Färska bilder från Alien: Isolation

Robot
Inaktiv
Färska bilder från Alien: Isolation

Kom igen, snälla bli bra! Ser grymt ut men jag har lärt mig min läxa...

Den där Xenon ser ju ut som en mumie, det ska ju droppa sånt där äckligt skit som om han badat i träsk...

Inaktiv
Skrivet av Dalton Sleeper:

Den där Xenon ser ju ut som en mumie, det ska ju droppa sånt där äckligt skit som om han badat i träsk...

Samt så ska xenomorph blod vara frätande här ser det mer ut som att det bara har torkat på golvet. Dom hade ju kunnat göra så det ser ut som att det ha frätt genom golvet.

Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Dalton Sleeper:

Den där Xenon ser ju ut som en mumie, det ska ju droppa sånt där äckligt skit som om han badat i träsk...

Samt så ska xenomorph blod vara frätande här ser det mer ut som att det bara har torkat på golvet. Dom hade ju kunnat göra så det ser ut som att det ha frätt genom golvet.

Tror inte det där är xeno blod utan android blod. Ser ut som en förstörd android till höger på bilden.

Medlem
Skrivet av Asgan:
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av Dalton Sleeper:

Den där Xenon ser ju ut som en mumie, det ska ju droppa sånt där äckligt skit som om han badat i träsk...

Samt så ska xenomorph blod vara frätande här ser det mer ut som att det bara har torkat på golvet. Dom hade ju kunnat göra så det ser ut som att det ha frätt genom golvet.

Tror inte det där är xeno blod utan android blod. Ser ut som en förstörd android till höger på bilden.

That's correct mr.

Medlem

Jag är besviken att det blir bara 1 alien och inga vapen.... inte direkt vad man förväntar sig av ett alien spel.

Medlem

Känns som en släng av Mirror's Edge, vilket är sjukt nice!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Hur mumsigt som helst.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Jag är besviken att det blir bara 1 alien och inga vapen.... inte direkt vad man förväntar sig av ett alien spel.

För min del är jag OTROLIGT trött på alla Aliens-inspirerade spel som AVP (och spelet som jag inte tänker nämna vid namn).

Inaktiv

Kommer det till iPhone också? Gött lir att spela i mörkert när man ska sova

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Jag är besviken att det blir bara 1 alien och inga vapen.... inte direkt vad man förväntar sig av ett alien spel.

Helt i linje med filmen, en Alien och få vapen. Första filmen är mycket mer skräck än vad Aliens var.

"In space, no one can hear you scream"

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

Jag är besviken att det blir bara 1 alien och inga vapen.... inte direkt vad man förväntar sig av ett alien spel.

Besviken? Tanken var att detta skulle vara ett alien spel med temat att man ska smyga runt och inte bli upptäckt, eller måste allt vara pang pang när det gäller aliens?

Medlem

Det ska finnas fler människor på rymdstationen än bara Amanda Ripley, vore nice om Xenomorphen skulle roffa åt sig en eller två av dessa under spelets gång så man får möta fler än en Alien och mer utmaning Vore en trevlig twist eftersom marketing kampanjen bereder oss för att bara möta en xenomorph

Gametrailers postade en intressant 10 facts film om spelet för någon dag sen, ökade min hype rätt så mycket för spelet:

http://www.gametrailers.com/videos/e8s6oi/alien--isolation-te...

Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av SWEBarb:

Jag är besviken att det blir bara 1 alien och inga vapen.... inte direkt vad man förväntar sig av ett alien spel.

Besviken? Tanken var att detta skulle vara ett alien spel med temat att man ska smyga runt och inte bli upptäckt, eller måste allt vara pang pang när det gäller aliens?

Alien = en xenomorph och ofta lite till inga vapen
Aliens = mycket xenomorphs, vapen och mariner

(om man ska följa filmtitlarna, bortser dock från Alien: Ressurection)


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av SWEBarb:

Jag är besviken att det blir bara 1 alien och inga vapen.... inte direkt vad man förväntar sig av ett alien spel.

Vänta här nu, någonting som är nytt och annorlunda? Ett nytt spel som INTE är ett alldagligt fps eller shooter....

BURN IT, BURN IT WITH FIRE!!!!

Inaktiv

ackoack varför gör de allting så halvdant för? Må ju säga att det är coolt att de försöker göra spelet som alla fans har väntat på i 30 år. MEN!

Xenomorphs kan ta vilken skepnad som helst, den kan bokstavligen bli cthulhu on wheels men så väljer de den tråkiga varianten som vi har sett tusen gånger? Och varför visa den överhuvudtaget? Ettan var ju så grym för att de inte visade den. Basic Alien 101.

Den här alien måste också ha en medfödd invalid-defekt. Den går ju bara runt och ser dum ut. Vad hände med den extremt dödliga, instinktsfulla, _blöta_ och hänsynslösa Alien vi älskar?

Varför Ripley-släkten? Det luktar unket på något sätt. Som om hon har all rättighet att bli uppsprätt av aliens. Alien var inte coolt på grund ut av Ripley, men på grund ut av att hon var omgiven av andra intressenta karaktärer som gjorde att hon blev cool.

+1 för försöket, jag hoppas på att det blir ett grymt spel men min alltför syniska utsikt på moderna spel och dagens utvecklares allmäna inkompetens inför subtila uttryck i spel bådar inte gott tyvärr

Medlem

Onekligen nåt som blir snyggt men det skriker konsoll och styr-med-gamepad.


signatur

나는 야옹 야옹 야옹 고양이 // 화나 게 하면 가만 안 둘 거야

Medlem

Skulle gärna se att xenomorph skulle klättra på väggar, o inte bete sig som en dålig AI som bara går längs marken.

Men nånstans måste dom väl spara pengar

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

Jag är besviken att det blir bara 1 alien och inga vapen.... inte direkt vad man förväntar sig av ett alien spel.

Det är precis vad jag väntar mig av ett Alien spel, men ett Aliens spel, det är en annan femma.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Kan bli coolt med hmz t2:n

Är detta mina drömmars ALIEN-spel?!


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

1
Skriv svar