Ny hjälte och karta till moba-spelet Smite

Robot
Medlem
Ny hjälte och karta till moba-spelet Smite

Detta spel blir bara bättre och bättre....prövade det tidigt och satt och väntade på Thor som dom inte ens hade utannonserat. Nu har man "ultimate god pack" och spelar lite då och då för att variera från tex LoL.

Varje gång jag spelar frågar jag mig varför jag inte kör Smite istället...sedan kommer jag på att det finns för få hjältar.

Fortsätter dom spotta ur sig hjältar och uppdateringar i den här takten så kan nästan ett byte av spel övervägas

Medlem

Tycker också att det är ett trevligt spel att växla av andra spel med. Det är otroligt fast paced jämnfört mot LoL. Favoriten är väl Arena mode med Zeus eller Chronos!

Fulla patch notes:
http://www2.hirezstudios.com/smitegame/home/sidebar/latest-ne...

Avstängd

Underbart moba spel faktiskt

Medlem
Skrivet av 19kevva93:

Tycker också att det är ett trevligt spel att växla av andra spel med. Det är otroligt fast paced jämnfört mot LoL. Favoriten är väl Arena mode med Zeus eller Chronos!

Fulla patch notes:
http://www2.hirezstudios.com/smitegame/home/sidebar/latest-ne...

zeus op i arena, iaf om man kan spela honom.

Jag lirar mest Kali i Arena, mördar varje gång, alltid högst player damage i laget.

Medlem

Smite-nyhet!

Bytte från LoL till Smite för nästan ett år sedan, not looking back. Skälet till bytet är att spelmekaniken och vinkeln i Smite passar mig bättre än RTS-perspektivet i många andra MobA.

Loren blir dessutom mycket intressantare i och med gudarna, till skillnad från annan MobA-lore som ju ofta är lite herp.

Smite blir bättre och bättre i rasande takt! Köp all gods pack innan betan tar slut är ett varmt råd

Inaktiv
Skrivet av salle94:

Detta spel blir bara bättre och bättre....prövade det tidigt och satt och väntade på Thor som dom inte ens hade utannonserat. Nu har man "ultimate god pack" och spelar lite då och då för att variera från tex LoL.

Varje gång jag spelar frågar jag mig varför jag inte kör Smite istället...sedan kommer jag på att det finns för få hjältar.

Fortsätter dom spotta ur sig hjältar och uppdateringar i den här takten så kan nästan ett byte av spel övervägas

Tyckte själv spelet vara rena dyngan, gillade inte ens betan då jag prövade det. Det försvann snabbt från min dator.

Medlem
Skrivet av Dvärgen:

Tyckte själv spelet vara rena dyngan, gillade inte ens betan då jag prövade det. Det försvann snabbt från min dator.

När testade du det senast? Bara det gågna året har de gjort om Conquest-banan helt både i layout och grafisk design - TVÅ gånger.

Det är ett väldigt annat spel idag än det var, säg, kring jul 2012 (har polare som spelat sen dess som beskriver hur derp vissa saker var på den tiden).

Ger du det ett nytt försök så är det ett helt annat spel nu. Inte sagt att du måste gilla det ens idag, men om det hade en chans i helvetet första gången du prövade så lär det ha goda odds idag

1
Skriv svar