Greg "Ghostcrawler" Street jobbar hos Riot Games

Robot
Medlem
Greg "Ghostcrawler" Street jobbar hos Riot Games

Lämnar skeppet innan det sjunker...


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv

Jag visste inte att han också arbetade för Ensemble Studios och på Age of Empires serien... dock var han Lead Designer på det sämsta spelet i serien: Age3 (Jag räknar inte Age:Online)


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

tappa hakan när jag läste detta, men best of luck till han! (buffa inte mages nu bara..)

Medlem

Jahopp då kommer Det verkligen bli LoL av spelet.

Medlem

Okey, så han var en av dom som stod för att Age of empires 3 och WoW blev skit? detta kan inte leda till något bra..


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

Haha hejdå balance...

Medlem

En vanlig dag i TrollZone, småbarn som gnäller och hittar på något dåligt i varje nyhet som publiceras.

Medlem

fast dena gången är det ganska befogat för mig dte va han som låg bakom balansen i wow arenan me druider o warrios i fall ni inte hört det inan tex

Medlem
Skrivet av Fisklax:

Okey, så han var en av dom som stod för att Age of empires 3 och WoW blev skit? detta kan inte leda till något bra..

Är du en av de som på riktigt tror att Greg ligger bakom allt dåligt som någonsin hänt WoW? Teamet måste vara överens innan de gör något, inte bara en person som sitter och bestämmer allt. Greg var en av få utvecklare som faktiskt hade kontakt med spelarna, därför blev det som en bandwagon att slänga all skit åt hans håll.

Inaktiv
Skrivet av Nelfie:

En vanlig dag i TrollZone, småbarn som gnäller och hittar på något dåligt i varje nyhet som publiceras.

Haha rätt bra beskrivning på lol-scenen också.

Medlem

Lustigt att han går från det MMO som verkligen lider av casualization till det MOBA som har ett ännu större problem med det. Fast det är ju inte ett problem i deras ögon, då det är vägen till snabba cash från alla mainstream kids. Genius.

Medlem

Va lågt han har sjunkt..

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Lämnar skeppet innan det sjunker...

Blizzard som har Hearthstone och det nya kommande Mobat skulle vara ett sjunkande skepp?

phi
Medlem
Skrivet av Kuci:
Skrivet av marcus8958:

Lämnar skeppet innan det sjunker...

Blizzard som har Hearthstone och det nya kommande Mobat skulle vara ett sjunkande skepp?

Alla vet att Blizzard står på ruinens brant! De har varken kompetens för att utveckla bra spel som säljer, kassan har börjat sina och de har tappat alla sina fans!

Blizzard är ett sjunkande skepp.

Medlem
Skrivet av phi:
Skrivet av Kuci:
Skrivet av marcus8958:

Lämnar skeppet innan det sjunker...

Blizzard som har Hearthstone och det nya kommande Mobat skulle vara ett sjunkande skepp?

Alla vet att Blizzard står på ruinens brant! De har varken kompetens för att utveckla bra spel som säljer, kassan har börjat sina och de har tappat alla sina fans!

Blizzard är ett sjunkande skepp.

Nu försvarar jag inte WoW, men sist jag kollade så går det fortfarande med kraftigt höga inkomster, så hur kan det betyda att deras kassa håller på att sina? SC2 är ju oxå väldigt hyllat och sålt bra osv. Jaa just det, dom håller på att konka

Medlem

Allvarligt så tycker jag nog att han är en av de bättre designers som jobbat på wow. Klasserna levde verkligen upp när han började leda teamet, på gott och ont. Före det var det fattiga stridssystem, dålig support me föremål och rent trasiga specs på rätt många håll, men det verkar inte vara populärt att minnas de bitarna.

Och ja, WoW är nog dyrast i mmo-industrin med t.ex mikrotransaktioner och tjänster. Tycker det är så tråkigt att blizzard-spelstudion och blizzard-business är på så olika platser. Svårt dock att se hur kassan skulle vara i närheten av att sina med tanke på de oerhörda mängder pengar enbart WoW dragit in.

Medlem
Skrivet av Kuci:
Skrivet av marcus8958:

Lämnar skeppet innan det sjunker...

Blizzard som har Hearthstone och det nya kommande Mobat skulle vara ett sjunkande skepp?

Blizzard har nog sitt på det torra då call of duty och skylanders säljer som smör i solsken.
Men det går inte att förneka att samtliga flaggskeppsserier alla tappar spelare.
Wow är inte vad det brukat vara, sc2 är inte ens i närheten så populärt som scbw och d3 sålde bra men tappade horder av missnöjda spelare snabbt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Syahin:
Skrivet av Fisklax:

Okey, så han var en av dom som stod för att Age of empires 3 och WoW blev skit? detta kan inte leda till något bra..

Är du en av de som på riktigt tror att Greg ligger bakom allt dåligt som någonsin hänt WoW? Teamet måste vara överens innan de gör något, inte bara en person som sitter och bestämmer allt. Greg var en av få utvecklare som faktiskt hade kontakt med spelarna, därför blev det som en bandwagon att slänga all skit åt hans håll.

Tydligen inte då jag skriver ''en av dom'' läs om, läs rätt!


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

1
Skriv svar