Starbound rensas för sista gången

Robot
Starbound rensas för sista gången

Den förhoppningsvis sista karaktärsrensingen motiveras med nya intressanta spellägen.

#dayz, #starbound


Medlem
Starbound rensas för sista gången

Smutt

Medlem

Riktigt kul spel och det är skönt att det blir sista gången man får börja om pgr av något sånt här


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Najs najs. Permadeath är inget för mig då jag dör var 10:e minut

Medlem

"tilltalar alla om också sysslar med självspäkning."
" alla om också."
"alla om"
"om"

Nej men seriöst, det är bra nyheter. Har sett fram mot att kunna bygga en bas i Starbound.


signatur

// Bacon <3

Inaktiv

då väntar jag med att spela tills dom släppts patchen, drygt att finna bra grejer och man blir av med dom sen

Medlem
Skrivet av Spekkio:

Najs najs. Permadeath är inget för mig då jag dör var 10:e minut

Samma här, jag gråter nästan när jag dör och förlorar väldigt mycket pixels

Medlem

Fan vad härligt. Precis vad jag väntat på. Sjukt bra spel, rekommenderas riktigt starkt!

Medlem
Skrivet av kwiizu:

Samma här, jag gråter nästan när jag dör och förlorar väldigt mycket pixels

Pixel Compressor.

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

"tilltalar alla om också sysslar med självspäkning."
" alla om också."
"alla om"
"om"

Nej men seriöst, det är bra nyheter. Har sett fram mot att kunna bygga en bas i Starbound.

Planeterna kan dock komma att rensas även i kommande patchar, det är bara karaktären och skeppet som klarar sig.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av PcKaffe:

"tilltalar alla om också sysslar med självspäkning."
" alla om också."
"alla om"
"om"

Nej men seriöst, det är bra nyheter. Har sett fram mot att kunna bygga en bas i Starbound.

Planeterna kan dock komma att rensas även i kommande patchar, det är bara karaktären och skeppet som klarar sig.

Man får se till att inte spara sina prylar på någon planet
Lite synd om man vill bygga en fin bas

Medlem
Skrivet av Ichinin:
Skrivet av kwiizu:

Samma här, jag gråter nästan när jag dör och förlorar väldigt mycket pixels

Pixel Compressor.

Pixel compressor kostar för mycket du förlorar 40% i konverteringen medans man förlorar bara 30% om man dör så ehmmm ja hellre dör med mycke pengar


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

Rekommenderar denna modden dådå.

http://community.playstarbound.com/index.php?resources/fully-...

Och låt oss hoppas att detta blir en av få mods som tas upp av developers så att detta kan bli en default feature.

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:
Skrivet av PcKaffe:

Nej men seriöst, det är bra nyheter. Har sett fram mot att kunna bygga en bas i Starbound.

Planeterna kan dock komma att rensas även i kommande patchar, det är bara karaktären och skeppet som klarar sig.

Är du säker på det?
Jag tolkade det som Tiyuri skrev om det hela, som att även planeter(universumet) skulle bli fritt från wipes. Och det enda som blir förändrat är planeter i system man inte besökt.

Posten i fråga:
"The update isn't far off now, we're trying to include universe backwards compatability along side character backwards compatibility"


signatur

// Bacon <3

Medlem
Skrivet av Freywiind:
Skrivet av Ichinin:
Skrivet av kwiizu:

Samma här, jag gråter nästan när jag dör och förlorar väldigt mycket pixels

Pixel Compressor.

Pixel compressor kostar för mycket du förlorar 40% i konverteringen medans man förlorar bara 30% om man dör så ehmmm ja hellre dör med mycke pengar

Såå.. Om du har X antal pixlar och dör 1 gång så förlorar du "bara" 30%. Men om du dör igen och igen så blir det helt plötsligt ganska mycket dyrare än att förlora "bara" 40% från början. Det gäller att tänka långvarigt

Medlem

Underbart spel. Se nu till att få det putsat och klart så jag vågar spela det i längre perioder.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av jimsam100234:
Skrivet av Freywiind:
Skrivet av Ichinin:
Skrivet av kwiizu:

Samma här, jag gråter nästan när jag dör och förlorar väldigt mycket pixels

Pixel Compressor.

Pixel compressor kostar för mycket du förlorar 40% i konverteringen medans man förlorar bara 30% om man dör så ehmmm ja hellre dör med mycke pengar

Såå.. Om du har X antal pixlar och dör 1 gång så förlorar du "bara" 30%. Men om du dör igen och igen så blir det helt plötsligt ganska mycket dyrare än att förlora "bara" 40% från början. Det gäller att tänka långvarigt

Men man ser till att inte dö igen Det gäller tänka logiskt


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem
Skrivet av Freywiind:
Skrivet av jimsam100234:
Skrivet av Freywiind:
Skrivet av Ichinin:
Skrivet av kwiizu:

Samma här, jag gråter nästan när jag dör och förlorar väldigt mycket pixels

Pixel Compressor.

Pixel compressor kostar för mycket du förlorar 40% i konverteringen medans man förlorar bara 30% om man dör så ehmmm ja hellre dör med mycke pengar

Såå.. Om du har X antal pixlar och dör 1 gång så förlorar du "bara" 30%. Men om du dör igen och igen så blir det helt plötsligt ganska mycket dyrare än att förlora "bara" 40% från början. Det gäller att tänka långvarigt

Men man ser till att inte dö igen Det gäller tänka logiskt

Mm jo, för man kan ju verkligen bestämma när man ska dö och inte dö.. Sålänge man inte fuskar

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Rekommenderar denna modden dådå.

http://community.playstarbound.com/index.php?resources/fully-...

Och låt oss hoppas att detta blir en av få mods som tas upp av developers så att detta kan bli en default feature.

Dock verkar det ju komma en möjlighet att uppgradera storleken på sitt skepp. Men när detta kommer är ju en annan fråga.

Medlem

Dags då att snart skaffa sig detta spel då . Så mycket kul man haft i terraria så man kan ju inte tacka nej till detta

Medlem

Undrar om Dave Mustaine lirar med Permadeth?

Medlem
Skrivet av jimsam100234:
Skrivet av Freywiind:
Skrivet av jimsam100234:
Skrivet av Freywiind:
Skrivet av Ichinin:
Skrivet av kwiizu:

Samma här, jag gråter nästan när jag dör och förlorar väldigt mycket pixels

Pixel Compressor.

Pixel compressor kostar för mycket du förlorar 40% i konverteringen medans man förlorar bara 30% om man dör så ehmmm ja hellre dör med mycke pengar

Såå.. Om du har X antal pixlar och dör 1 gång så förlorar du "bara" 30%. Men om du dör igen och igen så blir det helt plötsligt ganska mycket dyrare än att förlora "bara" 40% från början. Det gäller att tänka långvarigt

Men man ser till att inte dö igen Det gäller tänka logiskt

Mm jo, för man kan ju verkligen bestämma när man ska dö och inte dö.. Sålänge man inte fuskar

Klart man kan kräver bara att man använder den substans man har mellan öron som heter hjärnan har man dött på ett ställe då rushar man inte ditt igen, har man vek gear så tar man det lungt och springer inte som en boss


signatur

I got an offer you cant refuse!

1
Skriv svar