Company of Heroes 2 och Saints Row 4 gratis i helgen

Robot
Company of Heroes 2 och Saints Row 4 gratis i helgen
Medlem
Company of Heroes 2 och Saints Row 4 gratis i helgen

Jaha då var helgen planerad! xD

Medlem

Ena spelet sämre än det andra. Nä nu får det vara nog!


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Älskade Saints Row 1 & 2. 3:an blev lite för mycket för mig, men en helg gratis med 4:an tackar man inte nej till - gratis tycker vi om.


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Ena spelet sämre än det andra. Nä nu får det vara nog!

Jamenverkligenliksom! Gratis spelande asså...man blir ju förbannad. Huvaligen!

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Älskade Saints Row 1 & 2. 3:an blev lite för mycket för mig, men en helg gratis med 4:an tackar man inte nej till - gratis tycker vi om.

Tycker ettan var det absolut bästa i serien, medan tvåan kändes meh. I och med trean så fick serien nytt liv. Det slår inte ettan, men jag tycker den överdrivna spelstilen som fanns var riktigt skoj. Också fanns ju coop

Fyran har jag inte hört så mycket gott om. Skulle tippa på att dom begick samma misstag som med tvåan, nämligen att försöka efterlikna spelet innan som blev en succé.

Blir till att testa och se om det är något att ha

Medlem

Skulle inte ens spela Company of Heroes 2 om det var gratis...

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Tapiwen:

Älskade Saints Row 1 & 2. 3:an blev lite för mycket för mig, men en helg gratis med 4:an tackar man inte nej till - gratis tycker vi om.

Tycker ettan var det absolut bästa i serien, medan tvåan kändes meh. I och med trean så fick serien nytt liv. Det slår inte ettan, men jag tycker den överdrivna spelstilen som fanns var riktigt skoj. Också fanns ju coop

Fyran har jag inte hört så mycket gott om. Skulle tippa på att dom begick samma misstag som med tvåan, nämligen att försöka efterlikna spelet innan som blev en succé.

Blir till att testa och se om det är något att ha

Fyran är som trean. Det märks ganska väl att det började som ett DLC som blev för stort, så dom gjorde ett eget spel av det istället

Medlem

I CoH2 är även alla commanders tillgängliga helgen ut.

Medlem
Skrivet av Loxus:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Tapiwen:

Älskade Saints Row 1 & 2. 3:an blev lite för mycket för mig, men en helg gratis med 4:an tackar man inte nej till - gratis tycker vi om.

Tycker ettan var det absolut bästa i serien, medan tvåan kändes meh. I och med trean så fick serien nytt liv. Det slår inte ettan, men jag tycker den överdrivna spelstilen som fanns var riktigt skoj. Också fanns ju coop

Fyran har jag inte hört så mycket gott om. Skulle tippa på att dom begick samma misstag som med tvåan, nämligen att försöka efterlikna spelet innan som blev en succé.

Blir till att testa och se om det är något att ha

Fyran är som trean. Det märks ganska väl att det började som ett DLC som blev för stort, så dom gjorde ett eget spel av det istället

Kan bara instämma, superhjältegrejen blir gammal väldigt fort. Att nästan allt ska utspela sig i en simulering tycker jag inte om heller. Sen är kampanjen rätt kort. Försökte rädda genom att slänga några slantar på DLC, men de är alldeles för korta. Underhållande, men korta.

Ångrar dock varken köp av spel eller DLC, även om jag kanske önskar att jag väntat tills priset gått ner.

Medlem

CoH2 suger, känns som ett reskinnat CoH1 fast sämre

Medlem

Nej, tack.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Tapiwen:

Älskade Saints Row 1 & 2. 3:an blev lite för mycket för mig, men en helg gratis med 4:an tackar man inte nej till - gratis tycker vi om.

Jag älskade 3:an eftersom om jag ville ha det andra kunde jag lira gta men 4:an är inte vad jag letade efter. Så mkt som är skevt i 4an hela gäng systemet etc och sen blir det tröttsamt att man bara ska slå samma alien model hela tiden. Sen att fordon blir värdelösa i 4an och boss striderna när man samlat på sig tillräckligt notorieority(stavning huh? ) jag förstår vrf dom fick det höga betyget men jag tror inte betygsättaren har spelat tillräckligt mkt för att märka att efter längre igenom spelning att allt blir ganska enformigt och tråkigt.


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem

Vore kul att testa CoH2 förstås, men har nog inte plats på hårddisken...

Edit: Hade plats precis, tjoho! Här ska testas och se what the complaining is about


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Vore kul att testa CoH2 förstås, men har nog inte plats på hårddisken...

Edit: Hade plats precis, tjoho! Här ska testas och se what the complaining is about

Spelet är inte dåligt men det är sämre än ettan vilket är lite av ett problem när man gör en uppföljare.

Medlem
Skrivet av pezit:
Skrivet av Paddington:

Vore kul att testa CoH2 förstås, men har nog inte plats på hårddisken...

Edit: Hade plats precis, tjoho! Här ska testas och se what the complaining is about

Spelet är inte dåligt men det är sämre än ettan vilket är lite av ett problem när man gör en uppföljare.

Jo jag märker det nu. Ettan var bättre.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar