Tråkiga nyheter för dig som väntat på Rune Factory 4

Robot
Medlem
Tråkiga nyheter för dig som väntat på Rune Factory 4

Men NA versionen då, den är på engelska?

Redaktör
Ponny

Det här med regionslåsning är ju bara ondskefullt. Så jag måste alltså köpa ytterligare en 3DS för att lira det? Inte okej! Nu är jag lite ledsen.


signatur

En Bamseponny av folket

Redaktör
Ponny
Skrivet av Smoo87:

Men NA versionen då, den är på engelska?

Det stämmer, spelet är släppt i USA. (Uppdaterade nyheten)


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Det här med regionslåsning är ju bara ondskefullt. Så jag måste alltså köpa ytterligare en 3DS för att lira det? Inte okej! Nu är jag lite ledsen.

Ja finns absolut ingen vettig anledning till det i mina ögon! Så lite glad är man väl att man inte äger någon 3ds eller Nintendo produkt för tillfället (faast lite kul, det tar mindre än 1 timme att ta bort regionslåsningen på Wii, kanske kan vara lätt på 3ds oxå)

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Det här med regionslåsning är ju bara ondskefullt. Så jag måste alltså köpa ytterligare en 3DS för att lira det? Inte okej! Nu är jag lite ledsen.

Ja finns absolut ingen vettig anledning till det i mina ögon! Så lite glad är man väl att man inte äger någon 3ds eller Nintendo produkt för tillfället (faast lite kul, det tar mindre än 1 timme att ta bort regionslåsningen på Wii, kanske kan vara lätt på 3ds oxå)

http://www.geek.com/games/nintendo-3ds-region-locking-can-be-... här för dom som vill

(funkar bara på v4.5 firmware och äldre)

Medlem

Synd, spelet är förövrigt riktigt bra spel, har inte spelat igenom det än men klart det bästa Rune factory spelet.

Men för i helvete!

Jahopp, då blir det en US 3DS XL plus Rune Factory 4 som måste importeras. FÖR FAN! Jag är arg och sur och djävligt ledsen.

Fredrik, jag gråter nu.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar