Ny trailer för Fable Anniversary

Robot
Medlem
Ny trailer för Fable Anniversary

Var det Mark Addy jag hörde där mitt i allt? !!!!

Medlem

"now one of the best role playing games of all time!"

What...vet inte vad ni tycker men var Fable någonsin ett bra serie på den fronten?

Medlem

Jag kan detta spelet bättre än mina egna fickor, spelade det så enormt mycket när jag var yngre.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

"now one of the best role playing games of all time!"

What...vet inte vad ni tycker men var Fable någonsin ett bra serie på den fronten?

Fable 1 är ett skit roligt action/äventyrs spel. Vet inte riktigt om jag skulle kalla det RPG dock.

Edit: Har dem lagt till extra material? Minns inte någon drake.


signatur

Rwa?

Medlem

Givet köp! Spelade massvis med timmar i det första och the lost chapters, till både xbox och pc!

Medlem
Skrivet av Ztreek:

"now one of the best role playing games of all time!"

What...vet inte vad ni tycker men var Fable någonsin ett bra serie på den fronten?

Tja, det är väl inget Baldurs Gate precis, men inom genren actionrollspel finns det få titlar som jag håller högre än Fable: The Lost Chapters.

Medlem

Fan att det inte kommer till PC. Jag totalälskade The Lost Chapters, som fortfarande ligger på min topp 5-lista... blir nog att ominstallera och köra igenom för 69851924:e gången!

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Ztreek:

"now one of the best role playing games of all time!"

What...vet inte vad ni tycker men var Fable någonsin ett bra serie på den fronten?

Fable 1 är ett skit roligt action/äventyrs spel. Vet inte riktigt om jag skulle kalla det RPG dock.

Edit: Har dem lagt till extra material? Minns inte någon drake.

I The Lost Chapters finns det en drake vid slutet.

Medlem

Snackade precis med Lionhead Studios på Twitter..

Frågade om en PC version, de svarade "We are looking into it"

Medlem

Jag skrev iaf på denna, vet inte om den gör så stor skillnad men blir den större så kanske

Moderator | Testpilot

Vill verkligen ha en PC version. Känns så fel att inte släppa det här till PC när Lost Chapters kom och gjorde succé.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Fable 1 var verkligen dyngbra måste jag säga. Har spelat alla spelen efter det men ingen kunde riktigt leva upp till det första. Fable 3 var för övrigt ett skämt...


signatur

Submission is for the weak

Medlem

Synd att man har total bojkott av allt från Microsoft (som då innebär att jag ger dom mina pengar), om det nu skulle komma till PC... jag vill så gärna, och vill så gärna ha en 360 kontroller (då vissa spel går inte att köra utan kontroller, och hatar att köra med någon annan sorts kontroll när det är xbox layout, se t.ex darksiders). Men men.... synd att ni (ms) gjort så jag skyr er som pesten...

Medlem

Ganska överskattat spel.
Dock aningen annorlunda.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Klarade aldrig av det första på PC för ett par år sedan. Tyckte det var tråkigt, och 3:an var ingen höjdare heller...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Snackade precis med Lionhead Studios på Twitter..

Frågade om en PC version, de svarade "We are looking into it"

Översättning: Om det säljer bra och pc communityn skriker "shut up and take our money as well"


signatur

Game long and prosper

KoP
Medlem

Störtskönt. Blir köp dag 1 och 10 timmars lirande på raken. Fable kan man aldrig få för mycket av.

Blir ett kärt återseende. <3

Medlem

Bokat och inväntar release med tålamod likt en 5-åring.

Inaktiv
Skrivet av Ztreek:

Snackade precis med Lionhead Studios på Twitter..

Frågade om en PC version, de svarade "We are looking into it"

Det finns nog en stor chans att det isåfall släpps i Windows Store och är portat till winRT och inte win32.

bara lionhead loggan får mig gråta en smula glädjetårar älsade lionhead


signatur

New life, New hope

Medlem

Kommer antagligen inte köpas, hade iaf hoppats på co-op.

1
Skriv svar