Don't Starve får DLC – se trailern

Robot
Medlem
Don't Starve får DLC – se trailern

Förhoppningsvis är det gratis. Knappast att man köper en expansion till ett halvklart spel.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Detta blir dag ett köp utan tvekan. Spelat en hel del, definitivt ett av de bästa spelen från förra året.

Medlem

Multiplayer? Nej aldrig, det tar ju tid att koda!
DLC? Ja fy fasen då får vi ju peng- jag menar det blir tight men ska nog gå...

Googla "Don't starve" och andra mest sökta är "multiplayer", bör tyda på att det finns ett intresse från communityn. Tar de till sig det? Nej släpp ett dlc och bli en till mjölkbonde som alla andra...

Medlem

Laddade detta från PSstore Längesen jag blev så uttråkad av ett spel.

Moderator | Testpilot

Riktigt kul spel men som någon annan skrev så behövs det verkligen multiplayer.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Frostmork:

Multiplayer? Nej aldrig, det tar ju tid att koda!
DLC? Ja fy fasen då får vi ju peng- jag menar det blir tight men ska nog gå...

Googla "Don't starve" och andra mest sökta är "multiplayer", bör tyda på att det finns ett intresse från communityn. Tar de till sig det? Nej släpp ett dlc och bli en till mjölkbonde som alla andra...

För en som är insatt i spelet och dess utveckling kan jag berätta att mp aldrig kommer, detta har Klei varit öppna med sedan spelet var i tidig beta. Anledningen till detta är att det skulle förstöra känslan av ensamhet och utsatthet som spelet vill förmedla. Klei skulle ju dessutom tjäna 10x mer på ett mp dlc än detta så hur är det mjölka?

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Förhoppningsvis är det gratis. Knappast att man köper en expansion till ett halvklart spel.

Haha va? Vilket dont starv spelar du? Jag spelar ett som är klart men får konstant mer kontent snabbare än jag hinner spela det.

Medlem
Skrivet av Frostmork:

Multiplayer? Nej aldrig, det tar ju tid att koda!
DLC? Ja fy fasen då får vi ju peng- jag menar det blir tight men ska nog gå...

Googla "Don't starve" och andra mest sökta är "multiplayer", bör tyda på att det finns ett intresse från communityn. Tar de till sig det? Nej släpp ett dlc och bli en till mjölkbonde som alla andra...

Du är medveten om hur mycket DLC som kommit sedan spelet släpptes utan någon extra kostnad? Don't Starve är nog ett av de sista spelen som ska anklagas för mjölkning.


signatur

Acer Predator Helios 300 PH315-54 | i7 11800H | Geforce RTX 3070 | 32GB RAM | 1TB SSD
PlayStation 4 | Nintendo Switch OLED | Samsung Galaxy S21

Medlem
Skrivet av Fatha:

Laddade detta från PSstore Längesen jag blev så uttråkad av ett spel.

längesedan? kom väl förra veckan


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Var ett tag sen man spela det, ett av de roligare spelen 2013, dags att ta en titt till kanske.

Medlem
Skrivet av Frostmork:

Multiplayer? Nej aldrig, det tar ju tid att koda!
DLC? Ja fy fasen då får vi ju peng- jag menar det blir tight men ska nog gå...

Googla "Don't starve" och andra mest sökta är "multiplayer", bör tyda på att det finns ett intresse från communityn. Tar de till sig det? Nej släpp ett dlc och bli en till mjölkbonde som alla andra...

Så bara för att det finns ett intresse för multiplayer så måste dont starv sadla om till ett MP spel? Trots att det inte är vad SKAPAREN av spelet vill göra. Ibland har faktiskt utvecklarna en ide och ett konsept när de gör ett spel, som alla konstformer/underhållning.
Med den logiken skulle BF ha rymd-strider och starwars mode.

Inaktiv
Skrivet av Frostmork:

Multiplayer? Nej aldrig, det tar ju tid att koda!
DLC? Ja fy fasen då får vi ju peng- jag menar det blir tight men ska nog gå...

Googla "Don't starve" och andra mest sökta är "multiplayer", bör tyda på att det finns ett intresse från communityn. Tar de till sig det? Nej släpp ett dlc och bli en till mjölkbonde som alla andra...

Måste alla spel ha multiplayer? Vissa spel passar bättre som single som t.e.x detta lir, allt måste inte innehålla ett flerspelarläge.

k3m
Medlem

meningslöst klipp!

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Frostmork:

Multiplayer? Nej aldrig, det tar ju tid att koda!
DLC? Ja fy fasen då får vi ju peng- jag menar det blir tight men ska nog gå...

Googla "Don't starve" och andra mest sökta är "multiplayer", bör tyda på att det finns ett intresse från communityn. Tar de till sig det? Nej släpp ett dlc och bli en till mjölkbonde som alla andra...

Måste alla spel ha multiplayer? Vissa spel passar bättre som single som t.e.x detta lir, allt måste inte innehålla ett flerspelarläge.

Måste? Nej, om där fanns valmöjlighet däremot så hade det sålts mer, Don't Starve är ett av de sämsta köp jag gjort. När det kommer till Survival spel så föredrar jag att spela det med en vän, inte för att jag behöver dem utan att det blir så mycket roligare. Åtminstone enligt mig, därav så rekommenderar jag inte detta spelet till någon av mina vänner. Jag rekommenderar dock att de laddar ner/crackar det om de vill prova på det. För det är verkligen inte värt pengarna.

Medlem
Skrivet av Nelfie:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Frostmork:

Multiplayer? Nej aldrig, det tar ju tid att koda!
DLC? Ja fy fasen då får vi ju peng- jag menar det blir tight men ska nog gå...

Googla "Don't starve" och andra mest sökta är "multiplayer", bör tyda på att det finns ett intresse från communityn. Tar de till sig det? Nej släpp ett dlc och bli en till mjölkbonde som alla andra...

Måste alla spel ha multiplayer? Vissa spel passar bättre som single som t.e.x detta lir, allt måste inte innehålla ett flerspelarläge.

Måste? Nej, om där fanns valmöjlighet däremot så hade det sålts mer, Don't Starve är ett av de sämsta köp jag gjort. När det kommer till Survival spel så föredrar jag att spela det med en vän, inte för att jag behöver dem utan att det blir så mycket roligare. Åtminstone enligt mig, därav så rekommenderar jag inte detta spelet till någon av mina vänner. Jag rekommenderar dock att de laddar ner/crackar det om de vill prova på det. För det är verkligen inte värt pengarna.

Wow, just wow.
Tycker iaf att det var väldigt värt pengarna. Det känns lite som att du inte förstår att det är MÄNNISKOR som gör spel. Och dont starv är väldigt tydligt gjort med kärlek till spelutveckling. Stötta utvecklarna!

1
Skriv svar