Mörka skärmdumpar från Dark Souls II

Robot
Medlem
Mörka skärmdumpar från Dark Souls II

Mörka skärmdumpar och det första man möts av är en fet brasa.

Medlem

Nuff said.

Medlem

Dark Souls har den absolut största variationen på rustningar, miljöer, vapnen och fiender. Plus att det är en väldigt snygg artstyle så det blir extra intressant

Medlem
Skrivet av Pessimist:

Dark Souls har den absolut största variationen på rustningar, miljöer, vapnen och fiender. Plus att det är en väldigt snygg artstyle så det blir extra intressant

Om du gillar det du ser i Dark souls så ska du läsa/se Berserk som designen är baserad på.

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av Pessimist:

Dark Souls har den absolut största variationen på rustningar, miljöer, vapnen och fiender. Plus att det är en väldigt snygg artstyle så det blir extra intressant

Om du gillar det du ser i Dark souls så ska du läsa/se Berserk som designen är baserad på.

http://darksouls.wiki.fextralife.com/file/view/Artorias%20and...

Gief 334!!

Inaktiv
Skrivet av Draug:
Skrivet av Pessimist:

Dark Souls har den absolut största variationen på rustningar, miljöer, vapnen och fiender. Plus att det är en väldigt snygg artstyle så det blir extra intressant

Om du gillar det du ser i Dark souls så ska du läsa/se Berserk som designen är baserad på.

http://darksouls.wiki.fextralife.com/file/view/Artorias%20and...

wow så designen är baserad på min absoluta favoritmanga och anime?

: ))

Medlem
Skrivet av bleak:

wow så designen är baserad på min absoluta favoritmanga och anime?

: ))

Hur kan du inte ha märkt det...? Artorias är ju i princip Gatsu, till och med ena armen är förstörd.

Inaktiv
Skrivet av Draug:
Skrivet av bleak:

wow så designen är baserad på min absoluta favoritmanga och anime?

: ))

Hur kan du inte ha märkt det...? Artorias är ju i princip Gatsu, till och med ena armen är förstörd.

Har inte alls tänkt på det faktiskt.

Medlem

Verkligen imponerande texturer och miljöer. Påminner om playstation 2!

Medlem

“Oh, hello there. I will stay behind, to gaze at the sun. The sun is a wondrous body. Like a magnificent father! If only I could be so grossly incandescent!

Moderator | Testpilot

Om bara kontrollen inte varit så sämst på konsol. I Dark Souls så sprang man på B/Cirkel vilket gjorde det svårt att springa och vrida sin kamera samtidigt. Slutade med att jag la pekfingret på springknappen och använde tummen på höger styrspak för att vrida kameran (mest mot en specifik boss).

Nu kanske jag är dum och missat att man kan ändra kontrollerna på konsol också, men dåliga standard knappar.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av Pessimist:

Dark Souls har den absolut största variationen på rustningar, miljöer, vapnen och fiender. Plus att det är en väldigt snygg artstyle så det blir extra intressant

Om du gillar det du ser i Dark souls så ska du läsa/se Berserk som designen är baserad på.

http://darksouls.wiki.fextralife.com/file/view/Artorias%20and...

Amen broder

Medlem

Hoppas att dom får till en aningen bättre PC port denna gången, tycker inte att man ska behöva modda spelet för att få det spelbart..


signatur

"Do Protons have mass?
I didn't even know they're catholic.." - Andy, Fallout 3

Medlem
Skrivet av Draug:

fan va bra den är

Medlem

Dark Souls 2 kan inte komma en dag för tidigt! Längtan är obeskrivlig!

Efter ca 700h med Dark Souls på PS3 samt PC så har jag lagt det åt sidan, men varje gång jag ser något som är minsta lilla Dark Souls relaterat så börjar det klia i fingrarna igen, men jag har intala mig själv att spela ut de andra 100 spelen man har först och invänta Dark Souls 2

Medlem
Skrivet av sanctier:

Dark Souls 2 kan inte komma en dag för tidigt! Längtan är obeskrivlig!

Efter ca 700h med Dark Souls på PS3 samt PC så har jag lagt det åt sidan, men varje gång jag ser något som är minsta lilla Dark Souls relaterat så börjar det klia i fingrarna igen, men jag har intala mig själv att spela ut de andra 100 spelen man har först och invänta Dark Souls 2

Själv har jag nog bara lagt en tredjedel av den tiden, plus kanske 150 timmar på Demon's Souls (som var långt ifrån lika bra, men ändå samma härliga känsla), men jag känner igen din beskrivning. Var tvungen med rehabilitering och aktiv avvänjning från Dark Souls för att kunna spela andra spel. Och nu går jag och väntar på tvåan och kan nästan inte bärga mig. Jag hoppas dock att de släpper det till PS4 också, även om de vägrat annonsera ut det ännu...

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av Pessimist:

Dark Souls har den absolut största variationen på rustningar, miljöer, vapnen och fiender. Plus att det är en väldigt snygg artstyle så det blir extra intressant

Om du gillar det du ser i Dark souls så ska du läsa/se Berserk som designen är baserad på.

http://darksouls.wiki.fextralife.com/file/view/Artorias%20and...

Förklarar en hel del varför jag älskar Dark Souls. (Läst Berserk flertal gånger om )

Tror nog jag förhandsbokar Collector's Edition nästa månad. Dags att lägga undan lite pengar.

Medlem

Åh det här spelet tror jag så hårt på.
Efter man e klar med det här så behöver man inte bry sig om så mycket annat sen


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Inaktiv
Skrivet av xorpen:

Verkligen imponerande texturer och miljöer. Påminner om playstation 2!

Sen när blev grafik allt? Känsla säger jag bara...slår allt. Jag sitter fortfarande och lirar Zelda Ocarina of Time...men vafan då. Grafiken är ju inte som BF4

Medlem
Skrivet av xorpen:

Verkligen imponerande texturer och miljöer. Påminner om playstation 2!

Och några av världens bästa spel har släppts till PS2. Så det är ett tecken på att det blir jävligt bra

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av xorpen:

Verkligen imponerande texturer och miljöer. Påminner om playstation 2!

Sen när blev grafik allt? Känsla säger jag bara...slår allt. Jag sitter fortfarande och lirar Zelda Ocarina of Time...men vafan då. Grafiken är ju inte som BF4

Håller med och med den genration av konsoller som nu är på väg att fasas ut (ps3 och 360) så har grafiken kommit så långt så det finns minsann inget att klaga på tycker jag. Visst blir det väl en bonus med finare grafik men ser ett spel ut som många av topp-spelen till förra generationen är jag nöjd. Det ska vara kul att spela också, något som allt fler verkar glömma bort.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

1
Skriv svar