Bröstförminskning i Wildstar

Robot
Inaktiv
Bröstförminskning i Wildstar

Well, jag håller med folket som klagade. För mycket bröstfixering i spel. Vad jag vet är tanken att man ska spela och inte runka till karaktärerna.

Folk är rätt patetiska ifall dom vill kvinnliga karaktärer i spel ska ha gigantiska tuttar bara för att stilla deras sinne.

Medlem

Låter som ett vettigt beslut.

Medlem

*ställer undan popkornen* Huh? Jag trodde det skulle vara mer rage här på fz.

Men jag håller med, vill man fokusera på bröst så finns det gott om andra alternativ. Det är ju inte för brösten man lirar mmo's eller spel rent allmänt.

Medlem

Jag hade hoppats på att få spela som ett bröst, alternativt en bröstvårta, men jag antar att man inte kan få allt man ber om!

(On Topic: vettigt beslut!)

Medlem
Skrivet av Dvärgen:

Well, jag håller med folket som klagade. För mycket bröstfixering i spel. Vad jag vet är tanken att man ska spela och inte runka till karaktärerna.

Folk är rätt patetiska ifall dom vill kvinnliga karaktärer i spel ska ha gigantiska tuttar bara för att stilla deras sinne.

Lättast är väl att låta folk välja storlek själv så blir alla nöjda ?

Inaktiv
Skrivet av hastapan:
Skrivet av Dvärgen:

Well, jag håller med folket som klagade. För mycket bröstfixering i spel. Vad jag vet är tanken att man ska spela och inte runka till karaktärerna.

Folk är rätt patetiska ifall dom vill kvinnliga karaktärer i spel ska ha gigantiska tuttar bara för att stilla deras sinne.

Lättast är väl att låta folk välja storlek själv så blir alla nöjda ?

Är man så desperat efter ratt kunna välja storlek så man får ha dom där stora tuttarna i spel är det bara illa och man bör söka hjälp, finns ju något så elegant som porrfilmer samt riktiga tjejer om man vill klämma. Låt spel vara spel, inte sexobjekt.

Medlem

Att fixa in sliders till både det ena och det andra är ju en prioriteringsfråga. Att minska ner på bröststorleken var nog en enkel grej att fixa, men just nu tror jag att det finns viktigare saker för dem att tänka på än att vissa ska få maxa bröststorlekssliders till absurdum. (Ja, vissa hade nog gjort det om möjligheten hade funnits att öka till muteradvattenmelonsstorlek)

Medlem
Medlem

Jag har en polare som absolut inte spelar en kvinnlig karaktär om de inte har perfekta och stora tuttar. Det är jävligt löjligt.

Medlem

Finns det ett betaforum för wildstar (vilket jag antar att de har), så vill jag inte veta hur diskussionerna där ser ut. För att.. internet.

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av hastapan:
Skrivet av Dvärgen:

Well, jag håller med folket som klagade. För mycket bröstfixering i spel. Vad jag vet är tanken att man ska spela och inte runka till karaktärerna.

Folk är rätt patetiska ifall dom vill kvinnliga karaktärer i spel ska ha gigantiska tuttar bara för att stilla deras sinne.

Lättast är väl att låta folk välja storlek själv så blir alla nöjda ?

Är man så desperat efter ratt kunna välja storlek så man får ha dom där stora tuttarna i spel är det bara illa och man bör söka hjälp, finns ju något så elegant som porrfilmer samt riktiga tjejer om man vill klämma. Låt spel vara spel, inte sexobjekt.

Ja, det vore ju förfärligt om folk som lade många tusen timmar med en och samma karaktär ville att den karaktären såg ut som man själv vill, och inte som utvecklaren vill... DET VORE JU PATETISKT, eller hur?

/sarkasm


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv

Själv bryr ja mig inte så extremt efter som man alltid ser alla karaktärer på så långt avstånd oftast så brösten är oftast inte de vi brukar lägga märket till i MMO även om de är stora. Enda som stör mig är väll när de gör bröst som ser ut som runda bollar som är på klistrade och rör sig mer än karaktären gör.

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av hastapan:
Skrivet av Dvärgen:

Well, jag håller med folket som klagade. För mycket bröstfixering i spel. Vad jag vet är tanken att man ska spela och inte runka till karaktärerna.

Folk är rätt patetiska ifall dom vill kvinnliga karaktärer i spel ska ha gigantiska tuttar bara för att stilla deras sinne.

Lättast är väl att låta folk välja storlek själv så blir alla nöjda ?

Är man så desperat efter ratt kunna välja storlek så man får ha dom där stora tuttarna i spel är det bara illa och man bör söka hjälp, finns ju något så elegant som porrfilmer samt riktiga tjejer om man vill klämma. Låt spel vara spel, inte sexobjekt.

Så bara för att man vill kunna välja hur ens karaktär skall se ut så bör man söka hjälp?
Själv väljer jag bröststorlek (om det går) efter hur resten utav kroppen ser ut, inte för att jag senare skall sitta och onanera till min skapelse.
Men om det nu är någon som gör detta utav den anledningen så är det väl knappast din ensak.

Låt folk spela spel hur de vill så får du spela hur du vill.

MrX
Medlem
Skrivet av Prixm:

Jag har en polare som absolut inte spelar en kvinnlig karaktär om de inte har perfekta och stora tuttar. Det är jävligt löjligt.

Det finns inte perfekta bröst. Alla tycker vi olika när det kommer till kroppen.

Medlem

Varför minska en gudsgåva? skämt åt sidan, varför är det alltid en stor grej av det här jag tror inte att någon av killarna skulle klaga om vi hade enorm penis där nere, eller jag tror inte killarna skulle äns bry sig om det, så varför måste tjejerna alltid klaga, jag menar vi killar får aldrig ändra storlek på våran penis i spel. Många mmos erbjuder att du kan ändra storlek på brösten men har ni någonsin sett att man kan göra något med pung regionen i ett mmo? är inte det också en viss diskriminering av det manliga könet?

Så om allt ska vara rättvist så måste tjejerna inte ha några bröst alls precis om vi killarna har aldrig någon penis i spelen eller? Plus det är fan tecknade pixel bröst get the fuck over it....my god...

Man kan också vända på frågan varför måste vi killar alltid ha nio pack på magen i alla spel?


signatur

Dont force your weakness upon me!

Inaktiv

Av kommentarerna att dömma, borde ju det regleras så att manliga och kvinnliga spelare inte får lov att välja en karaktär av motsatt kön? Tycker sånt här bara är så otroligt tramsigt...vill någon ha gigantiska tuttar på sin karaktär, so be it?

Medlem

Förstår inte problemet, om jag vill att min gubbe ska ha stor näsa, stora bröst, fotbollslår med högra benet längre än det andra så får väl jag ha det på min gubbe??

Medlem
Skrivet av Segas:

Av kommentarerna att dömma, borde ju det regleras så att manliga och kvinnliga spelare inte får lov att välja en karaktär av motsatt kön? Tycker sånt här bara är så otroligt tramsigt...vill någon ha gigantiska tuttar på sin karaktär, so be it?

Personligen tycker jag att det är larvigt av utvecklarna att göra det standard med stora bröst till att börja med. Kunde de inte bara gjort "normal"stora bröst från första början och så hade man sluppit hela diskussionen. So much time spared. So many discussions unheard.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Varför inte ha en karaktär som är könslös med alla tänkbara sliders så man kan forma den som en kvinna, alternativt man? Finns alltid ett förvar "Vill du vara man eller kvinna" när man skulle kunna, med tillräckligt sofistikerat system kunna svarva till det kön man vill ha.

Finns män som har kvinnliga utseenden och kvinnor som har manliga utseenden, förutom i spel där man väljer ett kön och bam, begränsningar.

Medlem
Skrivet av Dvärgen:

Well, jag håller med folket som klagade. För mycket bröstfixering i spel. Vad jag vet är tanken att man ska spela och inte runka till karaktärerna.

Folk är rätt patetiska ifall dom vill kvinnliga karaktärer i spel ska ha gigantiska tuttar bara för att stilla deras sinne.

vem bryr sig egentligen?

Medlem

Du kan ändra i spel hur gubben ser ut allt från näsor till hakan och muskler etc, varför inte bara låta folk som vill ha storbystat låta dom ha det, och dom som inte vill ha vanliga om dom nu vill ha sin hjälte/hjältinna så.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av hastapan:
Skrivet av Dvärgen:

Well, jag håller med folket som klagade. För mycket bröstfixering i spel. Vad jag vet är tanken att man ska spela och inte runka till karaktärerna.

