Dödlig trailer från Dark Souls II

Robot
Medlem
Dödlig trailer från Dark Souls II

Känner otålighet att få sätta tänderna i detta. Mer och mer taggad för var bild och trailer man ser.

Medlem

Helt GALET taggad inför släppet. Hoppas att det är så pass bra att man kan bränna ned över 900+ tim i detta precis som man gjort i ettan. tröttnar aldrig på det!


signatur

SO SEXY YOU FUCK MY SHADOW

Medlem

längtar!!!


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Medlem

Oj oj oj, förbokningen har legat klar sedan länge...tillochmed spelat om Dark Souls för tredje gången bara för att man vart så sugen på mer! Längtar som faen

Medlem

Så kom man till gameplay-delen i trailern, och så ser det förjävligt ut!? Och vilka extremt ointressanta miljöer. Fattar inte hypen, ettan var ju mediokert och det här såg då verkligen inte ut att bli något att stoltsera med 2014.

Medlem

Funderar starkt på att förhandsboka Collector's Edition...

Inaktiv
Skrivet av Deli:

Så kom man till gameplay-delen i trailern, och så ser det förjävligt ut!? Och vilka extremt ointressanta miljöer. Fattar inte hypen, ettan var ju mediokert och det här såg då verkligen inte ut att bli något att stoltsera med 2014.

o_O

Medlem
Skrivet av Deli:

Så kom man till gameplay-delen i trailern, och så ser det förjävligt ut!? Och vilka extremt ointressanta miljöer. Fattar inte hypen, ettan var ju mediokert och det här såg då verkligen inte ut att bli något att stoltsera med 2014.

Vad är det du inte gillade med ettan?
Personligen tycker jag det var ett väldigt bra tillskott i dagens casualiserade spel industri, dock så föredrar jag föregångaren.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Funderar starkt på att förhandsboka Collector's Edition...

Har 1 Webhallen edition + en collector's edition bokat


signatur

Rwa?

Medlem

Så sedan 2011 ( 2012 om man räknar Pc versionen) så kör de på samma motor för jag tyckte verkligen inte att det hade hänt något med grafiken på den här trailern. Sen var ju inte Dark Souls ett grafik tonat spel från början men ändå, nu när det ska komma en uppföljare 2014/ 2015 och så ser det ut så här?
Urk.

Medlem
Skrivet av Shuriko:

Så sedan 2011 ( 2012 om man räknar Pc versionen) så kör de på samma motor för jag tyckte verkligen inte att det hade hänt något med grafiken på den här trailern. Sen var ju inte Dark Souls ett grafik tonat spel från början men ändå, nu när det ska komma en uppföljare 2014/ 2015 och så ser det ut så här?
Urk.

Det är ju hårdvaran i PS3:an som gör att det inte kan bli snyggare. Med moddar på PC så ser Dark Souls helt underbart ut fast att det var en riktigt dålig portning rakt av.

Medlem

Prepare to die muahaha... I'm ready.

Medlem

Mysigt


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Deli:

Så kom man till gameplay-delen i trailern, och så ser det förjävligt ut!? Och vilka extremt ointressanta miljöer. Fattar inte hypen, ettan var ju mediokert och det här såg då verkligen inte ut att bli något att stoltsera med 2014.

Hypen kommer nog från att jag + mååånga andra tusen lagt ner hundratals om inte tusentals timmar på första och DaS, som inte känner att action ala CoD is the one and only

Medlem

Älskade första spelet! Så sjukt roligt! massor med timmar nötta i spelet! Och ack vilka nervsammanbrott man kunde få!

att det inte skall komma till next-gen är dock osäkert
http://www.gamerheadlines.com/dark-souls-2-gen-consoles-ps4-x...

Lär väl ta tid men nog tror jag att suget för spelet säkerligen är stort bland både PS4 och Xbox One ägare

Medlem
Skrivet av Deli:

Så kom man till gameplay-delen i trailern, och så ser det förjävligt ut!? Och vilka extremt ointressanta miljöer. Fattar inte hypen, ettan var ju mediokert och det här såg då verkligen inte ut att bli något att stoltsera med 2014.

Haha, skönt att man kan tycka olika. Jag håller personligen inte med en enda punkt av det du nyss sa - tvärt om till och med. Jag älskade det.

Medlem

Kanske är dags att köra igenom ettan då

Medlem

I mina ögon var Demons souls klart bäst, känslan i det var enormt bra. Man kände sig alltid helt ensam och övergiven. Huvudbanan var dessutom så gott som grå, vilket la till mer känsla. Sedan kom Dark souls där det kändes som att de hade lagt in mer av allting, men tappat bort lite av den där ensamma känslan.

Och nu får man se den här trailern som lockar mig ännu mindre. Självklart kommer jag att spela genom det, synd bara att de inte gick tillbaka till Demons Souls istället för detta.

Medlem

GRafik är inte allt och det är ett riktigt schysst spel.

MEN jag tycker de är lite lata utvecklare som inte har gjort det snyggare? Det är lite Call of duty över det med att göra uppföljare som egentligen är mer som DLCs.


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

1
Skriv svar