Ny trailer för The Last of Us-DLC

Robot
Medlem
Ny trailer för The Last of Us-DLC

Videon gav inte så mkt, men klart instressant med singleplayer dlc när jag aldrig fastnade för multiplayer i spelet.

Medlem

Om det ändå kom till PC...

Medlem

synd att jag inte klarade av standard spelet för att det va för svårt så jag gav up...

Medlem

Fan vad jag älskade spelet. Spelade igenom det fyra gånger och tröttnade aldrig på att lyssna på dialogen mellan karaktärer och spela om nivåer. Hoppas det kommer någon slags uppföljare på orginalstoryn.

Medlem
Skrivet av Smilfink:

Fan vad jag älskade spelet. Spelade igenom det fyra gånger och tröttnade aldrig på att lyssna på dialogen mellan karaktärer och spela om nivåer. Hoppas det kommer någon slags uppföljare på orginalstoryn.

Ja, det är inte många utvecklare som kan skriva och framföra så realistiska dialoger och trovärdiga relationer så bra som Naughty Dog kan.

Medlem
Skrivet av Smilfink:

Fan vad jag älskade spelet. Spelade igenom det fyra gånger och tröttnade aldrig på att lyssna på dialogen mellan karaktärer och spela om nivåer. Hoppas det kommer någon slags uppföljare på orginalstoryn.

Håller med. Jag körde igenom spelet 3 gånger och blir säkert en 4e gång efter att jag spelat denna prequel DLC.

Medlem
Skrivet av KatOne:

http://replygif.net/i/207.gif

Om det ändå kom till PC...

Om du ändå köpte ett PS3 och sluta lipa...

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av Smilfink:

Fan vad jag älskade spelet. Spelade igenom det fyra gånger och tröttnade aldrig på att lyssna på dialogen mellan karaktärer och spela om nivåer. Hoppas det kommer någon slags uppföljare på orginalstoryn.

Ja, det är inte många utvecklare som kan skriva och framföra så realistiska dialoger och trovärdiga relationer så bra som Naughty Dog kan.

Tror inte det finns någon som kan.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Morlizer:
Skrivet av KatOne:

http://replygif.net/i/207.gif

Om det ändå kom till PC...

Om du ändå köpte ett PS3 och sluta lipa...

Vissa vill inte köpa en konsol för ett spel och ha långa loading screens och 30-25 fps. Det blir en rätt stor summa med för ett spel. Det här måste du lära dig att förstå för att inte bli irriterad på dom som vill ha spel på PC. Jag har en ps3 och spelade spelet men på PC blir upplevelsen automatiskt bättre, Så är det bara. Det gör väl inget att folk vill ha en bättre upplevelse?

Medlem
Skrivet av Morlizer:

Om du ändå köpte ett PS3 och sluta lipa...

Att jag inte har en PS3 är inget jag sörjer, den konsollen var lam långt innan den pensionerats slutgiltigt. Så byt lipa mot le

Jag beklagar mig bara att Naughty Dogs fina spelupplevelse inte når just den plattform jag väljer att avnjuta, PC. Inte värre än så. Om jag sagt "Fy fan för Naughty Dog som inte släpper det här till PC" så hade din kommentar varit berättigad.

Allt jag säger är egentligen en hyllning. Vad synd att ett så fulländat spel inte når till andra plattformar. That's all.

Medlem

Känns som storyn skulle kunna vara typ att tjejerna drar iväg på ett eget litet uppdrag. Joel vaknar och inser de är borta och ger sig ut för att hitta dom. Eller något.

Avstängd
Skrivet av deadlotus:

Känns som storyn skulle kunna vara typ att tjejerna drar iväg på ett eget litet uppdrag. Joel vaknar och inser de är borta och ger sig ut för att hitta dom. Eller något.

Joel har inte ens träffat Ellie än, så nej det tror jag inte...

Medlem

Låter som att röstskådisen till Riley är väldigt mycket äldre än Riley själv.

gnu
Medlem

mest överskattade spelet ever

Medlem

>kallar sig själva för mästarrasen
>allt dem gör är att be om konsol-portar


signatur

Specs: PS5

Medlem

Men vad tusan riley eller vad hon hette, ellies vän där, låter ju som hon är en 25-30 år gammal och hon ser definitivt inte ut att vara så gammal om man ser till klippet.
Det var extremt dåligt gjort, kunde de inte hittat en yngre röstskådespelare eller iaf någon som har en röst som passar bättre in till åldern hon ska föreställa i spelet.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Jag har aldrig riktigt förstått varför så många tyckte detta spelet var så bra(TYCKER INTE SPELET ÄR DÅLIGT). Det har fruktansvärt bra dialoger/karaktärer och grymma miljöer men utöver det så tyckte jag storyn var ganska "meh"(Speciellt slutet). Kontrollerna och hur de hanterade exploration tyckte jag också var lite konstigt.

Så överlag så tyckte jag inte spelet är det som alla säger att det är(Ett bra spel är det absolut, men ett så bra spel som folk säger att det är det inte IMO). Ser dock fram mot detta dlc't då jag och en polare ska köra det

Skribent
Skrivet av Nightswipe:

Låter som att röstskådisen till Riley är väldigt mycket äldre än Riley själv.

Det gäller även Ellie! Hon låter förvisso inte särskilt gammal, men hennes röstskådis är 30 bast. Ashley Johnson


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Flugsaft:
Skrivet av Morlizer:
Skrivet av KatOne:

http://replygif.net/i/207.gif

Om det ändå kom till PC...

Om du ändå köpte ett PS3 och sluta lipa...

Vissa vill inte köpa en konsol för ett spel och ha långa loading screens och 30-25 fps. Det blir en rätt stor summa med för ett spel. Det här måste du lära dig att förstå för att inte bli irriterad på dom som vill ha spel på PC. Jag har en ps3 och spelade spelet men på PC blir upplevelsen automatiskt bättre, Så är det bara. Det gör väl inget att folk vill ha en bättre upplevelse?

Nej, så är det inte bara. Kanske för dig, men en sådan generalisering stämmer inte - den kunde inte vara längre från verkligheten om den så ens försökte.

Angående själva DLC'n, storyn låter fruktansvärt trist. Hade hoppats på en fortsättning. Jag älskar spelet, men denna prequel kommer jag inte bry mig med alls.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Flugsaft:
Skrivet av Morlizer:
Skrivet av KatOne:

http://replygif.net/i/207.gif

Om det ändå kom till PC...

Om du ändå köpte ett PS3 och sluta lipa...

Vissa vill inte köpa en konsol för ett spel och ha långa loading screens och 30-25 fps. Det blir en rätt stor summa med för ett spel. Det här måste du lära dig att förstå för att inte bli irriterad på dom som vill ha spel på PC. Jag har en ps3 och spelade spelet men på PC blir upplevelsen automatiskt bättre, Så är det bara. Det gör väl inget att folk vill ha en bättre upplevelse?

Nej, så är det inte bara. Kanske för dig, men en sådan generalisering stämmer inte - den kunde inte vara längre från verkligheten om den så ens försökte.

Angående själva DLC'n, storyn låter fruktansvärt trist. Hade hoppats på en fortsättning. Jag älskar spelet, men denna prequel kommer jag inte bry mig med alls.

Okej men istället för att säga din vy på saken kan du inte berätta för mig så jag förstår din vinkel? du ger mig ingen information överhuvudtaget med den där kommentaren

Skribent
Skrivet av Mirage:

Angående själva DLC'n, storyn låter fruktansvärt trist. Hade hoppats på en fortsättning. Jag älskar spelet, men denna prequel kommer jag inte bry mig med alls.

Jag tror man ska akta sig väldigt mycket för att släppa fortsättning av huvudhandling som dlc. Det ger känslan av att man måste betala för att få tillgång till hela handlingen.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Flugsaft:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Flugsaft:
Skrivet av Morlizer:
Skrivet av KatOne:

http://replygif.net/i/207.gif

Om det ändå kom till PC...

Om du ändå köpte ett PS3 och sluta lipa...

Vissa vill inte köpa en konsol för ett spel och ha långa loading screens och 30-25 fps. Det blir en rätt stor summa med för ett spel. Det här måste du lära dig att förstå för att inte bli irriterad på dom som vill ha spel på PC. Jag har en ps3 och spelade spelet men på PC blir upplevelsen automatiskt bättre, Så är det bara. Det gör väl inget att folk vill ha en bättre upplevelse?

Nej, så är det inte bara. Kanske för dig, men en sådan generalisering stämmer inte - den kunde inte vara längre från verkligheten om den så ens försökte.

Angående själva DLC'n, storyn låter fruktansvärt trist. Hade hoppats på en fortsättning. Jag älskar spelet, men denna prequel kommer jag inte bry mig med alls.

Okej men istället för att säga din vy på saken kan du inte berätta för mig så jag förstår din vinkel? du ger mig ingen information överhuvudtaget med den där kommentaren

Blir lite fel när du säger "så är det bara" om något som är subjektivt. Vissa fördrar konsol framför PC och vice versa.

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Morlizer:

Om du ändå köpte ett PS3 och sluta lipa...

Att jag inte har en PS3 är inget jag sörjer, den konsollen var lam långt innan den pensionerats slutgiltigt. Så byt lipa mot le

Jag beklagar mig bara att Naughty Dogs fina spelupplevelse inte når just den plattform jag väljer att avnjuta, PC. Inte värre än så. Om jag sagt "Fy fan för Naughty Dog som inte släpper det här till PC" så hade din kommentar varit berättigad.

Allt jag säger är egentligen en hyllning. Vad synd att ett så fulländat spel inte når till andra plattformar. That's all.

Konsollen har inte pensionerats, inte på långa vägar. Att säga att du avnjuter en plattform är som att säga att bilderna i boken är viktigare än själva storyn. Det är som att rätt ut säga att grafiken är allt. Jag spelar på PC till 90% på 120Hz och gillar hög fps, jag hade inga problem att spela The Last of us och njöt hela vägen från start till slut. Inte på nåt sett ser jag det som en hyllning utan en repetition av femtioelva andra beklagelser om att det spelet inte kommer till PC, nåt vi alla vetat så länge spelet har existerat. Du har gått miste om ett av de bästa spelen på länge och det är synd tycker jag.

Medlem
Skrivet av Gmodderable:

>kallar sig själva för mästarrasen
>allt dem gör är att be om konsol-portar

Pc är bäst, ja MEN det betyder inte att konsolerna aldrig får några skinande diamenter ibland


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Hondulu:
Skrivet av Flugsaft:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Flugsaft:
Skrivet av Morlizer:
Skrivet av KatOne:

http://replygif.net/i/207.gif

Om det ändå kom till PC...

Om du ändå köpte ett PS3 och sluta lipa...

Vissa vill inte köpa en konsol för ett spel och ha långa loading screens och 30-25 fps. Det blir en rätt stor summa med för ett spel. Det här måste du lära dig att förstå för att inte bli irriterad på dom som vill ha spel på PC. Jag har en ps3 och spelade spelet men på PC blir upplevelsen automatiskt bättre, Så är det bara. Det gör väl inget att folk vill ha en bättre upplevelse?

Nej, så är det inte bara. Kanske för dig, men en sådan generalisering stämmer inte - den kunde inte vara längre från verkligheten om den så ens försökte.

Angående själva DLC'n, storyn låter fruktansvärt trist. Hade hoppats på en fortsättning. Jag älskar spelet, men denna prequel kommer jag inte bry mig med alls.

Okej men istället för att säga din vy på saken kan du inte berätta för mig så jag förstår din vinkel? du ger mig ingen information överhuvudtaget med den där kommentaren

Blir lite fel när du säger "så är det bara" om något som är subjektivt. Vissa fördrar konsol framför PC och vice versa.

Hur kan man föredra en konsol när den verkligen är sämre med i princip allt? det ända jag kan komma på som är "bättre" med konsol är att alla har samma prestanda i Multiplayer spel. vad ska jag säga? en PC är bättre än en konsol på i princip alla fronter så är det bara, det är så jag menar med "Så är det bara"

1
Skriv svar