Möt två av klasserna från Evolve

Robot
Medlem
Möt två av klasserna från Evolve

Jag fick för mig att det var 4 klasser mot EN motståndare. Där ser man så fel man kan ha


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jag fick för mig att det var 4 klasser mot EN motståndare. Där ser man så fel man kan ha

Det kommer ett sånt spel också, Outrise

Medlem
Skrivet av Sebovich:
Skrivet av Ankh:

Jag fick för mig att det var 4 klasser mot EN motståndare. Där ser man så fel man kan ha

Det kommer ett sånt spel också, Outrise

Kanske jag har blandat ihopa de två? Inte helt omöjligt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:

Jag fick för mig att det var 4 klasser mot EN motståndare. Där ser man så fel man kan ha

Det var väl så det var tänkt? 4on1? Eller har den ensamma spelaren, dvs monstret, små AI-styrda minions av nåt slag? Nu blev jag förvirrad :\

Medlem

Trodde också man bara skulle möta en fiende. Plötsligt inte lika intressant =/


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Klockren design, en riktig flört med 80-talet!

Medlem

Det är bara en fiende. Fienden om jag fattat rätt kan dra runt o käka andra djur osv så han blir större. 9 meter kan han bli som störst. Den som är fienden får uppgifter med som tex: "Slå ut strömmen" etc

Medlem
Skrivet av Flugsaft:

Det är bara en fiende. Fienden om jag fattat rätt kan dra runt o käka andra djur osv så han blir större. 9 meter kan han bli som störst. Den som är fienden får uppgifter med som tex: "Slå ut strömmen" etc

Japp, men människorna antar jag tvingas slåss mot övriga AI-djur också, så en människostyrd fiende och ett antal "critter".
Mer info i en annan artikel från samma sida som i artikeln: http://mp1st.com/2014/01/09/information-evolve-surfaces/

Medlem

Dra mig baklänges vad snyggt det är, dvs om det kommer kunna se ut sådär ingame (tvivlar starkt på det dock).

Får samma vibbar grafikmässigt som när man såg Half Life 2 in action första gången. Ett otroligt STORT kliv på grafikkanten.

Medlem

Borderlands 2 anyone? Trapper ser ju exakt likadan ut som Sir Hammerlock!

Temat är skäggiga gubbar. Thats for friggin sure.

Skribent
Skrivet av Oktagon:
Skrivet av Flugsaft:

Det är bara en fiende. Fienden om jag fattat rätt kan dra runt o käka andra djur osv så han blir större. 9 meter kan han bli som störst. Den som är fienden får uppgifter med som tex: "Slå ut strömmen" etc

Japp, men människorna antar jag tvingas slåss mot övriga AI-djur också, så en människostyrd fiende och ett antal "critter".
Mer info i en annan artikel från samma sida som i artikeln: http://mp1st.com/2014/01/09/information-evolve-surfaces/

Ja, så tolkar jag det också. AI-djur + mänskligt styrd fiende.

Är för övrigt väldigt pepp på det här, har plöjt ner väldigt mycket tid i Left 4 Dead-serien och vill verkligen ha mer av den typen av multiplayer-upplevelse!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Någon annan som tänker att detta kan vara första spelet med Source 2.0 motorn?

Medlem
Skrivet av wibbe44:

Någon annan som tänker att detta kan vara första spelet med Source 2.0 motorn?

Nej.

Medlem
Skrivet av wibbe44:

Någon annan som tänker att detta kan vara första spelet med Source 2.0 motorn?

Ser ut som första Source-motorn, men den ser fortfarande fantastisk ut!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar