webshop now online

Medlem
webshop now online

woop woop, jag fick nys om en alldeles förträfflig nät-butik-funktion som dessutom är gratis för användaren! Jag har precis fått upp den och har därför inte särskilt mycket att välja på i butiken, men det kommer fyllas på successivt och fler och fler bilder ska finnas till försäljning.

Tipsa gärna nära och kära om min web-butik : Manuelekphoto Tictail

Till en början kommer butiken bestå av mest foton men vem vet vad för spännande grejer som kan dyka upp i en nätbutik

#blogg

Medlem
webshop now online

Canvas tavlor?
Lite skumt att alla storlekar kostar lika mycket?

Medlem
Skrivet av TwistedCrunch:

Canvas tavlor?
Lite skumt att alla storlekar kostar lika mycket?

Nej det är inte tryck på canvas, det är på fotopapper.
Själva kostnaden för print skiljer sig inte nämnvärt för de olika storlekarna så det hade bara varit larvigt med olika priser. 50-lapp hit eller dit liksom

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64
Skrivet av manuelek:
Skrivet av TwistedCrunch:

Canvas tavlor?
Lite skumt att alla storlekar kostar lika mycket?

Nej det är inte tryck på canvas, det är på fotopapper.
Själva kostnaden för print skiljer sig inte nämnvärt för de olika storlekarna så det hade bara varit larvigt med olika priser. 50-lapp hit eller dit liksom

Troligen den första jag hör som inte tripplar priset när dem dubblar storleken.

I alla fall, lycka till med försäljningen!


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

Har nu lagt till några fler foton samt ändrat storlekarna till lite större.

Självklart kan man få dem tryckta på canvas också men det kostar betydligt mer i print. Då kan man maila mig med specifika önskemål

Medlem

Man kan säga så här, jag tjänar något lite mer om du beställer en mindre storlek än om du beställer en större. Men det bjuder jag på

Vill hellre att folk beställer en stor

Medlem

Haha, blev hungrig så fort jag såg de där klubborna. Ska du inte lägga upp dina närbilder (kallas macros?) på alla blommor du tagit? Kanske inte passar som utprintat, vad vet jag.

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Haha, blev hungrig så fort jag såg de där klubborna. Ska du inte lägga upp dina närbilder (kallas macros?) på alla blommor du tagit? Kanske inte passar som utprintat, vad vet jag.

Det kommer absolut fler blommor! Jag tror att just blommorna kan bli populära faktiskt. Jag har flera blombilder printade och även på canvas. Canvas är som sagt ett alternativ och eventuellt lägger jag upp exempel med canvas som alternativ också. Priset blir dock helt annorlunda med tanke på att en stor canvas lätt hamnar i 1000kr-sektionen bara i printkostnad.

Medlem

Jag leker också runt lite med designen. Tror denna nya mörkare versionen är bättre. Blir bättre kontrast mot både logo och bilderna.

Is it a keeper?

Medlem

Nu har det kommit upp betydligt fler bilder att kika på. Hoppas ni hittar någon favorit att hänga på väggen.

1
Skriv svar