colonial marines hypades av Gearbox med sina videos där utvecklarna (som knappt jobbade på spelet) satt och ljög allt vad de orkade. Nä jag väntar vackert på recensioner innan jag ens orkar bli uppspelt.

Medlem

Ser helt fantastiskt ut. Särskilt med colonial marines relativt färskt i minnet. I vanlig ordning när det gäller denna typ av spel så kommer man inte våga spela det dock..

Medlem

Jag kommer läsa några av de recensioner som inte är först ut och sen får vi se.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Hjälp vad rädd jag blev när den helt plötsligt stod utanför rummet. Jag skrek till av fasa här framför skärmen!! Hoppas verkligen på det här. Älskar Alien-universumet och hoppas verkligen på det här spelet!! Önskar att det i framtiden kommer ett alien-spel där man blandar tuff action med denna läskiga miljö och stämning. Ett fungerande coop hade varit så himla tufft!!

Medlem

J-vlar vad rätt det här såg ut! Underbart


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar