COD: Ghosts – spela som Michael Myers i Onslaught

Robot
COD: Ghosts – spela som Michael Myers i Onslaught
Medlem
COD: Ghosts – spela som Michael Myers i Onslaught

Snällt av Activison att ta bort videon från er

Skribent
Skrivet av DAoG:

Snällt av Activison att ta bort videon från er

Ja, det var extremt vänligt av dem. Jag som trodde att jag var ett kontrollfreak.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

hur kan man kalla detta för "succé-shootern" knappt 4000 spelare i snitt varav 80 procent fuskare...


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

Oj, knappt 4000 och ett snitt på 80%. Skrev du ner det på ett papper framför dig endast för att skapa en källa?

Medlem

Bobby kotick är nog lika glad endå ska ni se

Skribent
Skrivet av shaitan:

hur kan man kalla detta för "succé-shootern" knappt 4000 spelare i snitt varav 80 procent fuskare...

För att det säljer som smör i solsken.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Fy satan vad Halloweenlåten är läbbig, börjar fan titta bakom mig så fort den spelas...

Grymma mardrömmar man hade efter att ha sett filmerna när man var 7-8 bast och skulle impa på polarna med storebrors skräckfilmer.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Succé-shooter??? När fan hände det???

Medlem
Skrivet av Styggve:

Succé-shooter??? När fan hände det???

När det sålde ett par miljoner som det alltid har gjort. Men sen kan man ju diskutera kvalitet på spelet

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av shaitan:

hur kan man kalla detta för "succé-shootern" knappt 4000 spelare i snitt varav 80 procent fuskare...

För att det säljer som smör i solsken.

Alltid tyckt att det dör uttrycket låter konstigt, borde det inte vara "som smör smälter i solsken" ?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av shaitan:

hur kan man kalla detta för "succé-shootern" knappt 4000 spelare i snitt varav 80 procent fuskare...

För att det säljer som smör i solsken.

Alltid tyckt att det dör uttrycket låter konstigt, borde det inte vara "som smör smälter i solsken" ?

I originalversion heter det att något "går åt som smör i solsken" dvs tar slut fort. Vet inte varför vissa gjort om det till säljer, funkar liksom inte...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Denna serie är bajs och ett skämt numera. Jag slutade efter Black Ops 1.

Inte rört Black Ops 2, MW3 och Ghosts.

Kommer inte göra det heller.

För övrigt så är Michael Myers signatur vapen inte en yxa, det är en stor kniv. Fail Infinity Ward. EPIC FAIL!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

1
Skriv svar