Dawn of war 3, något nytt?

Medlem
Dawn of war 3, något nytt?

Har läst lite om att i krokarna med att coh2 släpptes så såldes även relic till sega pga pengabrist.
Sen hörde jag även frontmannen för producenterna THQ skriva att ungefär 12månader efter de att dow2 Retribution , släpptes så skulle ett nytt Dow3 påbörjas.
Finns det någon som vet om nuvarande ägarna sega tänker dra Dow vidare eller ej?


signatur

*Taptoo101*

Medlem

Warhammer 40k är min egna lilla våta fetisch så jag försöker hålla koll på det så mycket som möjligt. Dock så har jag inte hittat något om ytterligare ett Dawn of war. Förutom några turordningsbaserade ipad spel så är det ganska tyst.

Vilket jag tycker är sjukt jävla irriterande.

Finns det något universum som har potential att bli grymma krigsspel så är det fan W40k. Tänk bara ett rollspel baserat på Horus Heresy...

Ursäkta mig, jag måste dräggla lite för mig själv en stund...


signatur

The Emperor protects.

Medlem

Har inte hört något på länge, hoppas att det inte ligger allt för långt fram i tiden.

Tyvärr är jag ett stort Nids fan och tycker att just Nidsen får för lite uppmärksamhet, dom är ju trots allt bland det ondaste man kan hitta
SP kampanjen i Retribution var ju inte mycket att hänga i granen, sen är det ju inte det lättaste att skriva en bra kampanj för er ras som inte "pratar" och har som mål att käka upp alla levande organismer i universum..


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem
Skrivet av Mytacism:

Har inte hört något på länge, hoppas att det inte ligger allt för långt fram i tiden.

Tyvärr är jag ett stort Nids fan och tycker att just Nidsen får för lite uppmärksamhet, dom är ju trots allt bland det ondaste man kan hitta
SP kampanjen i Retribution var ju inte mycket att hänga i granen, sen är det ju inte det lättaste att skriva en bra kampanj för er ras som inte "pratar" och har som mål att käka upp alla levande organismer i universum..

Håhå, Orkernas kampanj var å andra sidan briljant! Allt går ut på att man ska jaga en hatt som Orkkaptenen vill ha. Hilarity ensues!


signatur

Videomupp

Medlem

Nu blir alla Tyranidspelare kränkta när du säger att dom är onda Mytacism.
Tyranider är bara hungriga och här kommer ju survival of the fittest väl in i bilden.

Jag själv blev helt lyrisk när de 2013 våren började snacka om Dawn of War 3 men blev hemskt ledsen när de hade lagt ner tankarna runt ett nytt spel för nu. De skall ju pilla ihop något fantasy spel med total war utvecklarna. Kanske kan bli ett mellanting tills vi får se ett episkt dawn of war 3 här näst.

Mmo'et kan också bli bra, jag är alltid skeptisk mot nya mmo's men man får hålla tummarna

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Nu blir alla Tyranidspelare kränkta när du säger att dom är onda Mytacism.
Tyranider är bara hungriga och här kommer ju survival of the fittest väl in i bilden.

Tror nog de flesta som spelar Nids gillar fikasugna onda rymdinsekter


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem

DoW .... Spelade nyss igenom Retribution på Steam ... Passade på att köpa dendära tredjepersonspangaren men det var inte så roligt...

DoW 3 tack

Medlem

Måste nog säga att Campaignen över lag inte var så mkt att hänga i granen (mina åsikter), men däremot multiplayer var helt briljant, har iof funnits sedan Dow1 men fortfarande briljant.

Läste lite mer bland bla. Lite artiklar på fz och enligt en intervju med någon snubbe inom sega herraväldet så låg de ett Dow3 under konstruktion just nu, men de var inte helt bekräftat.

...och det ligger ju en tråd ute där de står Dawn of war 3, release 2014. Så har vi lite tur så kanske man kan njuta av att chaos fortfarande äger dom häftigaste enheterna i spelet


signatur

*Taptoo101*

1
Skriv svar