The Last of Us – datum för Left Behind

Robot
The Last of Us – datum för Left Behind

Jag ser framemot en GOTY-version och köper allt på en gång istället.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Dags att koppla in PS3:an igen snart då. Fick jag bestämma skulle jag ha den inkopplad hela tiden, men ljudsystemet vägrar envist växa ut en extra ingång.

The Last of US var definitivt årets spel för mig 2013, och har jag tid i februari drar jag igenom spelet igen innan Left Behind.

Medlem

Ska hämta ut PS4:an idag men kommer definitivt låta PS3:an sitta inkopplad ett tag till

Medlem
Skrivet av Cortex:

Ska hämta ut PS4:an idag men kommer definitivt låta PS3:an sitta inkopplad ett tag till

Skiftar mellan båda. Finns för lite spel till ps4 och pc just nu.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Skrivet av Cortex:

Ska hämta ut PS4:an idag men kommer definitivt låta PS3:an sitta inkopplad ett tag till

Jag byter min cykel mot din PS4:a, deal?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Samma dag som Lightning Returns: Final Fantasy XIII. Blir svårt att välja vad som får gå först

Medlem
Skrivet av Lasrod:

Samma dag som Lightning Returns: Final Fantasy XIII. Blir svårt att välja vad som får gå först

Left Behind lär ju i alla fall vara kortare

Medlem
Skrivet av Krejsy:
Skrivet av Lasrod:

Samma dag som Lightning Returns: Final Fantasy XIII. Blir svårt att välja vad som får gå först

Left Behind lär ju i alla fall vara kortare

Dlc brukar inte hålla mer än någon timma.
Aveline till ac 4 höll knappt 20 minuter.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Längtar!!!


signatur

"Allt blir bättre med Italo Disco"

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Krejsy:
Skrivet av Lasrod:

Samma dag som Lightning Returns: Final Fantasy XIII. Blir svårt att välja vad som får gå först

Left Behind lär ju i alla fall vara kortare

Dlc brukar inte hålla mer än någon timma.
Aveline till ac 4 höll knappt 20 minuter.

Fast Aveline var inte ett riktigt DLC utan bara upp till 1h bonus för Sonyspelare. Freedom Cry som släpptes för ett tag sedan håller betydligt längre.

1
Skriv svar