Folk är rätt patetiska ifall dom vill kvinnliga karaktärer i spel ska ha gigantiska tuttar bara för att stilla deras sinne.

Lättast är väl att låta folk välja storlek själv så blir alla nöjda ?

Är man så desperat efter ratt kunna välja storlek så man får ha dom där stora tuttarna i spel är det bara illa och man bör söka hjälp, finns ju något så elegant som porrfilmer samt riktiga tjejer om man vill klämma. Låt spel vara spel, inte sexobjekt.

Låt folket tycka vad de vill. Vissa personer gillar bröst så mycket så man vill ha det överallt och då ska de människorna få ha det också.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Tycker man ska få välja bröststorleken själv. För lets face it, det finns ju faktiskt olika bröststorlekar i verkligheten, så varför inte få ha olika i spelet? Eller har jag missuppfattat och man kan välja?

Medlem
Skrivet av Icerock:

Varför minska en gudsgåva? skämt åt sidan, varför är det alltid en stor grej av det här jag tror inte att någon av killarna skulle klaga om vi hade enorm penis där nere, eller jag tror inte killarna skulle äns bry sig om det, så varför måste tjejerna alltid klaga, jag menar vi killar får aldrig ändra storlek på våran penis i spel. Många mmos erbjuder att du kan ändra storlek på brösten men har ni någonsin sett att man kan göra något med pung regionen i ett mmo? är inte det också en viss diskriminering av det manliga könet?

Så om allt ska vara rättvist så måste tjejerna inte ha några bröst alls precis om vi killarna har aldrig någon penis i spelen eller? Plus det är fan tecknade pixel bröst get the fuck over it....my god...

Man kan också vända på frågan varför måste vi killar alltid ha nio pack på magen i alla spel?

Haha, men du, hur ofta ser vi konturerna efter penisen i verkligheten? Motsvarigheten till stora bröst "är" muskler, för det är vad som räknas som sexigt, precis som stora bröst kan räknas som sexigt, att kunna välja penis storlek är bara onödigt då man ändock inte skulle se den

Medlem

Kunde inte bry mig mindre


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem
Skrivet av Segas:

Av kommentarerna att dömma, borde ju det regleras så att manliga och kvinnliga spelare inte får lov att välja en karaktär av motsatt kön? Tycker sånt här bara är så otroligt tramsigt...vill någon ha gigantiska tuttar på sin karaktär, so be it?

Vilket dom tydligen fortfarande kommer kunna välja. Skillnaden dom gör är att inte ALLA kvinnliga karaktärer får jättebröst.
Så var är tramset och skadan egentligen?

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av hastapan:
Skrivet av Dvärgen:

Well, jag håller med folket som klagade. För mycket bröstfixering i spel. Vad jag vet är tanken att man ska spela och inte runka till karaktärerna.

Folk är rätt patetiska ifall dom vill kvinnliga karaktärer i spel ska ha gigantiska tuttar bara för att stilla deras sinne.

Lättast är väl att låta folk välja storlek själv så blir alla nöjda ?

Är man så desperat efter ratt kunna välja storlek så man får ha dom där stora tuttarna i spel är det bara illa och man bör söka hjälp, finns ju något så elegant som porrfilmer samt riktiga tjejer om man vill klämma. Låt spel vara spel, inte sexobjekt.

Så det är helt okej att se på något så vidrigt som porrfilm och kvinnorna i din vardag som sexobjekt? Jag undrar vem som behöver söka hjälp egentligen.

Medlem

Vad är det för fel med överdimensionerade tuttar på kvinnliga karaktärer?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Motsvarigheten till stora bröst "är" muskler, för det är vad som räknas som sexigt...

Är det verkligen så? Så medans killar "in the need" googlar efter "stora bröst" så googlar tjejer efter "stora muskler"? Som vanligt är det roligt hur många verkar tro att männens vältränade muskler är motsvarigheten till kvinnans bröst. Någon som ens reflekterat i hur de flesta spelkvinnor ser ut som fitnessgudinnor, oavsett bröststorlek? DÄR har du en rättvisare jämförelse till muskulösa män.

Skriv svar