The Wolf Among Us återvänder i februari

Robot
The Wolf Among Us återvänder i februari
Medlem
The Wolf Among Us återvänder i februari

Härligt!

Medlem

Jävlarimig på tiden.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag väntar till alla fem avsnitt är klara innan jag börjar spela, orkar inte vänta i 2 månader från avsnitt till avsnitt.

Medlem

Yay


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Del 1 var fruktansvärt bra, om alla episoder håller samma standard så kommer detta bli GOTY material!

Medlem
Killmonday Games

har spelat detta och the walking dead och förstår fortfarande inte den extrema hypen över hur bra dom är.. här blev man ju kastad in i berättelsen direkt utan nån som helst koppling med karaktären och alla brister ut i tårar?


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Medlem
Skrivet av bloat:

har spelat detta och the walking dead och förstår fortfarande inte den extrema hypen över hur bra dom är.. här blev man ju kastad in i berättelsen direkt utan nån som helst koppling med karaktären och alla brister ut i tårar?

Läs serien.

Medlem
Skrivet av bloat:

har spelat detta och the walking dead och förstår fortfarande inte den extrema hypen över hur bra dom är.. här blev man ju kastad in i berättelsen direkt utan nån som helst koppling med karaktären och alla brister ut i tårar?

Jag gillade wolf among us men jag håller med dig. Jag hade inte ens satt det på min 10 i topp över bästa spelen 2013, och inte walking dead heller. Storyn är bra men gameplay suger, helt hjärndött enligt mig och det går i princip inte att faila.

Medlem

Sweet!

Körde igenom spelet innan jul och älskar det!

Karaktärer, story och musik är fruktansvärt trevligt, älskar världen man är i, gameplay är väl ok.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem
Skrivet av robbis:
Skrivet av bloat:

har spelat detta och the walking dead och förstår fortfarande inte den extrema hypen över hur bra dom är.. här blev man ju kastad in i berättelsen direkt utan nån som helst koppling med karaktären och alla brister ut i tårar?

Jag gillade wolf among us men jag håller med dig. Jag hade inte ens satt det på min 10 i topp över bästa spelen 2013, och inte walking dead heller. Storyn är bra men gameplay suger, helt hjärndött enligt mig och det går i princip inte att faila.

Det är designat för mobiltelefoner så att du inte ska behöva göra något mer avancerat. Bara en massa QTE och lätta pussel och en lång story.

Men storyn i överlag i telltales spel är ändå under många AAA titlar som Last of Us och Bioshock Infinite, så någon GOTY hade jag inte gett spelen.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Hoppas inte The Walking Dead kommer dröja lika länge :/
Väntar nog åtminstånde till del 4 kommer på Wolf innan jag köper det


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av robbis:
Skrivet av bloat:

har spelat detta och the walking dead och förstår fortfarande inte den extrema hypen över hur bra dom är.. här blev man ju kastad in i berättelsen direkt utan nån som helst koppling med karaktären och alla brister ut i tårar?

Jag gillade wolf among us men jag håller med dig. Jag hade inte ens satt det på min 10 i topp över bästa spelen 2013, och inte walking dead heller. Storyn är bra men gameplay suger, helt hjärndött enligt mig och det går i princip inte att faila.

Tror inte man ska se det som ett typiskt spel, utan mera som en interaktiv bok.

Man släpper helt enkelt på "spelkraven" då och höjer de andra kvalitéerna istället - då blir det jäkligt bra. Det funkar i alla fall för mig.

Medlem

Som ovanstående så har jag också sett det som en interaktiv bok. Jag har precis köpt Walking dead och väntar med Wolf tills fler delar släpps. Förväntar mig att jag kan glida ner i stolen och slappa framför en skön story och klicka lite sporadiskt.


signatur

//mvh

Medlem
Skrivet av Nemo:
Skrivet av robbis:
Skrivet av bloat:

har spelat detta och the walking dead och förstår fortfarande inte den extrema hypen över hur bra dom är.. här blev man ju kastad in i berättelsen direkt utan nån som helst koppling med karaktären och alla brister ut i tårar?

Jag gillade wolf among us men jag håller med dig. Jag hade inte ens satt det på min 10 i topp över bästa spelen 2013, och inte walking dead heller. Storyn är bra men gameplay suger, helt hjärndött enligt mig och det går i princip inte att faila.

Tror inte man ska se det som ett typiskt spel, utan mera som en interaktiv bok.

Man släpper helt enkelt på "spelkraven" då och höjer de andra kvalitéerna istället - då blir det jäkligt bra. Det funkar i alla fall för mig.

Men då kanske man ska utnämna nåt spel som verkligen är ett bra spel till årets spel också. Så kan telltale få vara med på årets bokmässa.

1
Skriv svar